طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

بازگشت احتمالی Google Wallet

بازگشت احتمالی Google Wallet

خب به نظر می رسد گوگل در حال آماده شدن برای بازگشت Google Wallet به اندروید است. هفته گذشته گزارش هایی مبنی بر بازگشت Google Wallet به همراه تصاویری از نماد برنامه جدید منتشر شد.

در واقع، به نظر نمی‌رسد که این برداشت جدید از Google Wallet اصلا یک برنامه مستقل نیست. بلکه یک رابط کاربری جدید است که در خدمات گوگل پلی زندگی می‌کند. برای این منظور، به نظر می‌رسد اسکرین‌شات‌های فاش شده از آن نشان می‌دهند که مجوزها و کارت‌های شما در سراسر رابط کاربری اندروید قابل دسترسی خواهند بود.

بنابراین، به نظر نمی‌رسد که این یک اصلاح بزرگ برای Apple Pay باشد. بلکه یک سیلوی جدید از مدیریت کارت به یک سرویس Google Wallet احیا شده است. در حالی که پرداخت‌های کارت همچنان از طریق برنامه موجود Google Pay انجام می‌شود. Google Wallet نام اولیه برنامه پرداخت NFC گوگل بود. برنامه ای که اولین بار در سال 2011 عرضه شد، قبل از اینکه بیشتر به یک سیستم پرداخت همتا به همتا تبدیل شود.

Google Pay چیست؟

Google Pay که گاهی به اختصار “G Pay” نیز به آن می گویند. پاسخ گوگل به Apple Pay است. هم به عنوان یک کیف پول دیجیتال با پشتیبانی از تراکنش های بدون تماس عمل می کند و هم احراز هویت پرداخت آنلاین را تسهیل می کند. برنامه Google Pay Android همچنین می‌تواند میزبان نسخه‌های دیجیتالی کارت‌های فروشگاه و هدیه از برندهای پشتیبانی‌شده باشد.

 اندروید ۱۳ فصل بعدی هیجان انگیز سیستم عامل محبوب گوگل است. هرآنچه که در مورد آن باید بدانید را در مقاله هر آنچه که باید از اندروید ۱۳ بدانید می توانید بیابید این مقاله را از دست ندید.

بازگشت-احتمالی-Google-Wallet-به-تلفن-ها

نحوه تنظیم Google Pay

خب حالا که در مورد کلیت این موضوع و بازگشت Google Wallet صحبت کردیم. بیایید تا نحوه تنظیم Google Pay برای اندروید و Wear OS را نیز با هم بررسی کنیم.

نحوه تنظیم Google Pay در اندروید

اگر قبلا کارتی را روی حساب گوگل خود ست کردید. یا اگر از کارتی برای خرید یک برنامه یا کتاب، فیلم یا موارد دیگر در فروشگاه گوگل پلی استفاده کرده‌اید. احتمالا اطلاعات کارت شما از قبل در برنامه گوگل پلی در دسترس است. اگر کارتی که می‌خواهید استفاده کنید هنوز در دستگاه اندروید شما موجود نیست، اضافه کردن آن آسان است.

به برنامه Google Pay بروید و روی نماد «پرداخت» در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس گزینه “+ روش پرداخت” را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید و به صفحه «افزودن کارت» هدایت می‌شوید. جایی که می‌توانید کارت اعتباری را که می‌خواهید اضافه کنید اسکن کنید یا جزئیات مربوطه را به صورت دستی وارد کنید.

پس از وارد کردن، باید CVC خود را وارد کنید (سه عدد در پشت)، نام و آدرسی که کارت به آن متصل است را تایید کنید. سپس شرایط بانک خود را برای استفاده از کارت انتخابی خود از طریق Google Pay بررسی کنید. هنگامی که شرایط گفته شده را پذیرفتید. پس از یک مرحله تایید احتمالا باید کدی را وارد کنید که می توانید انتخاب کنید تا از طریق پیامک یا ایمیل دریافت کنید. کارت در گزینه های پرداخت شما ظاهر می شود و آماده کار است.

 جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بازگشت احتمالی Google Wallet به تلفن ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد