طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نکات مهم فروش و بازاریابی استارتاپی

نکات مهم فروش و بازاریابی استارتاپی

1- فروش سود نه مقایسه!

نحوه بازاریابی در بازار به معنای برجسته کردن آنچه شما را متفاوت می کند است. سه روش عمده برای انجام این کار وجود دارد.

  • هزینه: شما می دانید چگونه یک محصول را بهتر از رقبا قیمت گذاری کنید.
  • کیفیت: شما بهتر هستید.
  • ترکیبی از آن: شما ارزش بهتری را ارائه می دهید.

اما نحوه فروش خود متفاوت از نحوه بازاریابی در خود است. شما می توانید به کسی بگویید که کالایی یا خدماتی را ارائه می دهید که ارزان تر یا موثرتر از تجارت دیگر است. اما این را نمی گوید که چقدر زندگی مشتری را بهتر خواهید کرد.

فروش درمورد سود است. یک مقایسه ممکن است ویژگی های ارائه شده شما را برجسته کند. اما شما همیشه سود خود را می فروشید.

2- گوش دادن به حرف مشتری خود

هرگز این تصور را نکنید که می دانید مشتری شما چه می خواهد بدون اینکه ابتدا با او صحبت کنید. ایجاد فرضیات منجر به ایجاد کالاها و خدماتی می شود که توسط مشتریان خریداری نمی شوند. شما سخت تلاش خواهید کرد تا پیشنهاد خود را به بازار عرضه کرده و بفروشید. اما وقتی نتیجه بی فایده بودن تلاش شما ناامید می شوید. این به این دلیل است که شما محصولات و خدماتی را که آن ها در واقع می خواهند به مشتریان خود ارائه نمی دهید.

سام والتون تایتان خرده فروشی مشهور WalMart ، امپراتوری خود را در مناطق روستایی آمریکا آغاز کرد. این در حالی بود که منطق شغلی حاکم حاکی از آن بود که یک خرده فروش انبوه در هرجای دیگر اما در شهری با جمعیت متمرکز شکست خواهد خورد. منطق این بود که ، اگر می خواهید مقادیر انبوه کالا را جابجا کنید ، به تعداد انبوهی از مردم احتیاج دارید.

اما والتون مشتریان خود را می شناخت زیرا اغلب اوقات از نزدیک به آن ها گوش می داد. وی آگاه بود که افرادی که در مناطق روستایی و حومه شهر زندگی می کنند اغلب مقادیر بیشتری خریداری می کنند. زیرا خانواده های بزرگتری دارند و یا کالاهای بیشتری را برای نگهداری و نگهداری کسب و کار کوچک خود نیاز دارند. والتون به سخنان مشتریان خود گوش فرا داد. در نتیجه این امر بزرگترین ، قدرتمندترین خرده فروش فیزیکی در جهان است. مشتری ممکن است در بعضی مواقع از منطق سرپیچی کند. اما همیشه حق با آن هاست.

تقاضا هنگامی ایجاد می شود که پیشنهادی را ارائه دهید که مشتریان شما درخواست کرده اند. اما آن ها هرگز نمی توانند ارائه دهنده مناسب را پیدا کنند. بنابراین ، شما با تحقیق می توانید نیازها را بیاموزید. در نتیجه بتوانید محصولات یا خدمات مورد نظر را ارائه دهید.

تا حالا شده به راه اندازی یه استارتاپ فکرکنید یا ایده استارتاپی داشته باشید؟ و اینکه ندانید که از کجا باید شروع کنید؟ پیشنهاد می کنم یک سری به مقاله 9 گام ضروری برای شروع یک استارتاپ بزنید. 

تمرکز-بر-روابط-عمومی-عالی

3- ارائه محصول به بازار قبل از آماده بودن

برای شروع بازاریابی در تجارت خود ، صبر کنید تا محصول شما کامل شود ، یک اشتباه بسیار بد است. با انجام این کار وقتی محصولتان واقعا در دسترس است. مضطرب و عصبی می شوید این به این دلیل است که شما برای توسعه محصول و شروع کار خود هزینه کرده اید. بنابراین ، شما در هزینه های توسعه ضرر کرده اید. همچنان به از دست دادن پول ادامه می دهید زیرا تجارت شما هیچ فروشی ندارد. بنابراین شما باید فورا درآمدزایی کنید تا بتوانید بدهی های خود را پاک کنید و شروع به سودآوری کنید.

برخی از کسب و کارها قبل از انجام هرگونه تبلیغات بازاریابی یا آگاهی منتظر کامل شدن محصول خود هستند. این می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. بسیاری از مشاغل انتظار دارند محصول خود را به محض آماده شدن به فروش برسانند. اما اگر کسی در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشد. تقاضا از صفر شروع می شود تا زمانی که شما یک کمپین بازاریابی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری برای مشتریان بالقوه انجام دهید.

بهتر است یک کمپین تبلیغاتی پیشگیرانه ، حتی اگر کم باشد. انجام دهید تا به مشتریان بالقوه اطلاع دهید که محصول شما در حال آمدن است. قبل از رسیدن محصول می توانید سود آن را بفروشید. به این ترتیب، وقتی محصول آماده شد، مشتریان نیز آماده هستند.

4- تبلیغ به روش های مختلف

بازاریابی شما به جای اینکه فقط به یک منبع بستگی داشته باشد. باید از طریق چندین کانال توزیع شود. بازاریابی از چند روش به شما این امکان را می دهد تا در پلتفرم های مختلف با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید. در نتیجه پیام بازاریابی شما نتایج بهتری داشته باشد. وقتی مردم می بینند که کسب و کار شما در وب سایت های معروف ، رادیو ، تبلیغات یوتیوب و تبلیغات فیس بوک تبلیغ می شود. آن ها شروع به باور کردن ارزش کسب و کار شما می کنند. حضور مداوم شما به شما کمک می کند تا اقتدار و شناخت برندتان را تقویت کنید. در نتیجه فروش خوبی داشته باشید.

5- تمرکز بر روابط عمومی عالی

برای ایجاد اعتبار کسب و کار خود باید از رسانه استفاده کنید. دلیل این امر این است که این ها مراکز معتبری هستند که فقط افراد و مشاغل با اهمیت را پوشش می دهند. بنابراین ، حضور شما در این نشریات به میزان قابل توجهی درک کسب و کار شما را تقویت می کند. حتی اگر چندین بار در این انتشارات ظاهر شوید. حتی بهتر است. چون باعث می شود وضعیت اقتدار شما افزایش یابد.

شما باید با متخصصان مختلف رسانه ارتباط برقرار کنید. کار خود را با هدف قرار دادن وبلاگ های موجود در مکان خود شروع کنید. سپس به نشریات برتر راه پیدا کنید. این به شما کمک می کند درباره کسب و کار خود سوالات بیشتری کسب کنید. زیرا مردم از زمانی که این نوع پوشش را دریافت می کنید. شما را به عنوان بهترین در حوزه فعالیتی شما می بینند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 9 نکته فروش و بازاریابی برای استارت آپ ها

 

5 مرحله ایجاد یک سایت با وردپرس

5 مرحله ایجاد یک سایت با وردپرس

قبل از هر چیزی بستر ساخت وب سایت چیست؟

به زبان ساده ، وقتی می خواهید یک نقاشی بکشید ، باید یک کاغذ یا هر چیز دیگری برای تنظیم پایه ای که روی آن نقاشی می کنید داشته باشید ، درست است؟ خوب ، بستر ساخت یک وب سایت مشابه آن پایه است. اکنون پلتفرم های زیادی برای ساخت وب سایت وجود دارد.

هاست

هر وب سایت داده های خاص خود را دارد: پست ها ، حساب ها ، تصاویر ، شما باید همه آن ها را در جایی از فضای ابری قرار دهید.نه کامپیوتر خود ، جایی که هر کسی می تواند آن را مشاهده یا دسترسی پیدا کند. هاست نوعی مکان برای ذخیره این داده ها است. این امکان را برای هرکسی فراهم می کند تا به وبلاگ شما دسترسی پیدا کند تا از داده های عمومی شما بازدید و مطالعه کند.

آیا تابحال نحوه ایجاد یک سایت فروشگاهی در وردپرس فکرکردید؟ برای آشنایی نحوه ایجاد چنین سایت هایی در وردپرس پیشنهاد می کنم مقاله نحوه ایجاد یک سایت فروشگاهی با وردپرس را از دست ندهید.

قبل-از-هر-چیزی-بستر-ساخت-وب-سایت-چیست؟

دامنه

دامنه آدرس وب سایت شماست. وب سایت ما را به عنوان نمونه در نظر بگیرید ، وب سایت دامنه ما rayanita.com است.

به بیان ساده ، اگر فروشگاهی برای فروش چیزی دارید ، به آدرس مشخصی نیاز دارید که مشتری می تواند پیدا کند و سپس به آن مراجعه کند ، درست است؟ در غیر این صورت ، هیچ کس نمی داند که به آنجا بیاید و محصول شما را بخرد. وب سایت شما نیز چنین می کند.

موضوع

به عنوان توسعه دهندگان ، ایجاد یک وب سایت کاملا چشم به هم زدنی است. فقط با کدگذاری ، آن ها وب سایتی منحصر به فرد درست می کنند که مد نظرشان است. اما اگر مبتدی هستید و نمی توانید کد نویسی کنید. برای داشتن ظاهری جذاب و حرفه ای در وب سایت خود به چه چیزی نیاز دارید؟ موضوع به شما در انجام آن کمک می کند.

وب سایت شما با داشتن یک موضوع ، طراحی خاص خود را همانطور که موضوع ارائه می دهد ، دارد ، شاید شامل هر ماژول مورد نیاز شما برای وب باشد. ماموریت شما فقط پر کردن محتوا است. یا ممکن است برخی از تنظیمات بصری ، بدون کدگذاری را انجام دهید تا وب سایت شما مطابق با انتظار شما باشد.

از نظر وردپرس ، موضوعات زیادی برای انتخاب وجود دارد. شامل مضامین رایگان و برتر است. مهم تر از همه ، شما می توانید از مضامین رایگان وبلاگ به بهترین شکل استفاده کنید زیرا بسیار زیبا هستند. در ادامه به 5 گام ایجاد سایت وردپرسی می پردازیم.

1- ثبت نام و خرید دامنه

اگر سایت را به عنوان یک ملک در نظر بگیرید. دامنه آدرس شماست. به وسیله آن افراد در اینترنت شما را پیدا می کنند. هزینه دامنه های محتلف متفاوت است. شما برای هر نام دامنه ملبغی را باید در سال پرداخت نمایید.

امنیت نام دامنه خوب برای خود یک وظیفه است. متأسفانه ، احتمال زیادی وجود دارد که نام مورد نظر شما قبلا ثبت شده باشد. بنابراین ، شاید لازم باشد خلاقیت به خرج دهید و برخی از نام های پشتیبان را در ذهن داشته باشید.

به طور کلی ، هرچه دامنه کوتاه تر و به یاد ماندنی تر باشد، بهتر است. با استفاده از TLD های منحصر به فرد ، زیر دامنه ها و تفکر خارج از چارچوب ، در نهایت نامی کوتاه و به یادماندنی و شایسته برای وب سایت خود بیابید.

ثبت دامنه نیز در ارائه دهنده هاست مورد نظر خود می تواند ایده خوبی باشد. این امر مدیریت دامنه را برای مبتدیان آسان و شفاف می کند.

2- انتخاب ارائه دهنده خدمات هاست

با اگر سایت را یک ملک در نظر بگیریم. هاست سرزمینی است که خانه شما در آن قرار دارد. مانند دامنه ، این برای وب سایت شما یک ضرورت است. برای داشتن یک سایت باید حتما سایت و دامنه را با هم داشته باشید. ایجاد سایت با یکی از این دو امکان پذیر نمی باشد.

معنای اصلی دستیابی به هاست فرآیند اجاره فضای سخت افزار سرور است که داده های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. قیمت هاست های مختلف با توجه به میزان سرعت و کیفیتی که به شما ارائه می دهند متفاوت است. به طور کلی ، هرچه هزینه هاست شما بیشتر باشد. وبسایت شما از سرعت بالاتری برخوردار خواهد بود. بنابراین ، با داشتن یک ارائه دهنده هاست خوب ، وب سایت شما کمتر به بدافزار آلوده خواهد شد یا زمان کمتری را تجربه خواهد کرد.

ویژگی های هر ارائه دهنده هاست با توجه به میزان پول دریافتی متفاوت است. برای اولین سایت خود ، احتمالا به پهنای باند زیادی و فضای ذخیره سازی فایل احتیاج ندارید. بنابراین ، ما توصیه می کنیم با ارزانترین گزینه شروع به کار کرده و در صورت رشد سایت خود را به روزرسانی کنید.

علاوه بر این ، توصیه می کنیم گواهی SSL را از طریق ارائه دهنده هاست خود ایمن کنید. اگر قصد فروش محصولات یا قبول کمک های مالی در وب سایت خود را دارید. گواهی SSL یک ضرورت است. با این حال ، این یک فاکتور در بین موتورهای جستجو مانند گوگل برای تعیین رتبه بندی وب سایت شما است. بنابراین ، صرفا به همین دلیل ، ما یک گواهی را بدون توجه به اینکه آیا قصد پذیرش معاملات در وب سایت خود را دارید یا نه ، توصیه می کنیم.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 گام ایجاد سایت وردپرسی

5 مرحله ایجاد یک سایت با وردپرس

5 مرحله ایجاد یک سایت با وردپرس

قبل از هر چیزی بستر ساخت وب سایت چیست؟

به زبان ساده ، وقتی می خواهید یک نقاشی بکشید ، باید یک کاغذ یا هر چیز دیگری برای تنظیم پایه ای که روی آن نقاشی می کنید داشته باشید ، درست است؟ خوب ، بستر ساخت یک وب سایت مشابه آن پایه است. اکنون پلتفرم های زیادی برای ساخت وب سایت وجود دارد.

هاست

هر وب سایت داده های خاص خود را دارد: پست ها ، حساب ها ، تصاویر ، شما باید همه آن ها را در جایی از فضای ابری قرار دهید.نه کامپیوتر خود ، جایی که هر کسی می تواند آن را مشاهده یا دسترسی پیدا کند. هاست نوعی مکان برای ذخیره این داده ها است. این امکان را برای هرکسی فراهم می کند تا به وبلاگ شما دسترسی پیدا کند تا از داده های عمومی شما بازدید و مطالعه کند.

آیا تابحال نحوه ایجاد یک سایت فروشگاهی در وردپرس فکرکردید؟ برای آشنایی نحوه ایجاد چنین سایت هایی در وردپرس پیشنهاد می کنم مقاله نحوه ایجاد یک سایت فروشگاهی با وردپرس را از دست ندهید.

قبل-از-هر-چیزی-بستر-ساخت-وب-سایت-چیست؟

دامنه

دامنه آدرس وب سایت شماست. وب سایت ما را به عنوان نمونه در نظر بگیرید ، وب سایت دامنه ما rayanita.com است.

به بیان ساده ، اگر فروشگاهی برای فروش چیزی دارید ، به آدرس مشخصی نیاز دارید که مشتری می تواند پیدا کند و سپس به آن مراجعه کند ، درست است؟ در غیر این صورت ، هیچ کس نمی داند که به آنجا بیاید و محصول شما را بخرد. وب سایت شما نیز چنین می کند.

موضوع

به عنوان توسعه دهندگان ، ایجاد یک وب سایت کاملا چشم به هم زدنی است. فقط با کدگذاری ، آن ها وب سایتی منحصر به فرد درست می کنند که مد نظرشان است. اما اگر مبتدی هستید و نمی توانید کد نویسی کنید. برای داشتن ظاهری جذاب و حرفه ای در وب سایت خود به چه چیزی نیاز دارید؟ موضوع به شما در انجام آن کمک می کند.

وب سایت شما با داشتن یک موضوع ، طراحی خاص خود را همانطور که موضوع ارائه می دهد ، دارد ، شاید شامل هر ماژول مورد نیاز شما برای وب باشد. ماموریت شما فقط پر کردن محتوا است. یا ممکن است برخی از تنظیمات بصری ، بدون کدگذاری را انجام دهید تا وب سایت شما مطابق با انتظار شما باشد.

از نظر وردپرس ، موضوعات زیادی برای انتخاب وجود دارد. شامل مضامین رایگان و برتر است. مهم تر از همه ، شما می توانید از مضامین رایگان وبلاگ به بهترین شکل استفاده کنید زیرا بسیار زیبا هستند. در ادامه به 5 گام ایجاد سایت وردپرسی می پردازیم.

1- ثبت نام و خرید دامنه

اگر سایت را به عنوان یک ملک در نظر بگیرید. دامنه آدرس شماست. به وسیله آن افراد در اینترنت شما را پیدا می کنند. هزینه دامنه های محتلف متفاوت است. شما برای هر نام دامنه ملبغی را باید در سال پرداخت نمایید.

امنیت نام دامنه خوب برای خود یک وظیفه است. متأسفانه ، احتمال زیادی وجود دارد که نام مورد نظر شما قبلا ثبت شده باشد. بنابراین ، شاید لازم باشد خلاقیت به خرج دهید و برخی از نام های پشتیبان را در ذهن داشته باشید.

به طور کلی ، هرچه دامنه کوتاه تر و به یاد ماندنی تر باشد، بهتر است. با استفاده از TLD های منحصر به فرد ، زیر دامنه ها و تفکر خارج از چارچوب ، در نهایت نامی کوتاه و به یادماندنی و شایسته برای وب سایت خود بیابید.

ثبت دامنه نیز در ارائه دهنده هاست مورد نظر خود می تواند ایده خوبی باشد. این امر مدیریت دامنه را برای مبتدیان آسان و شفاف می کند.

2- انتخاب ارائه دهنده خدمات هاست

با اگر سایت را یک ملک در نظر بگیریم. هاست سرزمینی است که خانه شما در آن قرار دارد. مانند دامنه ، این برای وب سایت شما یک ضرورت است. برای داشتن یک سایت باید حتما سایت و دامنه را با هم داشته باشید. ایجاد سایت با یکی از این دو امکان پذیر نمی باشد.

معنای اصلی دستیابی به هاست فرآیند اجاره فضای سخت افزار سرور است که داده های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. قیمت هاست های مختلف با توجه به میزان سرعت و کیفیتی که به شما ارائه می دهند متفاوت است. به طور کلی ، هرچه هزینه هاست شما بیشتر باشد. وبسایت شما از سرعت بالاتری برخوردار خواهد بود. بنابراین ، با داشتن یک ارائه دهنده هاست خوب ، وب سایت شما کمتر به بدافزار آلوده خواهد شد یا زمان کمتری را تجربه خواهد کرد.

ویژگی های هر ارائه دهنده هاست با توجه به میزان پول دریافتی متفاوت است. برای اولین سایت خود ، احتمالا به پهنای باند زیادی و فضای ذخیره سازی فایل احتیاج ندارید. بنابراین ، ما توصیه می کنیم با ارزانترین گزینه شروع به کار کرده و در صورت رشد سایت خود را به روزرسانی کنید.

علاوه بر این ، توصیه می کنیم گواهی SSL را از طریق ارائه دهنده هاست خود ایمن کنید. اگر قصد فروش محصولات یا قبول کمک های مالی در وب سایت خود را دارید. گواهی SSL یک ضرورت است. با این حال ، این یک فاکتور در بین موتورهای جستجو مانند گوگل برای تعیین رتبه بندی وب سایت شما است. بنابراین ، صرفا به همین دلیل ، ما یک گواهی را بدون توجه به اینکه آیا قصد پذیرش معاملات در وب سایت خود را دارید یا نه ، توصیه می کنیم.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 گام ایجاد سایت وردپرسی