طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

مزایای طراحی لوگو حرفه ای

مزایای طراحی لوگو حرفه ای

1- القا احساس بسیار خوبی به مشتریان

مشتریان در کسری از ثانیه در اولین برخورد خود در مورد یک کسب وکار تصمیم می گیرند. در این زمینه ، لوگو شما نقش مهمی دارد. اغلب اوقات ، لوگو و نام شرکت شما اولین چیزی است که آن ها می بینند. بنابراین گاهی اوقات یک لوگو با طراحی حرفه ای کافی است تا مشتری بالقوه را جذب کند.

رنگ ، قلم ، اندازه و سبک لوگو اطلاعات زیادی در مورد یک کسب و کار می گوید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که لوگو نشان دهنده این است که چه کسی هستید و چه چیزی را عرضه می کنید.

به همین دلیل مهم است که از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید. آن ها پیام های کلیدی مشاغل شما را می گیرند. آن ها را به یک نماد بصری تبدیل می کنند. تا توجه افراد را به خود جلب کنند. نمادی که نام تجاری شما را در برمی گیرد. برداشت اول کاربر در دنیای تجارت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. بنابراین با کمک طراحی لوگو حرفه ای می توانید اولین برداشت خود را ثبت کنید. همچنین یک لوگو ایجاد کنید که مطمئنا پیام صحیحی را به مخاطب شما منتقل می کند.

2- کمک در ساخت هویت تجاری خود

اگرچه یک برند و یک لوگو کاملاً دو چیز متفاوت هستند. اما باز هم ، لوگو شما نقش اساسی در هویت برند شما دارد. از آنجا که یک لوگو اغلب نمایانگر نمادین برند است. درست است که شما باید همه جنبه های تجاری را ایجاد کنید تا خود را محکم در بازار جا بیندازید. طراحی یک لوگو خوب برای هر مشاغل ضروری است. زیرا این یک پایه اساسی است که می توانید بر اساس آن یک برند بزرگتر بسازید.

اما اگر یک طراحی حرفه ای لوگو دارید. می توانید بقیه چیزها را با روش های بسیار آسان تر ایجاد کنید. این گونه مشتریان خود را به سمت تجارت خود جذب کنید. بنابراین ، سعی کنید یک لوگو حرفه ای ایجاد کنید که بتواند خاطره خوبی در بین مشتریان شما ایجاد کند.

لوگو برند شما نیست. یک لوگو و یک برند دو چیز جداگانه هستند. اما مطمئناً یک لوگو نقش بسزایی در هویت بخشیدن به یک برند دارد. غالباً ، این به نمایشی نمادین از برند تجاری تبدیل می شود. جنبه ای از تجارت که مردم می توانند به راحتی آن را شناسایی کنند.

مطمئناً ، تمام جنبه های نام تجاری باید با یکدیگر انجام شود. اگر لوگو را درست دریافت کنید، همه چیز را به هم لینک می دهد. بنابراین موفقیت در سایر جنبه های نام تجاری کسب و کار شما راحت تر حاصل می شود.

3- کمک در ایجاد یک تصویر حرفه ای از کسب وکار خود

شرکت های حرفه ای طراحی لوگو و فریلنسرها از طراحان آموزش دیده و متفکران خلاق استفاده می کنند که در گرفتن یک مفهوم و تبدیل آن به یک فرم بصری تبحر دارند. نتیجه این است که لوگوی شما حرفه ای به نظر می رسد. سبک های مختلفی از لوگو وجود دارد. طراحان می توانند آنچه را برای اهداف تجاری شما مناسب است توصیه کنند.

اگر شما یک طراح نیستید اما در گذشته با تغییر عکس یا نرم افزار طراحی گرافیک کار کرده اید. می دانید که ایجاد طرح های هوشمند و حرفه ای به آسانی آنچه به نظر می رسد نیست. این شرکت ها از نرم افزارهای ویژه ای استفاده می کنند که فقط با چند کلیک می تواند یک لوگو را تغییر شکل دهد. اگرچه ممکن است برای یک آماتور چند ساعت طول بکشد. بنابراین کاملاً برای این کار موجود آماده شده اند.

اگر لوگو شما به طور موثر طراحی شده باشد. نشان دهنده رنگ های اصلی ، فونت های سازمانی و سبک کلی برند شما در یک عکس فوری است. بنابراین می توانید از آن در هر کجا و هرجایی که تیم بازاریابی شما فکر می کند استفاده کنید!

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 مزیت برتر طراحی لوگو حرفه ای

نحوه رفع خطاهای 404

نحوه رفع خطاهای 404

1- هدایت خطای 404 را به صفحه دیگر

با یک تغییر مسیر ، افراد را از صفحه خطا به یک صفحه کاری در وب سایت خود هدایت می کنید. این از رسیدن افراد به خطا جلوگیری می کند. به عنوان مثال ، اگر افراد در حال دستیابی به یک صفحه خطا با URL X

هستند. می توانید به سرور خود بگویید که به جای آن افراد را به فلان صفحه خاص هدایت کند. فقط مطمئن شوید صفحه ای که به آن هدایت می شوند. مربوط به صفحه ای است که افراد امیدوار بودند پیدا کنند. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید یک URL خطای X را به Y هدایت کنید. زیرا این امر باعث می شود کاربران گیج شوند. چرا که در صفحه تماس با آنها قرار است به صفحه X برسند. درباره نحوه استفاده و پیاده سازی تغییر مسیرها بیشتر بیاموزید.

اگر در جستجوی ایجاد یک سایت خبری هستید. می خواهید وبسایت خبری به روزی داشته باشید. پیشنهاد می کنم مقاله 10 قالب عالی وبسایت خبری وبلاگی را از دست ندهید.

نحوه-رفع-خطاهای-404

2- تصحیح لینک منبع

اگر لینک خراب ارسال کننده ترافیک به صفحه خطای یافت نشده در وب سایت شما وجود داشته باشد. تحت کنترل شما باشد ، می توانید لینک خراب را در منبع اصلاح کنید. این مورد در مورد خطاهای پیدا نشده در سایر خصوصیات تحت کنترل شما مانند شبکه های اجتماعی نیز صادق است. با این حال ، بیشتر لینک های خراب در منابعی قرار دارند که شما کنترل نمی کنید. بنابراین در این موارد نمی توانید لینک خراب را برطرف کنید. فقط می توانید افراد را به صفحه صحیح هدایت کنید.

3- بازایابی صفحات پاک شده

بعضی اوقات ، صفحات را از وب سایت خود حذف می کنید. افراد همچنان به وب سایت شما می آیند تا صفحاتی را که حذف کرده اید پیدا کنند. اگر کسی بخواهد یک صفحه حذف شده پیدا کند ، با خطای 404 مواجه می شود. این ممکن است نکته باشد و ممکن است دلیل خوبی برای حذف وجود داشته باشد. با این حال ، اگر همچنان تقاضای زیادی برای محتوای حذف شده وجود دارد. ممکن است بخواهید صفحه حذف شده را بازیابی کنید.

4- نادیده گرفتن خطای پیدا نشده

گاهی اوقات ، برای خطاهای کم اولویتی که برای شما هزینه زیادی نداشته باشند. بر عملکرد سئو شما تأثیرگذار نباشد. می توانید به سادگی از خطای 404 چشم پوشی کنید. پیگیری از طریق یک ابزار Web Analytics در موارد دیگر ، صفحه ای که شما هدفمند آن را حذف کرده اید. هیچ جایی مربوط به هدایت URL خطا به آن نیست. به عنوان مثال ، شما محصولی را از وب سایت خود حذف کرده اید. نسخه جدیدی از آن محصول وجود ندارد. ممکن است احساس خطا در محل درست نباشد. اما گاهی اوقات هدایت مجدد خطاها یا بازیابی صفحات راه حل درستی نیست. با گذاشتن خطای 404 در محل موجود ، آن صفحه خراب از فهرست جستجو خارج می شود. درنهایت از مراجعه به سایت جلوگیری می کند.

چگونه خطاهای 404 اتفاق می افتد

خطاهای 404 به هر دلیلی از جمله:

  • جایگزین کردن یا انتقال صفحه: هنگامی که پرونده ها را در وب سایت خود از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کنید. در نتیجه URL را تغییر می دهید. وقتی مطالب موجود در وب سایت خود را با محتوای جدیدتری که در صفحه دیگری قرار دارد جایگزین کنید. همین امر صادق است. وقتی URL را تغییر می دهید ، URL قدیمی خطای404 را برمی گرداند.
  • حذف صفحه: به جای جایگزینی یا جابجایی یک صفحه ، ممکن است به سادگی بخواهید یک صفحه را از وب سایت خود حذف کنید. با این کار ، URL آن صفحه دیگر محتوا را بر نمی گرداند.
  • خطای کاربر: اجتناب ناپذیر است که کاربران هنگام تلاش برای دستیابی به صفحه ای در وب سایت شما یا هنگامی که به وب سایت شما لینک می دهند. گاهی اوقات کلمه ای را اشتباه هجی و تایپ می کنند. وقتی لینک به وب سایت شما اشتباه املایی داشته باشد. موتورهای جستجو سعی می کنند به آن لینک دسترسی پیدا کرده و به صفحه خطای یافت نشده دسترسی پیدا کنند.

جهت مطالعه ادامه این مطب بر روی لینک روبررو کلیک نمایید. روش های جلو گیری و رفع ارور 404

شریل سندبرگ کیست؟

شریل سندبرگ کیست؟

شریل سندبرگ که در سال 1969 در واشنگتن دی سی متولد شد. به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی در مدرسه بازرگانی در هاروارد تحصیل کرد. در اوایل کار خود را به بانک جهانی و سپس به وزارت خزانه داری ایالات متحده منتقل کرد. سندبرگ پس از حضور موفق در سمت VP در زمینه فروش آنلاین و فعالیت در گوگل ، از سال 2008 به عنوان مدیر فیس بوک فعالیت می کند. وی در حال حاضر به عنوان اولین عضو زن در هیئت مدیره فیس بوک حضور دارد.

وی همچنین بنیان گذار Leanin.org می باشد. دو کتاب “Lean In: Women، Work، and the Will to Lead” به همراه نل اسکاول (انتشار در سال 2013)و “گزینه B: مواجهه با ناملایمات ، ایجاد مقاومت و یافتن شادی” با آدام گرانت به صورت همکاری به انتشار رسانده است.

وی به عنوان سخنران اصلی در رویدادهای مختلف دعوت می شود. همچنین سخنرانی TED را با عنوان “چرا تعداد زنان رهبر بسیار کمی داریم” ارائه داد. در سال 2012 ، او در فهرست “سالانه 100” ، مجله تایم جز 100 فرد با نفوذ جهان در سال قرار گرفت. در حال حاضر در رتبه چهارم لیست قدرتمندترین زنان قرار دارد.

اوایل زندگی و تحصیلات شریل سندبرگ

شریل سندبرگ در 28 آگوست 1969 در واشنگتن دی سی متولد شد. هنگامی که دو ساله بود با خانواده اش به ساحل میامی شمالی فلوریدا نقل مکان کرد. او در جامعه افتخار ملی در دبیرستان ارشد ساحل شمال میامی بود. در سال 1987 با معدل 4.6 موفق به کسب مقام نهم در کلاس خود شد.

سندبرگ در رشته اقتصاد در هاروارد ادامه تحصیل داد. جایی که او از لارنس سامرز محترم به عنوان مشاور پایان نامه برخوردار بود. مطالعه او در مورد اقتصاد اغلب از دریچه فمنیستی انجام می شد. زیرا او بر نقشی که نابرابری اقتصادی در همسرآزاری بازی می کند تمرکز کرد. وی همچنین سازمانی به نام زنان در اقتصاد و دولت تاسیس کرد. به گفته وی این سازمان برای جذب بیشتر زنان در رشته های دولتی و اقتصادی ایجاد شده است.

سندبرگ پس از فارغ التحصیلی در سال 1991 ، به عنوان دستیار تحقیقاتی در سامرز ، اکنون اقتصاددان ارشد بانک جهانی ، درآمد. وی به مدت دو سال در سامرز کار کرد. سپس در مدرسه بازرگانی هاروارد ثبت نام کرد. به تحصیلات خود پرداخت و در سال 1995 فارغ التحصیل شد.

در یک سال گذشته یا شرایط پاندمیک کرونا و قرنطینه بسیاری از کسب و کار ها به سمت دورکاری روی آوردند. پیشنهاد می کنم مقاله دورکاری موفق در روزهای کرونایی را حتما مطالعه نمایید. 

اوایل-زندگی-و-تحصیلات-شریل-سندبرگ

هنگامی که وی به عنوان معاون وزیر خزانه داری در دولت بیل کلینتون معاون وزیر خزانه داری شد. از او خواست رئیس ستاد وی شود ، مسیرهای سندبرگ و سامرز دوباره از هم جدا شد. او این سمت را پذیرفت و وقتی سامرز دبیر خزانه داری شد در سال 1999 به این نقش ادامه داد. وی تا سال 2001 در سمت سامرز مشغول به کار بود. زمانی که جورج دبلیو بوش جمهوری خواه به کاخ سفید رفت و منصوبان سیاسی از آن طرف راهرو بود تصاحب کرد.

سندبرگ و حضور در گوگل

ساندبرگ با شغل دولتی پشت سر خود ، مشتاقانه برای پیوستن به رونق فناوری جدیدی که در جریان بود، به Silicon Valley نقل مکان کرد. گوگل به توانایی های او علاقه اولیه نشان داد. او ماموریت گوگل را ، که به گفته وی “برای در اختیار قرار دادن اطلاعات جهان به صورت آزاد” ، به اندازه کافی قانع کننده بود که در نوامبر 2001 با این شرکت سه ساله وارد سیستم شود.

سندبرگ به عنوان معاون رئیس فروش و عملیات آنلاین گوگل ، مسئولیت مدیریت فروش آنلاین تبلیغات و انتشار محصولات ، جستجوی کتاب گوگل و محصولات مصرفی را بر عهده داشت. سندبرگ تا سال 2008 با گوگل کار می کرد. دوران مسئولیت وی با موفقیت خیره کننده حرفه ای و شهرت روزافزون به عنوان یکی از مدیران ارشد کشور شناخته شد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی شریل سندبرگ

معرفی قالب های عالی وبسایت خبری وبلاگی

معرفی قالب های عالی وبسایت خبری وبلاگی

1- قالب Divi

به اشتراک گذاری داستان ها ، اخبار و سایر اطلاعات مفید در وب ، یک قطعه شیرینی با Divi است. این ابزار طراحی وب همه جانبه آماده و تنظیم شده است. می توانید با این قالب هر صفحه ای را که دوست دارید ایجاد کنید. اگر ما در مورد روزنامه ها ، مجلات آنلاین و وب سایت های وبلاگ صحبت می کنیم.

می توانید همه آن ها را به سرعت انجام دهید. با وجود بسته های آماده وب سایت بسیار سریع، به سرعت ظاهر مطابق سلیقه خود را پیدا خواهید کرد و از آنجا خواهید رفت. اکنون می توانید از طراحی وب سایتی استفاده کنید که علاقه شما را همانطور که هست جرقه زده نمایش دهد. می توانید ازسازنده Divi استفاده کنید و تفاوت ایجاد کنید.

با استفاده از Divi صفحه اخبار شما همچنین بر روی همه دستگاه ها و مرورگرها به راحتی اجرا می شود. همچنین خیلی سریع بارگیری می شود. البته Divi همچنین برای موتورهای جستجو و هماهنگ با صفحه های شبکه ای بهینه سازی شده است. با ویژگی های برجسته سفارشی سازی ، از Divi چیزی ویژه بسازید. یک سایت خبری که یک مایل برجسته خواهد بود.

2- قالب ژولین (Jevelin)

داستان ها و سایر اخبار خود را با Jevelin مشهور کنید. این الگوی وب سایت خبری بسته ای از طراحی وب عالی است. باعث می شود کارهای اینترنت هرچه زودتر انجام شود. پس از استفاده شما متوجه تمام مواد آماده شده برای استفاده خود در خارج از جعبه خواهید شد. اما همچنین می توانید با استفاده از Jevelin را به راحتی و به دلخواه خود شخصی سازی کنید. بدون نیاز به یک توسعه دهنده وب حرفه ای ، اکنون می توانید با Jevelin باشکوه شروع به گسترش خبر کنید.

نیازی به گفتن نیست که Jevelin یک طرح مدرن ، حرفه ای و پیچیده است. تمام جنبه های فنی آن را مرتب کرده است. با استفاده از Jevelin ، شما برای ایجاد حضوری، آنلاین که می خواهید آماده تر از همیشه هستید.

3- قالب استین (Stein)

Stein یک الگوی وب سایت خبری زیبا و معاصر برای تمام داستان های جذاب و ماجراجویانه شماست. اگر می خواهید ژورنال آنلاین خود را راه اندازی کنید. با استفاده از Stein کارها را به روش صحیح انجام دهید. با انتخاب یکی از سه نسخه نمایشی از پیش تعریف شده ، کارهای خود را شروع کنید. مانند یک حرفه ای پیش ببرید. به هر حال ، شما می توانید از نویسنده انتظار داشته باشید که با به روزرسانی های آینده ، حتی نمونه بیشتری از مطالب را منتشر کند. صحبت از به روزرسانی شد،. باید بگوییم در Stein بروزرسانی ها رایگان و مادام العمر هستند. برخی دیگر از ویژگی های Stein عبارتند از:

  • شمارنده پست دیدگاه ها
  • سبک های مختلف هدر و پاورقی( کشویی ، هدر و نوار کناری چسبنده)
  • حالت های تاریک و روشن
  • دارای فید اینستاگرام

همچنین می توانید Stein را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید. برای اطلاعات شما ، Stein همچنین براساس Tailwind CSS است که بلافاصله آن را از توده مردم متمایز می کند.

4- قالب The Issue

اگر به اجرای یک وب سایت خبری به یک قالب خاص نیاز دارد. همچنین می خواهید از به روزرسانی منظم اطلاعات اطمینان حاصل کنید. یکی از بهترین الگوهای وب سایت های خبری The Issue است. با استفاده از The Issue ، شما هفده طرح برای انتخاب دارید. علاوه بر این ، شما می توانید انتظار داشته باشید که در آینده نزدیک نمونه های بیشتری نیز در دسترس شما قرار بگیرند.

نصب The Issue براحتی و با یک کلیک آسان است. دارای ویژگی هایی است تا بتواند سبکی را که دقیقاً مطابق میل شماست را فعال کند. از این گذشته ، برای شخصی سازی سریع و بدون کدگذاری ، با سازنده صفحه کشیدن و رها کردن همراه است.

یک سیستم عالی برای اطمینان از عملکرد روان پلتفرم خبری شما و همیشه آنلاین بودن شما است. به راحتی می توانید دسته ها را در بستر خبری خود تنظیم کنید. بازدیدکنندگان می توانند برای یافتن محتوای مورد نظر خود به راحتی پیمایش کنند. از دسترسی به همه امکانات رفاهی شگفت انگیز لذت ببرید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 قالب عالی وبسایت خبری وبلاگی

نکات مهم طراحی وبسایت رستورانی

نکات مهم طراحی وبسایت رستورانی

1- طراحی مناسب برای موبایل

اکنون اکثریت زیادی از مردم از طریق دستگاه تلفن همراه به وب سایت رستوران دسترسی پیدا می کنند. با استفاده از تلفن های هوشمند در حال حاضر همه جا ، افراد در حال حرکت تمایل دارند که رستوران ها را از طریق مرورگر تلفن همراه یا برنامه هاییمانند نقشه های گوگل و… بیابند. که مستقیماً به وب سایت رستوران لینک دارند.

بزرگترین چالش ، اندازه صفحه نمایش محدود هنگام دسترسی به وب سایت رستوران از طریق دستگاه های تلفن همراه است. ما باید بازدید کننده وب سایت را از بزرگنمایی برای خواندن و درک اطلاعات و پیمایش به سایت دریغ کنیم.

اگر رستوران قبلاً وب سایتی دارد. ، قبل از شروع به مهاجرت به سمت طراحی با قابلیت پاسخگویی به تلفن همراه، ابتدا به اطلاعات بازدیدکنندگان آنلاین نگاه کنید. تا بررسی کنید که وب سایت رستوران در واقع میزان قابل توجهی از کاربران تلفن همراه را برای توجیه سرمایه گذاری در طراحی دریافت می کند. این امکان با ابزارهای تجزیه و تحلیل گوگل به عنوان محبوب ترین و رایگان برای تجزیه و تحلیل به راحتی در دسترس هستند.

بررسی سازگاری با موبایل

با اهمیت یافتن سازگاری با موبایل ، گوگل خود ابزاری را برای آزمایش هر وب سایتی برای این قابلیت فراهم کرده است. آدرس وب سایت رستوران خود را در این سایت وارد کنید. اجازه دهید آن را برای شما تجزیه و تحلیل کند. سپس نمره و توصیه هایی را در مورد چگونگی دوستانه سازی سایت در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد.

2- ارائه اطلاعات دقیق

یکی دیگر از 10 نکته مهم در طراحی سایت رستوران ارائه اطلاعات دقیق در وب سایت رستوران خود است. وب سایت رستوران باید منبع واحدی از اطلاعات دقیق آنلاین درباره رستوران باشد. مشتریان بالقوه ای که در سیستم عامل های مختلف آنلاین ، برنامه های تلفن همراه یا دایرکتوری های محلی مانند صفحات زرد ، Yelp ، Foursquare ، Google+ ، Zomato ، Grubhub ، Groupon و غیره به دنبال اطلاعات در مورد تجارت شما هستند.

می توانید اطلاعات موجود در این سایت ها را مدیریت کنید. آن ها را به روز نگه دارید، اما تعداد زیادی از آن ها وجود دارد. خبر خوب این است که آن ها در ابتدا بیشتر اطلاعات خود را از وب سایت رستوران می گیرند. خبر بد این است که آنها به مرور به روز نمی شوند. اطلاعات زیر مجموعه اصلی اطلاعاتی است که باید در وب سایت به روز شود:

  • آدرس و راهنما
  • ساعات کاری شما
  • اطلاعات منو و تغذیه (در صورت وجود)
  • شماره تلفن
  • آدرس ایمیل یا فرم تماس با ما

علاوه بر این ، در صورت کاربرد در تجارت ، اطلاعات پذیرایی ، ویژه برنامه ها ، رویدادها و اطلاعیه ها باید به وضوح در وب سایت ارائه شود. آپدیت وب سایت به طور منظم برای حذف اطلاعات بی ربط مهم است.مانند رویدادهای گذشته ، تبلیغات و معاملات منقضی شده است.

3- لینک دهدی مستقیم به رسانه های اجتماعی

ایجاد یک تجربه ثابت برند در وب سایت ، حضوری ، از طریق ایمیل و در رسانه های اجتماعی برای تلاش های بازاریابی شما حیاتی است. شما همچنین می خواهید در ارتباط داشتن مهمانان با شما تا حد امکان آسان باشد. اتصال رسانه های اجتماعی به وب سایت شما روشی آسان برای انجام این کار است.

صفحات رسانه های اجتماعی خود را به برند ، منو و فرهنگ خود بدون توجه به کانال حفظ کنید. استراتژی شبکه های اجتماعی شما باید به طور کلی منطقی باشد. اما می توانید محتوا را به خوبی تنظیم کنید تا برای پلتفرم منطقی باشد. اینستاگرام را با عکس های زیبا یا عکس های پشت صحنه بصری نگه دارید. از فیس بوک برای به اشتراک گذاشتن به روزرسانی ها و ایجاد و تبلیغ رویدادها استفاده کنید.

میهمانان همچنان از طریق فیس بوک برای کشف رستوران های جدید استفاده می کنند. چه از طریق تحقیقات ، توصیه های دوستان یا تبلیغات فیس بوک جذب شما می شوند. این بدان معناست که ارزش دارد صفحه کسب و کار فیس بوک خود را به روز کنید. از جمله هر گونه اطلاعات مربوطه ، و با به اشتراک گذاشتن منظم محتوا ، عکس ها و به روزرسانی ها ، فعال بمانید.

همچنین باید لینک های رسانه های اجتماعی خود را مستقیماً در وب سایت خود تعبیه کنید تا دسترسی به صفحات و اشتراک گذاری با دوستان برای مهمانان آسان شود.

آیا می دانید که API چیست و چه کاربردی دارد؟ به چه دلیلی به ان نیاز داریم؟ پیشنهاد می کنم برای کسب پاسخ مقاله API چیست و چرا به آن نیاز داریم را مطالعه نمایید. 

منوی-خود-را-برجسته-کنید

4- منوی خود را برجسته کنید

93 درصد از مصرف کنندگان قبل از اینکه تصمیم بگیرند که کجا غذا بخورند ، به منو رستوران نگاه می کنند. بنابراین مطمئناً می خواهید منوی خود را در وب سایت خود بگنجانید. اما یک روش خاص برای انجام آن وجود دارد تا در دسترس مهمانان خود باشد.

بازدیدکنندگان وب سایت می خواهند منوی شما را به سرعت و به راحتی و اغلب از طریق تلفن های هوشمند خود مشاهده کنند. منوها باید در یک صفحه وب برای یافتن و به اشتراک گذاری آسان) ذکر شده باشد. که هم در صفحه اصلی وب سایت شما و هم در نتایج گوگل یافت شود. اطمینان حاصل کنید که PDF یا تصویر نباشد ، اما از HTML برای جستجوی آسان استفاده می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 نکته مهم در طراحی سایت رستوران