طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی

افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی

 بازاریابی ایمیلی یک استراتژی بازاریابی آموزنده است که سختگیرانه نیست. خب احتمالا همانطور که می دانید از زمان شروع همه‌گیری، تعاملات ایمیل افزایش یافته است. در واقع یک استراتژی ایمیلی که به مشتریان بالقوه اجازه می دهد بدانند که شما به رفاه آن ها نیز اهمیت می دهید. می تواند بر تصمیم خرید آن ها تاثیر مثبت بگذارد.

بازاریابی ایمیلی می تواند از طریق شخصی سازی ارتباطات قوی تری با مشتریان ایجاد کند. ارتباطات پایه و اساس استراتژی های بازاریابی است. با بحران جهانی کنونی، اکثر مردم اکنون مقدار قابل توجهی از زمان خود را صرف مرور آنلاین می‌کنند. این باعث می‌شود که تقریبا همه صاحبان کسب و کارها از اینترنت برای انتقال استراتژی‌های بازاریابی خود در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب استفاده کنند.

با یک بازار بسیار رقابتی و تبلیغات آنلاین متعدد، گاهی اوقات ممکن است ناخوشایند باشد و توجه کاربر را پرت کند. به جای جلب توجه مخاطبان هدف خود، حتی ممکن است آن ها را بدرقه کنید. سایر استراتژی های بازاریابی آنلاین می توانند توجه بازار هدف شما را بدون آزار آن ها جلب کنند.

افزایش درگیری های ایمیل

طبق داده های بدست آماده در زمان اوج همه گیر کرونا درگیری های ایمیل افزایش یافته است. با توجه به محدودیت‌های گسترده ناشی از کووید، اکثر کسب‌وکارها تغییرات قابل‌توجهی در فعالیت‌های تجاری روزانه خود ایجاد کرده‌اند. کارهای انجام شده در دفتر به سیستم های آنلاین مختلف منتقل می شد که یکی از آن ها استفاده از ایمیل است.

در ابتدا، رسانه های اجتماعی یک آزمایش ارتباطی بودند. با گذشت زمان، به پلتفرم های عظیمی تبدیل شد که به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شد. حال پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با مزایا بازاریابی در رسانه های اجتماعی سری به مقاله 5 مزیت بازاریابی سوشال مدیا بزنید.

افزایش-درگیری-های-ایمیل

مطالعه اخیر نشان می‌دهد که سنجه‌های ایمیل‌های ارسالی بین فوریه ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۰ افزایش یافته است. این دوره اوج همه‌گیری بود. با وجود حجم زیادی از مردم که هر روز از ایمیل‌های خود استفاده می‌کنند. این فرصتی عالی برای تلاش برای ورود به مکالمه در حالی است که شتاب قوی است. افراد بیشتر از سایت‌های ایمیل استفاده می‌کنند به این معنی که شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبان به تبلیغات ایمیلی دارند.

دسترسی به کوچکترین دسته از بازار هدف ایمیل مارکتینگ

یکی دیگر از علل افزایش فروش توسط ایمیل مارکتینگ که می توان به آن اشاره کرد، دسترسی به کوچکترین دسته از بازار هدف است. نکته مهم در مورد بازاریابی ایمیلی این است که چگونه می‌توانید هر ایمیل را بر اساس آنچه فکر می‌کنید گیرنده باید بشنود، شخصی‌سازی کنید. بدون اینکه تاثیری بر بقیه محتوای ارسال شده به سایر گیرندگان هدف داشته باشید. شخصی‌سازی پیام در حین انتقال برنامه‌تان می‌تواند آن را در نظر گیرنده صمیمانه‌تر کند. جلب توجه او با نشان دادن میزان واقعی بودن شما، راهی عالی برای خواندن و بررسی بقیه محتوای ایمیل است.

یادآوری‌های کد تخفیف و اعلامیه‌های

یکی از چیزهایی که کووید-19 باعث شد مردم متوجه شوند اهمیت پس انداز پول برای آماده شدن برای حوادث غیرمنتظره است. برای مصرف‌کنندگان ناامن است که در این زمان‌های سخت که تهدید قابل‌توجهی برای سلامتی وجود دارد. در عین حال دسترسی به داروها و درمان‌های فوری را محدود می‌کنند، ولخرجی کنند. بنابراین چگونه مردم می توانند از طریق ایمیل مارکتینگ در پول خود صرفه جویی کنند؟

ساده است، آن ها یادآوری هایی برای تخفیف، تبلیغات و فروش دریافت می کنند. بنابراین معاملات عالی را از دست نخواهند داد. با خط موضوع و متن ایمیل مناسب، به راحتی می توان در حین تبلیغات فروش، یک تماس برای اقدام ایجاد کرد. در رابطه با این موضوع، روانشناسان می گویند که مردم تمایل دارند در طول یک بحران احتکار کنند. بنابراین مصرف کنندگان بیشتر از حد معمول زمانی که تخفیف برای مدت محدودی ارائه می شود، خرید می کنند یا از خدمات استفاده می کنند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. علل افزایش فروش توسط ایمیل مارکتینگ

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد