طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش های افزایش فروش سوشال مدیا

روش های افزایش فروش سوشال مدیا

رسانه های اجتماعی، کانال بازاریابی دیجیتال جدید هستند که پتانسیل آن را دارند که برند و کسب و کار شما را برجسته کند. موجب رشد برندتان و در سطح جهانی گسترش دهد. بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند فروش، درآمد شما را افزایش دهد و مشتریان خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

1- کشف مخاطب هدف

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شامل فروش مستقیم نمی‌شوند. پایگاهی ثابت برای مشتریان B2B (تجارت به تجارت) دارند. ابتدا باید مخاطبان هدف خود را در سوشال مدیا مشخص کنید و سپس کمپین تبلیغاتی خود را شروع کنید.

بازیگران اصلی رسانه های اجتماعی اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین و واتساپ هستند. هر یک از این پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دارای طیف‌های جمعیتی و نرخ‌های تعامل متنوعی هستند که می‌توانند ارزش برند شما را شکل دهند. مجهزترین استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی را برای استفاده از این سایت‌های اجتماعی انتخاب کنید که می‌توانند تبدیل‌های شما را افزایش دهند و زمان کمتری را صرف کنند.

این روزها پادکست ها به جریان اصلی تبدیل شده اند. اما فقط تا همین اواخر بود که پادکست ها و سایر انواع محتوا صوتی به عنوان دارایی های سئو مستقیم در نظر گرفته می شدند. پیشنهاد می کنم جهت آنایی با نکاتی چند درمورد سئو پادکست مقاله 5 نکته سئو پادکست که باید بدانید را حتما مطالعه نمایید.

1-کشف-مخاطب-هدف

شما باید دموگرافیک هدف خود را کشف کنید و کلمات کلیدی، کمپین های تبلیغاتی و پست ها را شکست دهید تا مشخص شوید. هرچه محتوا سوشال مدیا شما تسلط بیشتری داشته باشد، تاثیر بیشتری بر مخاطبان هدف خود خواهید داشت. فهرستی از زمان، مکان و مخاطبان هدف شما و میزان فعالیت آن ها در هر یک از این سایت های رسانه اجتماعی را نمودار کنید. به این ترتیب می توانید به طور موثر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را برای افزایش فروش آنلاین ایجاد کنید.

2- اشتراک گذاری محتوا تعاملی و آموزنده

بازاریابی رسانه های اجتماعی مبتنی بر محتوا جذاب و تعاملی است که می تواند مخاطبان هدف شما را برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه آنلاین شما به اندازه کافی متقاعد کند.

ایجاد پست‌های ارزشمند و تعاملی در رسانه‌های اجتماعی یک کار اصلی است. شهرت برند، کسب و کار به آموزش مخاطبان و مشتریان خود برای فروش هدایت شده متکی است. هرچه محتوا شما ارزشمندتر و هیجان انگیزتر باشد. قدرت بیشتری بر مخاطبان خود برای خرید محصول خود خواهید داشت. اما مطمئن شوید که اطلاعاتی که در داخل پست های شبکه های اجتماعی ارائه شده است صحیح است. همچنین می توانید نکات مفیدی را برای مخاطب ارائه دهید و آن ها را درگیر کنید. محتوا رسانه های اجتماعی اغلب با ترندهای فعلی مطابقت دارد تا بتواند فروش آنلاین کسب و کار شما را افزایش دهد.

همچنین، به اشتراک گذاری محتوا تولید شده توسط کاربر باعث می شود تا کاربران احساس کنند با برند و محصولات شما ارتباط بیشتری دارند. با بازاریابی رسانه های اجتماعی، هیچ تجربه فیزیکی وجود ندارد. کاربران و خریداران تمایل دارند قبل از تصمیم گیری برای خرید، نظرات و بازخوردهای مربوط به آن محصولات را مطالعه کنند. بنابراین مطمئن شوید که جزئیات را برای ایجاد اعتبار برند و افزایش فروش لحاظ کنید.

3- کمک گیری از طرفداران برند

اگر می‌خواهید برند و محصولات خود را تبلیغ کنید، چه چیزی بهتر از این است که مشتریان فعلی گواهی دهند. گواهینامه ها گواه محصولات موثر و با کیفیت شما هستند. بنابراین، می‌توانید به این مشتریان موجود اعتماد کنید تا در ازا تخفیف، کوپن و هزینه‌های رایگان، شما را تضمین کنند. شما می‌توانید هشتگ‌های رایجی داشته باشید که مخصوصا برای محصول و خدمات برند شما هستند و از آن‌ها می‌توانید بفهمید چه مشتریانی درباره محصولات شما پست می‌کنند. این مشتریان معمولا حامیان برند و سفیران برند شما هستند. آن ها از طریق تبلیغات آنلاین با ایجاد محتوا منحصر به فرد، شما را به کاربران و مخاطبان جدید تضمین می کنند.

4- برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهای سوشال مدیا

اینفلوئنسرهای سوشال مدیا یا همانطور که می توانیم اصطلاح اینفلوئنسر مارکتینگ را بسازیم یکی از محبوب ترین تکنیک های بازاریابی سوشال مدیا است. اینفلوئنسرها در سایت های رسانه های اجتماعی این قدرت را دارند که بر رفتار و تصمیم خرید مخاطبان تاثیر بگذارند. این زمینه را برای هر برند و کسب و کاری فراهم می کند تا محصولات خود را به بازار عرضه کند. اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی پایگاهی از فالوورهای قابل اعتماد دارند که به راحتی می توانند فروش شما را افزایش دهند.

اینفلوئنسر مارکتینگ تبلیغات، تعامل، فروش را تقویت می کند و بازگشت سرمایه (بازده سرمایه) بالایی را ارائه می دهد. با اینفلوئنسرها و شخصیت های بزرگ به صورت آنلاین همکاری کنید. به آن ها کدهای تخفیف ارائه دهید تا بر روی آن ها و تصمیم خرید دنبال کنندگان آن ها تاثیر بگذارید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. موثرترین روش های افزایش فروش در سوشال مدیا

علت اهمیت سئو پادکست

علت اهمیت سئو پادکست

پادکست ها روشی شگفت انگیز برای ایجاد یک مخاطب وفادار هستند. شنوندگان تمایل دارند زمانی که آن ها را علاقه مند کردید. خیلی بیشتر از وبلاگ ها یا حساب های رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند. این باعث می شود که آن ها به راحتی یکی از بهترین راه ها برای تاثیرگذاری بر مردم و رساندن پیام شما به بیرون باشند.

اما نقطه ضعف پادکست ها این است که در وهله اول سخت است که مردم برنامه شما را پیدا کنند. خیلی طول می کشد تا یک نفر به اندازه کافی علاقه مند شود تا روی بازی کلیک کند. این در صورتی است که اصلا بتوانید نمایش خود را در مقابل او قرار دهید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهینه سازی صفحات وب و محتوا شما برای رتبه بندی بالا در موتور جستجو است. اما تا به حال به نحوه عملکرد و اندازه گیری این رتبه بندی فکر کردید؟ پیشنهاد می کنم در این مورد سری به مقاله نحوه اندازه گیری عملکرد و نتایج سئو بزنید.

علت-اهمیت-سئو-پادکست

اینجاست که سئو پادکست می تواند کمک کند. همه چیز در مورد قرار دادن پادکست خود در صفحات نتایج جستجو گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با موضوع شما است. اگر برنامه خود را در مقابل افرادی قرار دهید که به طور خاص در حال جستجو محتوا در آن حوزه هستند، راه کاملا جدیدی برای جذب شنوندگان دارید.

گوگل اخیرا شروع به نمایش قسمت های پادکست در صفحات نتایج جستجوی خود کرده است. اگر پادکست شما در نتایج جستجو ظاهر شود. افراد می توانند بلافاصله روی پخش کلیک کنند، بدون اینکه ابتدا از طریق یک برنامه پادکست مراجعه کنند.

بنابراین با این تغییر اخیر در الگوریتم جستجوی گوگل، اگر زمانی برای شروع تمرکز بر سئو پادکست وجود داشت، اکنون است.

روش های بهینه سازی پادکست برای سئو

بهینه سازی سئو پادکست دنیای گسترده ای است. اما اگر تازه شروع کرده اید. این ها موارد اصلی هستند که باید روی آن ها تمرکز کنید. این نکات را دنبال کنید و شانس بسیار بیشتری برای نمایش پادکست خود در نتایج جستجو گوگل خواهید داشت.

1- شروع با موضوعی قابل جستجو

اگر جایگاه شما خاص باشد، بسیار ساده تر است. بیایید بگوییم که پادکست شما در مورد کار از راه دور یا کار از خانه است. اکنون که جایگاه روشنی در ذهن دارید، می توانید در مورد چندین موضوع طوفان فکری کنید، مانند:

  • چگونه با مشکلات کاری کنار بیاییم
  • ایجاد ارتباط عالی بین اعضا تیم
  • فرهنگ کار از راه دور
  • راه اندازی دفتر در خانه

در حالت ایده آل، باید فهرستی از موضوعاتی که مخاطبان هدف شما در جستجو آن هستند تهیه کنید. راهی برای پاسخ به سوالات آن ها بیابید و تا حد امکان سوالات مربوطه را در مورد موضوع پوشش دهید.

تا پایان کار، باید فهرستی از محتوا برنامه ریزی شده خود داشته باشید. می توانید از آن برای ساختار وب سایت خود استفاده کنید. سپس موضوعات مشابه را به هم لینک دهید. انجام این کار، ایجاد جریانی برای قسمت‌های پادکست آینده و سایر محتوا مرتبط را برای شما آسان‌تر می‌کند.

2- ورود کلمات کلیدی مناسب

احمقانه است که در طول فرآیند ایجاد پادکست تحقیق کلمات کلیدی را لحاظ نکنید. زیرا از قبل می دانید که گوگل پادکست ها را ایندکس و رتبه بندی می کند. معمولا این کلمات کلیدی به افراد و موتورهای جستجو می گویند که محتوا شما در مورد چیست. برای مثال، یک راه عالی برای شروع، قرار دادن یک کلمه کلیدی در عنوان پادکست است. حتی بهتر است اگر بتوانید آن را چند بار در صدای خود ذکر کنید.

برای دستیابی به خود کلمات کلیدی، می توانید از ابزارهایی مانند SEMrush و Ahrefs استفاده کنید. اگر بودجه محدودی دارید، ممکن است از ویژگی «جستجوهای مرتبط» گوگل در پایین صفحه نتایج جستجو استفاده کنید.

3- تبدیل آن به ویدیو

یکی دیگر از استراتژی های عالی سئو برای افزایش دسترسی پادکست شما، تبدیل آن به ویدیو است. اگرچه اولویت شما ساخت پادکست است. اما ممکن است برای افزایش دسترسی خود، ویدیو اضافه کنید یا آن را به یک جریان زنده تبدیل کنید. همچنین آیا می دانید که گوگل نیز مالک یوتیوب است؟ یوتیوب دومین موتور جستجو بزرگ در اینترنت است. با افزودن یک عنصر ویدیویی در پادکست، نام تجاری، محتوا و کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجوی یوتیوب قرار می گیرد.

با داشتن پادکست‌های ویدیویی یا پخش زنده که پادکست واقعی شما را همراهی می‌کنند. ارتباط مستقیم با بینندگان خود در بخش نظرات آسان‌تر می‌شود. که به نوبه خود باعث می‌شود محتوا یا پادکست شما رتبه بهتری پیدا کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 نکته سئو پادکست که باید بدانید

عملکرد پردازنده گرافیکی Arc A350M اینتل

عملکرد پردازنده گرافیکی Arc A350M اینتل

ابتدا باید بدانید که پردازنده گرافیکی Arc A350M اینتل عملکردی مناسب معماری گرافیکی Alchemist( به معنی کیمیاگر) را در طراحی 30 واتی سطح ابتدایی به نمایش می گذارد. Arc A350M اینتل ابتدایی ترین تراشه گرافیکی مبتنی بر معماری GPU Alchemist ACM-G11 است.

برای بخش متحرک طراحی شده است و دارای 6 هسته Xe (768 ALU) و 6 واحد ردیابی اشعه، ساعت موتور گرافیکی 1150 مگاهرتز، رابط باس 64 بیتی 4 گیگابایتی، و محدوده TDP 25-35 وات است. گزینه های سطح مبتدی سری MX500 از انویدیا را هدف قرار دهید.

به تازگی گوگل قابلیت جستجو چندگانه را راه اندازی نموده است. که امکان جستجو صوتی و تصویری را به صورت همزمان می دهد. پیشنهاد می کنم جهت مطالعه بیشتر حتما سری به مقاله ویژگی جستجو چندگانه گوگل بزنید.

عملکرد-پردازنده-گرافیکی-Arc-A350M-اینتل

Arc A350M در لپ تاپ

پردازنده گرافیکی Arc A350M در لپ تاپ گلکسی بوک 2 پرو سامسونگ ‘NT950XEV-G51A’ به نمایش گذاشته شد. این نوع خاص دارای پردازنده Intel Core i5-1240P با 12 هسته و 16 رشته، 16 گیگابایت حافظه LPDDR5، صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080p AMOLED با نرخ تازه سازی 60 هرتز و وزن حدود 1 کیلوگرم است.

دارای هیت سینک با فن های دوگانه است که روی PCB برای دفع گرما تعبیه شده است. Intel Core i5-1240P دارای حداکثر توان توربو 64 وات است در حالی که Arc A350M مورد استفاده در لپ تاپ دارای طراحی 30 واتی است، بنابراین به نظر می رسد ما به دنبال آن هستیم. در TDP کلی که حدود 100 وات است.

گلکسی بوک ۲ پرو سامسونگ

برای آزمایش، در حالی که از آخرین درایورهای GPU استفاده شده است (30.0.101.1660)، همانطور که توسط تستر توضیح داده شده است. این فرآیند به خودی خود بسیار خسته کننده است. پنل کنترل Intel Arc و سیستم عامل ویندوز مربوطه هنگام شناسایی شاخه خاص GPU با مشکلاتی مواجه شدند. از آنجایی که درایورها به طور منسجم بین گرافیک Iris Xe یکپارچه و پردازنده‌های گرافیکی Arc به اشتراک گذاشته شده‌اند، در اجرای آن‌ها مشکلی وجود داشت. به نظر می رسد اینتل باید در ماه های آینده نرم افزار و درایورهای خود را بسیار ساده کند تا از چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

عملکرد گرافیکی Intel Arc A350M

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید. Intel Arc A350M خود را بین پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA MX450 (25W) و GeForce GTX 1650 (50W) Mobility قرار داد. در بارهای کاری مصنوعی، Arc A350M در نهایت 30 درصد از MX450 جلوتر بود در حالی که 20 درصد TDP بالاتر (30 وات در مقابل 25 وات) داشت.

NVIDIA GTX 1650 سریع‌تر به پایان رسید. اما همچنین با TDP 67 درصد بالاتر کار می‌کرد و همچنان تنها 22 درصد برتری داشت. این به هیچ وجه مقایسه منصفانه ای نیست و انتخاب درست، نوع Max-Q است که دارای رتبه TDP 35 وات است. هنوز 5 وات بالاتر از Arc A350M است. به نظر می رسد که Arc A350M می تواند بسیار نزدیک به GTX 1650 Max-Q باشد. به علاوه این تراشه دارای ویژگی های مدرنی مانند رمزگذاری AV1،XeSS و حتی پشتیبانی از Raytracing است.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. انتشار اولین بنچمارک های پردازنده گرافیکی Arc A350M اینتل

 


SSL چیست؟

SSL چیست؟

Secure Sockets Layer، که به اختصار SSL نامیده می‌شود. یک پروتکل امنیتی است که توسط صاحبان وب‌سایت‌های مسئول برای رمزگذاری تمام ارتباطات به و از وب‌سایت شما استفاده می‌شود. هنگامی که SSL بر روی یک وب سرور نصب می شود، یک بازدیدکننده قفل اطمینان بخشی را در کنار URL وب سایت شما می بیند.

مهم ترین سوال در این میان این است که چرا باید تمام ارتباطات به وب سایت شما و از آن رمزگذاری شوند؟ به عبارت ساده، به این دلیل است که شما می خواهید از بازدیدکنندگان خود در برابر سرقت اطلاعات آن ها توسط هکرها محافظت کنید. اطلاعاتی مانند جزئیات کارت اعتباری، نام کاربری، رمز عبور، اطلاعات شناسایی شخصی و خلاصه چیزای حساس که حفظ امنیت آن ها مهم است.

اهمیت SSL

SSL از ابتدا اهمیت خود را داشته است. اما در چند سال گذشته، SSL اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. SSL نه تنها برای انتقال ایمن اطلاعات به و از یک وب سایت، بلکه از نظر دید موتورهای جستجو نیز ضروری است. نصب SSL می تواند احتمال پنالتی شدن توسط موتورهای جستجو وب را کاهش دهد. همیشه باید بخشی از وضعیت امنیتی وب سایت باشد.

مردم اگر از اول ندانند چیزی وجود دارد نمی توانند خرید کنند. به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهید بازاریابی و تبلیغ کسب و کار و محصولاتتان است. توصیه می کنم جهت آشنایی با راه های افزایش آگاهی از برند حتما سری به مقاله 5 راه افزایش آگاهی از برند از طریق بازاریابی دیجیتال بزنید.

SSL-چیست؟

حفاظت از داده ها در حال انتقال

گواهینامه های SSL اساسا از یکپارچگی داده های در حال انتقال بین هاست (وب سروریا فایروال) و کلاینت (مرورگر وب) محافظت می کنند. آن ها به عنوان یک مانع برای جلوگیری از مشاهده یا اصلاح داده ها عمل می کنند. با این حال، گواهی SSL از وب سایت ها در برابر هک شدن محافظت نمی کند. در واوقع SSL فقط برای محافظت از داده های در حال انتقال کار می کند.

نحوه پنالتی شدن سایت های HTTP

مدتی است که  authorities وب سایت مانند گوگل به پنالتی کردن سایت های غیر HTTPS معروف هستند. گوگل از سال 2017 رویکرد خود را برای مدیریت وب سایت های HTTP تغییر داد. داشتن گواهینامه SSL به عامل مهمی برای سئو و امنیت تبدیل شد. اما اکنون نشان می دهد که سایت امنیت را جدی تر از یک سایت غیر HTTPS به طور کلی جدی می گیرد. در نسخه 68 مرورگر کروم گوگل، که در ژوئیه 2018 منتشر شد. برای وب‌سایت‌هایی که گواهی SSL ندارند، هشدار «امن نیست» را نشان می‌دهد.

رتبه بندی سئو بهتر

وب سایت های HTTPS معمولا در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بهتری دارند. از سال 2014 تاکنون، SSL یک سیگنال رتبه بندی برای سئو بوده و یکی از ویژگی های سایت است که موقعیت آن را در بین موتورهای جستجو تعیین می کند. به گفته یوست، این اجتناب ناپذیر است که ما در حال حرکت به یک وب تماما HTTPS هستیم.

نحوه افزودن SSL به سایت وردپرس

نوبتی هم باشه نوبت شیوه افزودن ssl در وردپرس می باشد. برای نصب یک گواهی SSL در یک سایت وردپرس، ابتدا باید یکی از آن ها را از طریق یک مرجع صدور گواهی، خریداری کنید. یا از یک گواهی رایگان استفاده کنید. برخی از شرکت های هاستینگ گواهینامه های SSL را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند. توصیه می‌کنیم قبل از ادامه با ارائه‌دهنده هاست خود تماس بگیرید. زیرا آن ها ممکن است بتوانند با نصب و مدیریت گواهی شما پشتیبانی ارائه دهند.

با این حال، اگر می‌خواهید از یک گواهی رایگان SSL استفاده کنید. راهنمای گسترده‌ای درباره نحوه افزودن یک گواهی به وب‌سایت خود در اینجا نوشته‌ایم.

اگر از فایروال وب سایت Sucuri (WAF) استفاده می کنید. در حال حاضر گواهی SSL در سرور اصلی سایت خود ندارید. SSL همچنان به طور پیش فرض در سرور فایروال فعال می شود. این تضمین می‌کند که داده‌های بین بازدیدکنندگان و صفحاتی که مشاهده می‌کنند همچنان از طریق سرور فایروال رمزگذاری شده است.

نحوه نصب SSL/HTTPS در وردپرس

قبل از نصب SSL/HTTPS در سایت وردپرسی خود، باید یک گواهی معتبر SSL در سرور یا CDN خود آپلود کنید. می‌توانید با هاستینگ یا CDN خود تماس بگیرید تا در این مرحله کمک بخواهید.

در زیر مراحل نصب SSL/HTTPS در وب سایت وردپرس آورده شده است. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید یا از یک افزونه برای کمک استفاده کنید. اگر انتخاب می کنید که یک SSL را به صورت دستی به وردپرس اضافه کنید. باید برخی از فایل ها را اصلاح کنید و مشکلات خاصی را عیب یابی کنید.

1- تهیه نسخه پشتیبان از سایت

قبل از شروع این فرآیند، به شدت توصیه می شود که یک نسخه پشتیبان از وب سایت خود را در مکانی امن ذخیره کنید. اطمینان حاصل کنید که یک کپی کامل از فایل های وب سایت و پایگاه داده خود داشته باشید. به این ترتیب، در صورتی که هر یک از مراحل زیر وب سایت را خراب کند، وب سایت قابل بازیابی است.

2- دانلود یک افزونه SSL وردپرس

یکی از پرکاربردترین افزونه ها برای انتقال از HTTP به HTTPS، افزونه Really Simple SSL است. این افزونه به طور خودکار تنظیمات جدید وب سایت را شناسایی می کند. آن را برای اجرا بر روی HTTPS پیکربندی می کند. این افزونه را می توانید از مخزن رسمی وردپرس دانلود کنید. همچنین می توانید این افزونه را مستقیما از داشبورد مدیریت وردپرس نصب کنید. شما فقط می خواهید به پلاگین ها بروید و گزینه افزودن جدید را انتخاب نمایید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. شیوه افزودن ssl در وردپرس

راه های افزایش آگاهی برند از روش دیجیتال مارکتینگ

راه های افزایش آگاهی برند از روش دیجیتال مارکتینگ

 مردم اگر از اول ندانند چیزی وجود دارد نمی توانند خرید کنند. به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهید بازاریابی و تبلیغ کسب و کار و محصولاتتان است.

حتی اگر مردم محصولات شما را به طور کامل خریداری نکرده باشند. داشتن نام تجاری شما در سرلوحه ذهن آن ها می تواند از بسیاری جهات برای کسب و کار شما مفید باشد. شما می خواهید اولین چیزی باشید که مردم وقتی به محصولات و خدمات شما نیاز دارند یا آن ها را به دوستان و خانواده ارجاع می دهند به آن فکر می کنند. به عبارت دیگر، فقط بیرون آوردن نام خود، چیزی را به روی میز می آورد. با این اوصاف، چگونه می‌توانید افراد را به صورت آنلاین متوجه خود کنید؟ بیایید بازاریابی دیجیتال و استراتژی های افزایش آگاهی از برند را مورد بحث قرار دهیم.

1- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

همانطور که می دانید سئو یکی از محبوب ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و دلیل خوبی هم دارد. برخلاف تبلیغات، هدف سئو این است که صفحات شما را در جستجوهای ارگانیک قرار دهد. اساسا نام برند شما را در مکان هایی قرار می دهد که مردم معمولا پاسخ ها و راه حل هایی را برای نیازهای فعلی خود پیدا می کنند.

 این که آیا شما در تلاش برای ایجاد آگاهی از نام تجاری یا ترویج حضور اجتماعی خود هستید. بدون استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی B2B به خوبی آماده شده، بی معنی است. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با بهترین استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی سری به مقاله 6 استراتژی عالی بازاریابی رسانه های اجتماعی b2b در 2022 بزنید.

1-بهینه-سازی-موتورهای-جستجو-(SEO)

سئو به دلیل وابستگی ما به موتورهای جستجو رشد می کند. وقتی به چیزی نیاز داریم، سعی می کنیم آن را در گوگل جستجو کنیم. علاوه بر این، برخی از دستیاران مجازی مانند سیری و دستیار گوگل از موتورهای جستجو برای یافتن راه حل برای مشکل شما استفاده می کنند.

وقتی مردم چیزی را در گوگل و سایر موتورهای جستجو، سرچ می کنند. قاعدتا به دنبال پاسخ هایی هستند. بنابراین چه این فقط اطلاعات باشد، یک محصول یا یک خدمات، شما می خواهید نام شما در جایی باشد که مردم هستند. ناگفته نماند، از آنجایی که موتورهای جستجو بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. حجم جستجوی بالایی از سوی افرادی که از آن ها استفاده می کنند وجود دارد. بنابراین، رتبه بندی صفحات شما در این SERP ها، شانس اینکه شخصی با شرکت یا محصولات و خدمات شما آشنا شود را افزایش می دهد.

2- بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا را برخلاف تبلیغات پولی در نظر بگیرید. به جای اینکه نام برند خود را برای چندین نفر افشا کنید و امیدوار باشید که برخی از آن ها به آن علاقه مند شوند. محتوایی ایجاد می کنید تا افرادی را جذب کنید که ممکن است علاقه مند به یادگیری در مورد شرکت شما یا استفاده از محصولات و خدمات شما باشند.

یکی از در دسترس ترین و محبوب ترین راه ها برای اجرای استراتژی بازاریابی محتوا، وبلاگ نویسی است. بسیاری از پلتفرم های وبلاگ نویسی در حال حاضر سئو و بازاریابی محتوا را در نظر می گیرند. بنابراین اغلب دارای محتوا، ابرداده، URL و سایر تنظیمات سئو هستند تا مطمئن شوند پست های شما تا حد ممکن رتبه بندی می کنند. ناگفته نماند که بسیاری از این وبلاگ ها در SERP ها نمایش داده می شوند. می توانند ترافیک زیادی را از مخاطبان مناسب دریافت کنند.

برخی از افراد جدیدی که جذب خواهید کرد احتمالا قبلا نام شما را نشنیده اند و این یک قدم مهم است. با این حال، شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها در اطراف خود باقی می مانند. بنابراین محتوایی را برای آن ها ارائه دهید که واقعا مهم است. وقتی محتوا مفیدی ارائه می کنید. ترافیک و رتبه شما افزایش می یابد. هرچه افراد بیشتری با محتوا شما آشنا شوند. بیشتر در معرض برند شما قرار می گیرند و از شما آگاه می شوند.

3-بازاریابی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به یک پلتفرم بازاریابی از کسب و کارهای کوچک تک کارمند گرفته تا شرکت های بزرگ تبدیل شده اند. چیزی که رسانه های اجتماعی را به یک کشتی بازاریابی عالی تبدیل می کند. تعداد افراد در پلتفرم های محبوب است. اگر کارت‌های خود را درست بازی کنید و به میلیون‌ها کاربر آنلاین فعال خواهید رسید.

فالوور ایجاد کنید، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و تعامل کاربر را دریافت کنید. اگر دنبال کننده ها و کاربران کافی با محتوا شما درگیر هستند، می توانید خدمات خود را به طور موثر تبلیغ کنید.

این همچنین یک فرصت عالی برای دسترسی به افراد بیشتری و گسترش حضور آنلاین خود است. بسیاری از مردم اولین برخورد با شرکت‌ها و محصولاتشان را از طریق رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. این به دلیل توانایی تاکتیک‌های رسانه‌های اجتماعی شما برای دسترسی به افراد بیشتری ممکن شده است. برای مثال، توییت‌های وایرال شده می‌توانند به صدها و هزاران بار نمایش برسند. برخی از این برداشت‌ها ممکن است اولین باری باشد که کسی نام شرکت شما را می‌شنود.

باز هم، مردم مجبور نیستند فورا چیزی از شما بخرند. با این حال، شنیدن در مورد شما و داشتن آگاهی از برند به این معنی است که شما گزینه ای برای زمانی هستید که آن ها در نهایت تصمیم به خرید چیزی بگیرند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 راه افزایش آگاهی از برند از طریق بازاریابی دیجیتال