طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

انواع برتر تبلیغات گوگل برای انتخاب

انواع برتر تبلیغات گوگل برای انتخاب

در اینجا 5 نوع برتر تبلیغات گوگل که باید قبل از انتخاب یکی برای کسب و کار خود بدانید، آورده شده است. همه آن ها در کسب و کارهای مختلف به خوبی کار نمی کنند. هنگام انتخاب نوع تبلیغ برای تقویت تلاش های بازاریابی شما، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

رسانه های اجتماعی پولی برای راهی برای پیشرفت هستند. دسترسی ارگانیک تقریبا در هر پلتفرمی بسیار افتضاح و سخت است. جهت آشنایی با نکات بهبود نرخ تبدیل تبلیغات سری به مقاله 8 نکته بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل بزنید.

5-نوع-برتر-تبلیغات-گوگل-برای-انتخاب

تبلیغات متنی گسترده (ETA)

این رایج ترین نوع تبلیغات گوگل است که با محدودیت کاراکتر و بسیاری محدودیت های دیگر همراه است. در نتیجه، فضای زیادی برای خلاقیت یا ارائه چند کلمه کلیدی برتر برای رتبه بالاتر وجود ندارد. آن ها اکنون به عنوان تبلیغات متنی گسترش یافته (ETAs) شناخته می شوند که به شما فضایی را برای سه عنوان، برخی توضیحات و موارد دیگر مانند شماره تلفن برای لینک صفحات دیگر وب سایت ارائه می دهند.

همه بازاریابان باید ETA هایی را که می خواهند ترافیک پولی دریافت کنند، در نظر بگیرند. اگر می‌پرسید، «سه هدف بازاریابی که می‌توان از طریق هدف‌یابی در تبلیغات نمایشی گوگل به دست آورد چیست»، باید این نوع را امتحان کنید.

تبلیغات جستجو داینامیک (DSA)

دسته تبلیغات جستجو داینامیک یکی دیگر از انواع بسیار محبوب تبلیغات خودکار است که جستجو را به طور خودکار با محتوا وب سایت پر می کند. تبلیغات گوگل باعث ایجاد ترافیک و افزایش رتبه می شود که به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند. با این حال، DSA ها فقط برای وب سایت هایی مفید هستند که با محتوا طبقه بندی شده بسیار توسعه یافته اند.

به طور خودکار به محتوا وب سایت شما نگاه می کند و تبلیغات را بر اساس کلمه کلیدی و خدماتی که مشتریان به دنبال آن هستند ارائه می دهد. این باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود و برای کمک به روان کردن روند کار می کند. با این حال، نقطه ضعف این است که شما کنترل بسیار کمی روی کارهایی که می توانید با تبلیغات انجام دهید، دارید.

تبلیغات جستجو ریسپانسیو (RSA)

RSA ها بسیار شبیه ETA هستند اما با گزینه ها و ویژگی های بیشتر. به عنوان مثال، شما می توانید 14 عنوان و 5 توضیحات ارائه دهید که بسیار بیشتر از ETA است. این یکی می تواند به شما کمک کند تا دریابید “سه هدف بازاریابی که می توان از طریق هدف گذاری در تبلیغات نمایشی گوگل به دست آورد چیست؟” گوگل تمام ترکیب‌های مختلف سرفصل‌ها و توضیحات را امتحان می‌کند تا یک مورد واحد و جذاب را در این نوع تبلیغات پیدا کند.

تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری زیادی هم در گوگل و هم در وب سایت ها دیده اید. خوب، به همان اندازه که به نظر می رسند، داشتن تصویر بیش از حد می تواند بهینه سازی صفحه فرود را مختل کند. بنابراین، قبل از استفاده از تبلیغات تصویری گوگل، باید مطمئن شوید که وب سایت به خوبی بهینه شده است.

همه تبلیغات تصویری با استفاده از شبکه نمایش گوگل اجرا می شوند. تبلیغات تصویری می توانند هم تعاملی و هم تبلیغات تصویری ثابت باشند. در بسیاری از موارد، تبلیغات تصویری در مقایسه با ETA بهتر عمل می کنند. تصویر در مقایسه با متن از جذابیت بیشتری برخوردار است که به دلیل مزایا و معایب رسانه های اجتماعی است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. انواع تبلیغات گوگل که باید بدانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد