طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

فریلنسر بازاریابی دیجیتال

فریلنسر بازاریابی دیجیتال

فریلنسر بازاریابی دیجیتال نامی است که به متخصصان بازاریابی که خدمات فریلنسری را به مشتریان ارائه می دهند داده می شود. فریلنسرهای دیجیتال مارکتینگ معمولا در خانه کار می کنند و به شرکت ها در انجام وظایف مختلف مرتبط با بازاریابی دیجیتال کمک می کنند.

تقاضا برای کسب وکارهای دیجیتال مارکتینگ در حال افزایش است. این امر بازاریابی دیجیتال آزاد را به یک گزینه شغلی عالی تبدیل می کند. به عنوان یک فریلنسر بازاریابی، می توانید رئیس خود باشید، ساعت ها و قوانین خود را تعیین کنید و در عین حال کاری سازنده و ارزشمند انجام دهید.

 وضعیت کنونی جهان بسیاری از ما را مجبور کرده است که روش کار خود را تغییر دهیم. برای حفظ سلامت کارکنان، خانواده ها و جوامع، شرکت های بیشتری از راه دور می روند. اگر شما به عنوان یک بازارب دورکار فعالیت دارید. باید نکاتی را در این مورد بدانید. پس مقاله 7 نکته برای بازاریابان دورکار را از دست ندید.

فریلنسر-بازاریابی-دیجیتال

اگر تصمیم گرفتید کار آزاد را کنار بگذارید، می‌توانید از تجربه و مهارت‌های خود برای راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود استفاده کنید یا حتی شغلی با درآمد بالا را تضمین کنید و به‌عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال کار کنید.

یک حرفه ای بازاریابی آزاد چه می کند؟

برخلاف سایر کسب و کارهای آزاد، یک حرفه ای بازاریابی فریلنسینگ باید کلاه های زیادی بپوشد. دیجیتال مارکتینگ دارای چندین کانال و فرآیند است. شما باید مجموعه مهارت های لازم را برای ارائه طیف وسیعی از خدمات به مشتریان داشته باشید. علاوه بر وظایف فنی، به عنوان یک فریلنسر، همچنین باید نحوه تهیه پروپوزال کاری برای مشتریان، مدیریت فاکتورها و حسابداری، مدیریت پروژه و گزارش دهی را بدانید. برای اینکه به شما ایده بدهیم که شغل واقعی چگونه به نظر می رسد. اینها رایج ترین وظایفی است که توسط فریلنسرهای بازاریابی انجام می شود:

  • نظارت بر وب سایت های آگهی کار برای فرصت های پروژه جدید
  • ارائه پیشنهادات شغلی برای تامین مشتریان جدید
  • ملاقات و برقراری ارتباط با مشتریان جدید و فعلی
  • پاسخگویی به ایمیل ها
  • ارتباط با سایر فریلنسرها
  • کار بر روی وب سایت یا وبلاگ خود
  • ساختن برند شخصی شما
  • بهینه سازی وب سایت های مشتری برای موتورهای جستجو (SEO)
  • اجرای کمپین های PPC در پلتفرم هایی مانند تبلیغات گوگل و بینگ ادز
  • اجرای کمپین در فیسبوک به صورت رایگان و پولی
  • طراحی کمپین های ایمیل مارکتینگ
  • تولید محتوا برای رفع نیازهای کمپین های مختلف بازاریابی آنلاین
  • ایجاد استراتژی دیجیتال مارکتینگ و برنامه اقدام برای مشتریان
  • تهیه گزارش ماهانه پروژه
  • صدور فاکتور برای مشتریان

مطمئنا کار زیادی است که گاهی اوقات طاقت‌فرسا است. اما نگران نباشید، همانطور که در زیر می‌بینید با رویکرد درست، می‌توانید مهارت‌ها و ذهنیت مورد نیاز را برای انجام تمام وظایف به‌موقع و حرفه‌ای ایجاد کنید.

نکات کمکی فریلنسر بازاریابی دیجیتال

حال بیایید با هم به نکاتی بپردازیم که به شما به عنوان یک فریلنسر بازاریابی دیجیتال کمک می کند.

1- زود بیدار شدن

زود بیدار شدن به همان اندازه مهم است که زود به رختخواب رفتن مهم است. این دو فعالیت دست به دست هم می دهند. نمی توانید دیر بخوابید و زود بیدار شوید. البته این امکان پذیر است، اما شما انرژی لازم برای بهره وری در آن روز را ندارید. وقتی زود از خواب بیدار می شوید. این فرصت را دارید که روی کارهای بیشتری نسبت به زمانی که دیر بیدار می شوید کار کنید.

شما می توانید روز خود را به تفکیک وظایف تقسیم کنید. برای بررسی پیام های تجاری مهم باید به ایمیل ها توجه کنید. شما باید صبحانه بخورید که مهم ترین وعده غذایی در روز محسوب می شود. کار به عنوان یک بازاریاب دیجیتال نیاز به طوفان فکری دارد که کالری می سوزاند. بنابراین برای افزایش بهره وری باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید.

2- یادگیری مطالب جدید

اهمیت یادگیری را نمی توان بیش از حد مورد تاکید قرار داد. شما باید یاد بگیرید که از آخرین اخبار و پیشرفت ها در صنعت و در سراسر جهان مطلع بمانید. هیچ رکودی در بازاریابی دیجیتال وجود ندارد. برای اینکه در اوج بازی خود بمانید، باید هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید.

پلتفرم هایی مانند لینکدین و توییتر مملو از افراد حرفه ای هستند. می توانید دسته های معتبر را در توییتر دنبال کنید. از محتوا روشنگری که روزانه منتشر می کنند لذت ببرید. همچنین می‌توانید نظرسنجی‌های مختلفی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه مردم می‌خواهند از طریق نرم‌افزار نظرسنجی آنلاین ببینند، انجام دهید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نکات کمکی پیشرفت به عنوان فریلنسر بازاریابی دیجیتال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد