آیا تا حالا شده با وبسایتی مواجه شوید که به طرز عجیبی بارگیری آن طولانی شود. در نهایت مجبور شوید تصمیم به ترک آن سایت بگیرید. تقریبا می تواند گفت این موضوع اتفاقی معمول است. طبق مطالعات صورت گرفته اگر زمان بارگیری بیش از سه ثانیه طول بکشد. حدود 40٪ از افراد به احتمال زیاد وب سایت را ترک می کنند.
اگر وب سایت شما خیلی کند است. این می تواند به این دلیل باشد که تعداد بازدید کننده سایت شما از ظرفیت سرور شما بیشتر است. متاسفانه، در بیشتر موارد، هرچه سرویس هاست ارزان تر باشد. تعداد بازدیدکننده کمتری می تواند پشتیبانی می کند. سه نوع اصلی هاستینگ وجود دارد که سطح مختلفی از خدمات را ارائه می دهند. بسیار مهم است که شما از خدمات میزبانی صحیح متناسب با اندازه وب سایت خود استفاده کنید.
ارزانترین گزینه هاستینگ و گزینه ای است که اکثر افراد هنگام شروع به کار با وب سایت خود از آن استفاده می کنند. برای سایت هایی که بازدید کمتری دارند بهترین انتخاب ممکن است. اما ممکن است در تلاش برای همگام سازی با سایت های با حجم بالا باشد. برای هاست مشترک، منابعی مانند RAM ، CPU و فضای دیسک را با سایت های دیگر در همان سرور به اشتراک خواهید گذاشت.
این بهترین گزینه در سطح متوسط برای میزبانی است. در حالی که هنوز باید سرور را با سایت های دیگر به اشتراک بگذارید ، شما پاسخ اختصاصی سرور خود را دارید.
این گزینه بیشترین فضای را در اختیار شما قرار می دهد. می تواند بیشترین بازدید را داشته باشد. معمولا بهترین گزینه برای وب سایت سریع تر است. با این حال، راه اندازی سرورهای اختصاصی معمولا دشوارتر است و گرانترین گزینه از بین این سه مورد هستند.
اطمینان حاصل کنید که اگر در حال حاضر میزان ترافیک بسیار بالاتری نسبت به آخرین سرور خود به روز کرده اید. احتمالا زمان آن رسیده است که به سطح بعدی بروید. از هاست مشترک به هاست VPS یا از هاست VPS به یک سرور اختصاصی بروید.
منابع زیاد منجر به کندتر شدن وب سایت می شوند و هر افزونه ای که اضافه می کنید برای اجرا به منابع نیاز دارد. مطمئنا برای کمک به عملکرد یک وب سایت به افزونه های زیادی نیاز است. اما وب سایت شما دارای افزونه های غیرضروری است. با غیرفعال سازی و حذف آن ها می توانید سرعت سایت خود را افزایش دهید. افزونه های غیرضروری و همچنین کمک به وب سایت کندتر، می توانند باعث مشکلات امنیتی و خرابی شوند.
وقتی صحبت از افزونه می شود. مسلما مسئله کیفیت و کمیت است! یک صفحه با 60 افزونه می تواند سریع تر از یک صفحه با 6 صفحه باشد. مهم استفاده از افزونه هایی که اسکریپت ها، سبک های زیادی را بارگیری می کنند. وب سایت را تحت فشار قرار می دهند خودداری کنید.
شبکه تحویل محتوا مجموعه ای از سرورها است که در سراسر جهان پخش می شوند. با استفاده از CDN می توانید بلافاصله تا 60٪ پهنای باند را ذخیره کنید! CDN ها با کاهش میزان بارگذاری در تک سرورها، هنگامی که در شبکه ای از سرورها در سراسر جهان هاست ها، روند بارگیری سریع تری ایجاد می کنند. این بدان معناست که وقتی کسی از بخش دیگری از جهان وب سایت شما را بارگیری کند. آن را از نزدیکترین “سرور edge” خود بارگیری می کند تا از “سرور فیزیکی” اصلی.
بنابراین، با استفاده از CDN، این زمان بارگذاری وب سایت شما را کاهش می دهد. عملکرد را بهبود می بخشد و متعاقبا نرخ تبدیل، سئو و تجربه کاربری شما را بهبود می بخشد.
CAC اختصار شده عبارت Customer Acquisition Cost است؛ یعنی هزینه ای که شما پرداخت می کنید و در قبال آن مشتری های جدیدی برای کسب و کارتان بدست می آورید. این جذب مشتری باعث می شود که شرکت شما همچنان در جریان توسعه و رونق قرار بگیرد. سود تنها چیزی است که خودش را نشان شما می دهد و روز به روز پیشرفت در انتظار شماست. بنابراین باید شما این هزینه را مدیریت کنید. اگر این هزینه را شما کنترل نکنید، در آینده دچار ضرر جبران ناپذیری خواهید شد.
زمانی که شما تمام هزینه های بازاریابی و فروش شرکت خود را برای اینکه بتوانید در یک دوره زمانی خاص، مشتری جذب کنید محاسبه می کنید. یعنی شما هزینه کسب مشتری شرکتتان را محاسبه کرده اید. باید ریز تمام حساب های خود را برای این کار در نظر بگیرید و بر اساس آن محاسبه کنید که آیا این میزان هزینه ای که برای تبلیغات کرده اید مناسب بوده است یا نه.
جالب است بدانید که همه شرکت ها به دنبال این هستند که CAC شرکت خود را در پایین ترین حد ممکن نگه دارند. زیرا که باعث می شود برنامه های فروش، بازاریابی و امور مربوط به مشتری همیشه در سالم ترین وضعیت خودش قرار داشته باشد. علاوه بر این شما مجبور نیستید بخش زیادی از درآمدتان را صرف جذب مشتری کنید.
برای محاسبه هزینه کسب مشتری، کافی است که این سه کار زیر را انجام دهید:
در رابطه با هزینه کسب مشتری بهتر است که به چند نکته ساده توجه کرد. این نکته ها باعث می شود که شما هزینه هایتان کم و کمتر شود.
هر روشی یک بازدهی برای شما دارد. این شما هستید که باید با توجه به نیازهایتان بررسی کنید که کدام استراتژی باعث این می شود که هزینه های کسب مشتری جدید برای شما کاهش پیدا کند.
بسیاری از افراد CAC را به جای CPA استفاده می کنند که کاملا غلط است. شما که همه نیستید؛ پس باید تفاوت این دو مورد را به خوبی فرا بگیرید.
زمانی که دارید از فرمول CAC استفاده می کنید باید مدت زمان تبلیغات خودتان را در نظر بگیرید. اگر که زمان را فاکتور بگیرید، زمانی که بعد ها می خواهید از امکانات اشتراکی استفاده کنید زمان برای شما مهم می شود. زمان مقوله ای می شود برای اینکه هر ماه هزینه ای را برای اشتراک های شما پرداخت کنید. بنابراین مهم است که زمان را هم وارد دنیای تبلیغات خود کنید.
هزینه های بازاریابی شما خیلی بیشتر از فعالیت های بازاریابی شماست. در مرحله اول شما یک سری هزینه اولیه باید پرداخت کنید. سپس به همه ی این هزینه ها هزینه های اجاره ساختمان، آب و برق و …، تجهیزات و نیروی کاری را نیز اضافه کنید. بنابراین مهم است که هزینه ها را مدیریت کنید.
تاثیر بسیاری که موبایل ها در زندگی انسان ها گذاشتند. موجب افزایش حضور در اینترنت عموم مردم شدند. تقریبا می توان گفت دیگه برای انجام هر کاری نیازمند یک حداقل دسترسی به اینترنت هستیم. یکی از کسب و کار هایی که از طریق این افزایش مصرف اینترنت رونق بسیاری پیدا کردند. شرکت های گردشگری و ارائه دهنده تورهای مسافرتی هستند.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک روش عالی برای کمک به کسب و کار گردشگری شما برای دستیابی به هدایای جدید است. این فرصتی برای کسب و کار شما است که می تواند ترافیک واجد شرایطی کسب کند که می توانید آن را به کسب و کار گردشگری تبدیل کنید.
سئو فرآیند افزایش رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو است. وقتی کاربران به صورت آنلاین جستجو می کنند. لیستی از نتایج جستجوی مرتبط را مشاهده می کنند. شما می خواهید در بالای این نتایج ظاهر شوید. بنابراین لیدرها کسب و کار شما را پیدا می کنند و با آن ها تماس می گیرند. با توجه به اینکه 75٪ افراد از صفحه اول نتایج عبور نمی کنند، بسیار مهم است که شما رتبه بندی وب سایت خود را با سئو بهبود بخشید.
سئو به شما کمک می کند تا کسب و کار شما در نتایج جستجوی مناسب ظاهر شود. با کار کردن بر روی کلمات کلیدی کار می کند. این کلمات کلیدی برای اطمینان از اینکه تجارت گردشگری شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. هنگامی که افراد به طور آنلاین کسب و کارهای گردشگری مانند شما را جستجو می کنند، مهم هستند.
شما به تجارت خود کمک می کنید تا با سرنخ هایی که بیشتر به خدمات شما علاقه مند هستند ارتباط برقرار کند. وقتی از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنید. سرنخ هایی را جذب می کنید که از این کلمات کلیدی برای تولید نتایج جستجو استفاده می کنند. سئو برای کمک به تجارت گردشگری شما در ارتباط با آگهی های با ارزش تر بسیار مهم است.
اگر می خواهید با برنامه سئو خود نتایج را مشاهده کنید. مراحلی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه بهترین نتیجه را دارید، انجام دهید. این نکات به شما کمک می کند تا طرحی را برای سئو ایجاد کنید که کارآمدتر بوده و منجر به بازدهی بیشتر شود.
اگر می خواهید طرح سئو شما موثر باشد. باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید. تحقیق در مورد کلمات کلیدی از این جهت مهم است که شما باید برای کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی کنید. شما می خواهید وب سایت شما در نتایج جستجوی مرتبط نشان داده شود. بنابراین انتخاب کلمات کلیدی مناسب بسیار مهم است.
ابزارهای جستجو کلمات کلیدی بی شماری وجود دارند که می توانید برای کشف کلمات کلیدی مناسب از آن ها استفاده کنید. این ابزارها پیشنهاداتی را برای کلمات کلیدی مختلفی که می توانید در سایت خود استفاده کنید ارائه می دهد. همانطور که به کلمات کلیدی مختلف نگاه می کنید. بهترین کار این است که برای کمپین خود روی کلمات کلیدی بلند تر تمرکز کنید.
کلمات کلیدی Long-tail کلمات کلیدی هستند که شامل سه یا چند کلمه هستند. به عنوان مثال ، “جاذبه های گردشگری در نزدیکی کاشان، اصفهان” یک کلمه کلیدی دم بلند است. این یک کلمه کلیدی خاص است که دقیقا همان چیزی را که کاربر به دنبال آن است می گوید.
این کلمات کلیدی از کلمات کلیدی کوتاه-کوتاه که فقط شامل یک یا دو کلمه هستند بهتر است. در این حالت، یک کلمه کلیدی کوتاه کوتاه “گردشگری” است. این یک اصطلاح بسیار عمومی است و مشخص نمی کند کاربر چه چیزی می خواهد ببیند.
با کلمه کلیدی مانند “گردشگری”، شخصی می تواند به دنبال تعریف این کلمه، مقالات خبری در مورد گردشگری یا جاذبه های گردشگری باشد. اگر سعی می کنید برای این کلمه کلیدی وبسایت خود را رتبه بندی کنید. بهترین نتیجه را برای تجارت گردشگری شما به همراه نخواهد داشت. زیرا بازدید شما از شرایط کمتری برخوردار است. با تمرکز بر روی کلمات کلیدی دم بلند، در ترافیک واجد شرایط تری حرکت می کنید.
پس از انتخاب کلمات کلیدی خود، باید آن ها را در صفحات خود ادغام کنید. وقتی گوگل صفحات شما را خزنده می کند. ربات های جستجو به دنبال کلمات کلیدی برای درک متن محتوای شما می گردند. با ادغام کلمات کلیدی، به گوگل کمک می کنید تا صفحات شما را برای کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی کند.
مکان های زیادی وجود دارد که شما می توانید کلمات کلیدی را برای کمک به رتبه بندی صفحه خود ادغام کنید. این شامل عناوین، برچسب های عنوان، توضیحات متا و متن اصلی صفحه شما است. این ها همه مکان هایی هستند که به صفحات شما کمک می کنند تا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص رتبه بالاتری داشته باشند.
همانطور که کلمات کلیدی را در صفحه خود ادغام می کنید ، مهم است که از آن ها زیاد استفاده نکنید. این منجر به پر کردن کلمات کلیدی می شود. گوگل فکر خواهد کرد شما سعی دارید صفحه خود را با کلمات کلیدی خاصی پر کنید. تا به سایت شما کمک کند رتبه بهتری برای آن کلمه کلیدی داشته باشد. به نظر می رسد این امر به رتبه بندی بهتر وب سایت گردشگری شما کمک می کند. اما به رتبه شما آسیب می رساند. برای جلوگیری از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، فقط از آن ها در جاهایی استفاده کنید که متناسب و روان هستند.
خب قبل از هر چیزی بیایید با هم ببینیم فرهنگ سازمانی چیست. فرهنگ سازمانی به شخصیت سازمان اشاره دارد. این مربوط به باورها و رفتارهای روزمره مجموعه ای از کارکنان در همان محیط کار است. این شامل:
این مربوط به میزان درک خوب کارکنان از ماموریت، چشم انداز و اهداف شرکت است. این بدان معنی است که هر کارمند در سازمان باید بداند که شرکت می خواهد به چه چیزی دست یابد. اما، این اهداف سازمانی باید با اهداف فردی خود نیز همسو باشند.
این مهم است. اما واقعیتی است که اغلب نادیده گرفته می شود. کافی نیست که کارمندان وظایف خود را انجام دهند. زیرا این فقط کار من است یا من باید به نوعی پول در بیاورم. مسیر تعامل کارمندان یک خیابان دو طرفه است. کارمندان شما باید بدانند که هرگونه رشد سازمانی منجر به رشد شخصی و پیشرفت حرفه ای خواهد شد.
هر شرکتی فرهنگ متفاوتی دارد. به عنوان مثال، برخی از شرکت ها همکاری بیشتری دارند و فرهنگ تیمی دارند. این بدان معنی است که افراد درون سازمان برای رسیدن به اهداف خود با هم همکاری می کنند. کسب و کار های دیگر رویکردی در سطح شرکت دارند که در آن هرکسی اهداف و اهداف خاص خود را دارد. برای انجام آن ها خود به تنهایی کار می کنند.
از طرف دیگر، برخی از شرکت ها رسمیت بیشتری دارند. آن ها انتظار دارند که شما با لباس خاصی به محل کار خود بروید. با دقت به ساعت تعیین شده خود پایبند باشید. سایر شرکت ها نیز رویکرد دیگری دارند و به شما اجازه می دهند هرچه راحت است بپوشید و خودتان وقت خود را مدیریت کنید. در ادامه انواع دیگری از فرهنگ سازمانی وجود دارد:
این نمونه ها فرهنگ شرکت را کاملا تعریف نمی کنند. اما از آن تغذیه می کنند و آن را شکل می دهند. لزوما این گونه نیست که یک فرهنگ بهتر از فرهنگ دیگر باشد. بلکه به سادگی هر سازمانی فرهنگ منحصر به فرد خود را دارد.
یک فرهنگ شرکتی قوی حتی یه سازمان های بزرگ کمک می کند مانند یک ماشین روغن کاری شده کار کنند. به همین ترتیب، جایی است که هر کارمند ارزش های خود را می داند و مطابق با ارزش های شرکت خود عمل می کند. منابع انسانی مشارکت کارکنان با فرهنگ سازمانی خوب پشت سر خود را آسان تر می کنند. این بدان دلیل است که همه افراد شرکت انتظارات شرکت را می دانند.
وقتی همه افراد از مدیریت ارشد به پایین رفتارهایی پاداش آور دارند که به طور مثبت در فرهنگ نقش داشته باشد. عمیقا در شرکت جای می گیرد. از این رو، فرهنگ سازمانی یک سرمایه گذاری طولانی مدت است، اما نتیجه خوبی دارد.
سازمانی با فرهنگ کاملا مشخص مکان مطبوع تری برای کار است. فرهنگ شرکت به همه فرضیات مشترکی را ارائه می دهد که به همه کمک می کند بدانند چه انتظاری از آن ها دارد. به نوبه خود، این باعث ایجاد یک محیط اجتماعی و روانشناختی لذت بخش تر می شود.
وقتی همه می دانند چگونه رفتار کنند. این امر باعث می شود که همه به راحتی کنار بیایند. همچنین اصطکاک در محل کار را کاهش می دهد. به همین ترتیب ، وقتی همه بدانند که از آن ها چه انتظاری می رود. هرگونه عدم اطمینان یا ابهام را از نقش آن ها دور می کند. این برای بهزیستی ذهنی کارمندان فوق العاده شما مهم است!
در ادامه می خواهیم به 7 روشی که موجب بهبود فرهمگ ختص شرکت شما می شوند بپردزیم.
محیطی را برای کارمندان خود فراهم کنید که اجازه دهد نظر آن ها شنیده شود. گوش دادن به ایده ها، گوش دادن به کاهش اختلافات، گوش دادن برای کمک به ایجاد فرهنگ و رشد و بهبود آن به شدکت کمک می کند.
برای مثال وردپرس، غول اینترنتی، به طور منظم جلسات “Town Hall” را برگزار می کند که این ایده ها بین مدیریت و کارمندان سطح پایین رد و بدل می شود. با گوش دادن به سخنان کارمندان خود ، اعتماد و پشتیبانی آن ها را جلب می کنید.
شفافیت با کارمندان شما راهی برای اعتماد سازی است. عدم شفافیت می تواند باعث ایجاد فرهنگ پنهان کاری و بی اعتمادی شود که برای هر سازمانی بسیار آسیب زننده است. وقتی کارمندان در یک فرهنگ شفافیت آموزش ببینند، این یک چرخه اعتماد ایجاد می کند که به معاملات مشتری گسترش می یابد. مردم ترجیح می دهند از برندهای مورد اعتماد خود خرید کنند.
خب همان طوری که از اسم سایت آموزش آنلاین معلوم است. اصلی ترین هدف این دسته از سایت ها آموزش می باشد. حالا بسته به نوع آموزشی که در وبسایت ارائه می شود طراحی آن متفاوت است. بسته یه اینکه هدف شما از آموزش چیست؟ از آموزش مبتدی گرفته تا آموزشات تخصصی و اکادمیک را می توانید پوشش دهید.
علاوه بر این ها یکی دیگر از مهم ترین اهداف ایجاد سایت آموزش آنلاین، ارائه انواع خدمات آموزشی به صورت آنلاین و غیر حضوری است. البته با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها می باشد. اینگونه با سایت های آموزش آنلاین حتی مناطق محروم نیز می توانند از آموزش باکیفیت بهرمند شوند.
اگر می خواهید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید. طراحی وبسایت خود را باید به فرد یا تیمی واگذار کنید. که تجربه ای در این حوزه داشته باشد. زیرا که طراحی موفقیت آمیز یک وب سایت آموزشی به خودی خود اتفاق نمی افتد.
خب کاربر جهت استفاده از یک سایت آموزش آنلاین صرفا نیازمند اینترنت و یک دستگاه جهت اتصال نیازمند است. همچنین استفاده از آموزش آنلاین موجب صرفه جویی در زمان کاربر می شود. امکان دسترسی نیز به مراتب راحتر می شود. علاوه بر این برای شما نیز به عنوان ارائه دهنده آموزش موجب حذف شدن هزینه های مربوط به مکان و اثاثیه نسبت به آموزشگاه حضوری می شود.
همچنین با داشتن سایت آموزش آنلاین می توانید آموزشات خود را به دوصورت آنلاین و آفلاین ارائه دهید. تا کاربرانی را که مشکل زمانی دارند را نیز توسط آموزشات آفلاین جذب نمایید.
اکثر مراکز آموزشی همچنان از روش های سنتی و حضوری آموزش استفاده می کنند. این بدان معناست که صرفا می توانند مخاطبان حضوری پوشش دهند. البته اکثر این افراد نیز از مناطق نزدیک به آموزشگاه هستند. اما با داشتن یک وبسایت می توانید از هرکجای جهان مخاطبین خود را جذب نمایید. خود این موضوع به معنای مراجعات بیشتر است. در نتیجه سود آوری بیشتر برای شما را به همراه دارد.
در ادامه به برخی از ویژگی های مفید وبسایت آموزشی می پردازیم:
پذیرش آنلاین ویژگی اصلی همه وب سایت های آموزش آنلاین است. با افزودن فرم های پذیرش آنلاین در وب سایت خود ، ارسال فرم ها به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته کار را برای کاربران راحت می کنید. همچنین می توانید از فرایند شتابزده ارسال ، کاغذبازی را کم کنید و گزارش های بی درنگ را شخصی سازی کنید.
تجزیه و تحلیل و گزارش واکنش و رفتار دانش آموز نسبت به یک دوره مهم است. این ویژگی به شما کمک می کند داده ها را ردیابی کنید. این کلیه اطلاعات مانند دستگاهی را که دانشجویان برای تماشای سخنرانان استفاده می کنند. جایی که دانشجویان سوال می کنند و تعداد دفعات بازگشت آن ها به سخنرانی، ذخیره می کند.
سیستم مدیریت اطلاعات دانشجویی (SIMS) بر فعالیت های دانشجویی نظارت می کند و سوابق آزمون ها ،میزان حضور ، ارزیابی عملکرد از جمله نمرات کسب شده و کلیه فعالیت های مرتبط را حفظ می کند. پشتیبان گیری از این داده ها به شما کمک می کند تا عملکرد دانشجویان را ردیابی کنید. بر اساس این گزارش ها، شما می توانید دوره هایی را با توجه به ظرفیت هر دانش آموز ارائه دهید.
ایجاد دوره به شما کمک می کند روند کاری خود را ساده کنید. ممکن است دوره ها، فیلم ها و مطالب منحصر به فردی داشته باشید. برای وارد کردن آن ها به وب سایت خود به یک ماژول ایجاد دوره نیاز دارید. با استفاده از این ماژول، شما می توانید مواد مطالعه را در وب سایت خود اضافه کنید.
همه ما می دانیم که پرداخت آنلاین از دسته روش های پرداخت کارآمد و ساده است. بنابراین، مشتریان خود را با یک روش پرداخت راحت که باعث افزایش تبدیل و فروش می شود، تسهیل کنید. انواع مختلف روش های پرداخت را ارائه دهید. پرداخت ها را بدون نیاز به حساب مجاز کنید، از تغییر مسیر استفاده نکنید. فقط اطلاعات اساسی را بخواهید. نیاز زیاد به اطلاعات ممکن است باعث ناامیدی کاربران شود.