طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

راه های افزایش آگاهی برند از روش دیجیتال مارکتینگ

راه های افزایش آگاهی برند از روش دیجیتال مارکتینگ

 مردم اگر از اول ندانند چیزی وجود دارد نمی توانند خرید کنند. به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهید بازاریابی و تبلیغ کسب و کار و محصولاتتان است.

حتی اگر مردم محصولات شما را به طور کامل خریداری نکرده باشند. داشتن نام تجاری شما در سرلوحه ذهن آن ها می تواند از بسیاری جهات برای کسب و کار شما مفید باشد. شما می خواهید اولین چیزی باشید که مردم وقتی به محصولات و خدمات شما نیاز دارند یا آن ها را به دوستان و خانواده ارجاع می دهند به آن فکر می کنند. به عبارت دیگر، فقط بیرون آوردن نام خود، چیزی را به روی میز می آورد. با این اوصاف، چگونه می‌توانید افراد را به صورت آنلاین متوجه خود کنید؟ بیایید بازاریابی دیجیتال و استراتژی های افزایش آگاهی از برند را مورد بحث قرار دهیم.

1- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

همانطور که می دانید سئو یکی از محبوب ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و دلیل خوبی هم دارد. برخلاف تبلیغات، هدف سئو این است که صفحات شما را در جستجوهای ارگانیک قرار دهد. اساسا نام برند شما را در مکان هایی قرار می دهد که مردم معمولا پاسخ ها و راه حل هایی را برای نیازهای فعلی خود پیدا می کنند.

 این که آیا شما در تلاش برای ایجاد آگاهی از نام تجاری یا ترویج حضور اجتماعی خود هستید. بدون استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی B2B به خوبی آماده شده، بی معنی است. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با بهترین استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی سری به مقاله 6 استراتژی عالی بازاریابی رسانه های اجتماعی b2b در 2022 بزنید.

1-بهینه-سازی-موتورهای-جستجو-(SEO)

سئو به دلیل وابستگی ما به موتورهای جستجو رشد می کند. وقتی به چیزی نیاز داریم، سعی می کنیم آن را در گوگل جستجو کنیم. علاوه بر این، برخی از دستیاران مجازی مانند سیری و دستیار گوگل از موتورهای جستجو برای یافتن راه حل برای مشکل شما استفاده می کنند.

وقتی مردم چیزی را در گوگل و سایر موتورهای جستجو، سرچ می کنند. قاعدتا به دنبال پاسخ هایی هستند. بنابراین چه این فقط اطلاعات باشد، یک محصول یا یک خدمات، شما می خواهید نام شما در جایی باشد که مردم هستند. ناگفته نماند، از آنجایی که موتورهای جستجو بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. حجم جستجوی بالایی از سوی افرادی که از آن ها استفاده می کنند وجود دارد. بنابراین، رتبه بندی صفحات شما در این SERP ها، شانس اینکه شخصی با شرکت یا محصولات و خدمات شما آشنا شود را افزایش می دهد.

2- بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا را برخلاف تبلیغات پولی در نظر بگیرید. به جای اینکه نام برند خود را برای چندین نفر افشا کنید و امیدوار باشید که برخی از آن ها به آن علاقه مند شوند. محتوایی ایجاد می کنید تا افرادی را جذب کنید که ممکن است علاقه مند به یادگیری در مورد شرکت شما یا استفاده از محصولات و خدمات شما باشند.

یکی از در دسترس ترین و محبوب ترین راه ها برای اجرای استراتژی بازاریابی محتوا، وبلاگ نویسی است. بسیاری از پلتفرم های وبلاگ نویسی در حال حاضر سئو و بازاریابی محتوا را در نظر می گیرند. بنابراین اغلب دارای محتوا، ابرداده، URL و سایر تنظیمات سئو هستند تا مطمئن شوند پست های شما تا حد ممکن رتبه بندی می کنند. ناگفته نماند که بسیاری از این وبلاگ ها در SERP ها نمایش داده می شوند. می توانند ترافیک زیادی را از مخاطبان مناسب دریافت کنند.

برخی از افراد جدیدی که جذب خواهید کرد احتمالا قبلا نام شما را نشنیده اند و این یک قدم مهم است. با این حال، شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها در اطراف خود باقی می مانند. بنابراین محتوایی را برای آن ها ارائه دهید که واقعا مهم است. وقتی محتوا مفیدی ارائه می کنید. ترافیک و رتبه شما افزایش می یابد. هرچه افراد بیشتری با محتوا شما آشنا شوند. بیشتر در معرض برند شما قرار می گیرند و از شما آگاه می شوند.

3-بازاریابی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به یک پلتفرم بازاریابی از کسب و کارهای کوچک تک کارمند گرفته تا شرکت های بزرگ تبدیل شده اند. چیزی که رسانه های اجتماعی را به یک کشتی بازاریابی عالی تبدیل می کند. تعداد افراد در پلتفرم های محبوب است. اگر کارت‌های خود را درست بازی کنید و به میلیون‌ها کاربر آنلاین فعال خواهید رسید.

فالوور ایجاد کنید، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و تعامل کاربر را دریافت کنید. اگر دنبال کننده ها و کاربران کافی با محتوا شما درگیر هستند، می توانید خدمات خود را به طور موثر تبلیغ کنید.

این همچنین یک فرصت عالی برای دسترسی به افراد بیشتری و گسترش حضور آنلاین خود است. بسیاری از مردم اولین برخورد با شرکت‌ها و محصولاتشان را از طریق رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. این به دلیل توانایی تاکتیک‌های رسانه‌های اجتماعی شما برای دسترسی به افراد بیشتری ممکن شده است. برای مثال، توییت‌های وایرال شده می‌توانند به صدها و هزاران بار نمایش برسند. برخی از این برداشت‌ها ممکن است اولین باری باشد که کسی نام شرکت شما را می‌شنود.

باز هم، مردم مجبور نیستند فورا چیزی از شما بخرند. با این حال، شنیدن در مورد شما و داشتن آگاهی از برند به این معنی است که شما گزینه ای برای زمانی هستید که آن ها در نهایت تصمیم به خرید چیزی بگیرند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 راه افزایش آگاهی از برند از طریق بازاریابی دیجیتال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد