طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش های افزایش فروش سوشال مدیا

روش های افزایش فروش سوشال مدیا

رسانه های اجتماعی، کانال بازاریابی دیجیتال جدید هستند که پتانسیل آن را دارند که برند و کسب و کار شما را برجسته کند. موجب رشد برندتان و در سطح جهانی گسترش دهد. بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند فروش، درآمد شما را افزایش دهد و مشتریان خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

1- کشف مخاطب هدف

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شامل فروش مستقیم نمی‌شوند. پایگاهی ثابت برای مشتریان B2B (تجارت به تجارت) دارند. ابتدا باید مخاطبان هدف خود را در سوشال مدیا مشخص کنید و سپس کمپین تبلیغاتی خود را شروع کنید.

بازیگران اصلی رسانه های اجتماعی اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین و واتساپ هستند. هر یک از این پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دارای طیف‌های جمعیتی و نرخ‌های تعامل متنوعی هستند که می‌توانند ارزش برند شما را شکل دهند. مجهزترین استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی را برای استفاده از این سایت‌های اجتماعی انتخاب کنید که می‌توانند تبدیل‌های شما را افزایش دهند و زمان کمتری را صرف کنند.

این روزها پادکست ها به جریان اصلی تبدیل شده اند. اما فقط تا همین اواخر بود که پادکست ها و سایر انواع محتوا صوتی به عنوان دارایی های سئو مستقیم در نظر گرفته می شدند. پیشنهاد می کنم جهت آنایی با نکاتی چند درمورد سئو پادکست مقاله 5 نکته سئو پادکست که باید بدانید را حتما مطالعه نمایید.

1-کشف-مخاطب-هدف

شما باید دموگرافیک هدف خود را کشف کنید و کلمات کلیدی، کمپین های تبلیغاتی و پست ها را شکست دهید تا مشخص شوید. هرچه محتوا سوشال مدیا شما تسلط بیشتری داشته باشد، تاثیر بیشتری بر مخاطبان هدف خود خواهید داشت. فهرستی از زمان، مکان و مخاطبان هدف شما و میزان فعالیت آن ها در هر یک از این سایت های رسانه اجتماعی را نمودار کنید. به این ترتیب می توانید به طور موثر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را برای افزایش فروش آنلاین ایجاد کنید.

2- اشتراک گذاری محتوا تعاملی و آموزنده

بازاریابی رسانه های اجتماعی مبتنی بر محتوا جذاب و تعاملی است که می تواند مخاطبان هدف شما را برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه آنلاین شما به اندازه کافی متقاعد کند.

ایجاد پست‌های ارزشمند و تعاملی در رسانه‌های اجتماعی یک کار اصلی است. شهرت برند، کسب و کار به آموزش مخاطبان و مشتریان خود برای فروش هدایت شده متکی است. هرچه محتوا شما ارزشمندتر و هیجان انگیزتر باشد. قدرت بیشتری بر مخاطبان خود برای خرید محصول خود خواهید داشت. اما مطمئن شوید که اطلاعاتی که در داخل پست های شبکه های اجتماعی ارائه شده است صحیح است. همچنین می توانید نکات مفیدی را برای مخاطب ارائه دهید و آن ها را درگیر کنید. محتوا رسانه های اجتماعی اغلب با ترندهای فعلی مطابقت دارد تا بتواند فروش آنلاین کسب و کار شما را افزایش دهد.

همچنین، به اشتراک گذاری محتوا تولید شده توسط کاربر باعث می شود تا کاربران احساس کنند با برند و محصولات شما ارتباط بیشتری دارند. با بازاریابی رسانه های اجتماعی، هیچ تجربه فیزیکی وجود ندارد. کاربران و خریداران تمایل دارند قبل از تصمیم گیری برای خرید، نظرات و بازخوردهای مربوط به آن محصولات را مطالعه کنند. بنابراین مطمئن شوید که جزئیات را برای ایجاد اعتبار برند و افزایش فروش لحاظ کنید.

3- کمک گیری از طرفداران برند

اگر می‌خواهید برند و محصولات خود را تبلیغ کنید، چه چیزی بهتر از این است که مشتریان فعلی گواهی دهند. گواهینامه ها گواه محصولات موثر و با کیفیت شما هستند. بنابراین، می‌توانید به این مشتریان موجود اعتماد کنید تا در ازا تخفیف، کوپن و هزینه‌های رایگان، شما را تضمین کنند. شما می‌توانید هشتگ‌های رایجی داشته باشید که مخصوصا برای محصول و خدمات برند شما هستند و از آن‌ها می‌توانید بفهمید چه مشتریانی درباره محصولات شما پست می‌کنند. این مشتریان معمولا حامیان برند و سفیران برند شما هستند. آن ها از طریق تبلیغات آنلاین با ایجاد محتوا منحصر به فرد، شما را به کاربران و مخاطبان جدید تضمین می کنند.

4- برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهای سوشال مدیا

اینفلوئنسرهای سوشال مدیا یا همانطور که می توانیم اصطلاح اینفلوئنسر مارکتینگ را بسازیم یکی از محبوب ترین تکنیک های بازاریابی سوشال مدیا است. اینفلوئنسرها در سایت های رسانه های اجتماعی این قدرت را دارند که بر رفتار و تصمیم خرید مخاطبان تاثیر بگذارند. این زمینه را برای هر برند و کسب و کاری فراهم می کند تا محصولات خود را به بازار عرضه کند. اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی پایگاهی از فالوورهای قابل اعتماد دارند که به راحتی می توانند فروش شما را افزایش دهند.

اینفلوئنسر مارکتینگ تبلیغات، تعامل، فروش را تقویت می کند و بازگشت سرمایه (بازده سرمایه) بالایی را ارائه می دهد. با اینفلوئنسرها و شخصیت های بزرگ به صورت آنلاین همکاری کنید. به آن ها کدهای تخفیف ارائه دهید تا بر روی آن ها و تصمیم خرید دنبال کنندگان آن ها تاثیر بگذارید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. موثرترین روش های افزایش فروش در سوشال مدیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد