طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی چیست؟

SEO داخلی (همچنین به عنوان SEO در سایت نیز شناخته می شود) به روش بهینه سازی صفحات وب برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت و کسب ترافیک طبیعی اشاره دارد.

علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و با کیفیت، سئو در صفحه شامل بهینه سازی عناوین، برچسب های HTML (عنوان ، متا و هدر) و تصاویر شما می باشد. همچنین به این معنی است که وب سایت شما از تخصص و اعتبار بالایی برخوردار است.

این جنبه های مختلف صفحه وب را در نظر می گیرد که اگر با هم جمع شوند، نمای وب سایت شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

علت اهمیت سئو داخلی یا on-page seo

سئو داخلی مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند وب سایت شما و محتوای آن را بفهمند و همچنین می توانند با جستجوی جستجوگر مرتبط باشند.

هرچه موتورهای جستجو پیچیده تر می شوند. تمرکز بیشتری بر ارتباط و معناشناسی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) وجود دارد.

  • گوگل با انبوه الگوریتم های پیچیده ، اکنون در موارد زیر بسیار بهتر شده است:
  • درک اینکه کاربران در هنگام تایپ یک جستجو در واقع به دنبال چه چیزی هستند.
    ارائه نتایج جستجو مطابق با قصد کاربر (اطلاعاتی ، خریدی ، ناوبری).

سازگاری با این توسعه ضروری است و شما می توانید با اطمینان از اینکه وب سایت و محتوای آن – چه آن چیزی که در صفحات وب شما برای کاربران قابل مشاهده است (یا متن ، عکس ، فیلم یا صدا) و هم عناصری که فقط برای جستجو قابل مشاهده هستند ، این کار را انجام دهید موتورها به عنوان مثال ، برچسب های HTML ، داده های ساخت یافته. مطابق آخرین بهترین روش ها به خوبی بهینه شده اند.

علاوه بر این ، شما نمی توانید به سادگی سئو داخلی را نادیده بگیرید. زیرا در هنگام بهینه سازی عناصر موجود در سایت کنترل بیشتری دارید – در مقایسه با SEO خارج از صفحه که از سیگنال های خارجی تشکیل شده است (به عنوان مثال بک لینک).

اگر تلاش خود را برای استراتژی داخلی انجام دهید. افزایش ترافیک و افزایش حضور جستجوی خود را مشاهده خواهید کرد.

 

حال که با سئو داخلی آشنا شدید پیشنهاد می کنم برای آشنایی با سئو خارجی یک سری به مقاله سئو خارجی یا Off-page seo بزنید.

عوامل-رتبه-بندی-سئو-داخلی-یا-on-page-seo

عوامل رتبه بندی سئو داخلی یا on-page seo

در صورت بهینه سازی صحیح، عوامل رتبه بندی درون صفحه ای می توانند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی صفحه شما داشته باشند. بزرگترین فاکتورهای صفحه ای که بر رتبه بندی موتور جستجو تأثیر می گذارند.

1- محتوای صفحه

محتوای یک صفحه همان چیزی است که آن را شایسته یک موقعیت نتیجه جستجو می کند. این همان چیزی است که کاربر مشاهده کرده است و بنابراین برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. به همین ترتیب ، ایجاد محتوای خوب مهم است. خوب محتوای خوب چیست؟ از دیدگاه سئو ، تمام محتوای خوب دارای دو ویژگی است. محتوای خوب باید تقاضا را تأمین کند و باید پیوند پذیر باشد.

محتوای خوب یک تقاضا را تأمین می کند:

درست مانند بازارهای جهانی، اطلاعات تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار دارند. بهترین مطالب محتوایی است که بهترین کار را در تأمین بیشترین تقاضا انجام می دهد. این ممکن است به شکل یک کمیک باشد که جوک های احمقانه ای را به گروه بزرگی از فن آوران ارائه می دهد یا ممکن است یک مقاله در ویکی پدیا باشد که تعریف وب 2.0 را به جهانیان توضیح می دهد. این می تواند یک ویدئو، یک تصویر، یک صدا یا متن باشد. اما باید یک تقاضا را تأمین کند تا محتوای خوبی در نظر گرفته شود.

محتوای خوب لینک پذیر است:

از دیدگاه سئو، هیچ تفاوتی بین بهترین و بدترین محتوای موجود در اینترنت وجود ندارد. در صورتی که لینک پذیر نباشد. اگر افراد نتوانند به آن لینک دهند، بعید است موتورهای جستجو آن را رتبه بندی کنند. در نتیجه محتوا ترافیک وب سایت داده شده را هدایت نمی کند.

متأسفانه، این اتفاق خیلی بیشتر از آنچه تصور می شود رخ می دهد. چند نمونه از این موارد عبارتند از: نمایش اسلایدهای تصویری ، محتوایی که فقط پس از ورود به سیستم قابل دسترسی است و محتوایی که امکان تولید یا اشتراک ندارد. محتوایی که تقاضای شما را تأمین نمی کند یا لینک پذیر نیست از نظر موتورهای جستجو بد است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. سئو داخلی یا on-page seo

فریلنسرها در چه زمینه های شغلی می توانند فعالیت کنند؟

فریلنسرها در چه زمینه های شغلی می توانند فعالیت کنند؟

متخصصان فریلنسینگ در زمینه های مختلف در بسیاری از صنایع مختلف کار می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از فریلنسرها در بازاریابی و ارتباطات کار می کنند. جایی که شما می توانید به عنوان نویسندگان، ویراستاران، متخصصان بازاریابی و حتی فریلنسرهای رسانه های اجتماعی نقش بازی کنید. صنایع دیگری که فریلنسرها معمولاً در آنجا کار می کنند. شامل امور مالی هم چون حسابداران شخصی و برنامه ریزان مالی، آموزش دادن و حقوق هم چون مشاوران حقوقی شرکت ها است.

علاوه بر این صنایع شغلی، متخصصان فریلنسر ممکن است. در فن آوری، منابع انسانی و نقش های استخدام نیز فعالیت کنند. در ادامه به معرفی پردرآمدترین مشاغل برای فریلنسرها می پردازیم.

1- طراحی وبسایت

تقاضای زیادی برای طراحان وب وجود دارد. اما لازم به ذکر است که صنعت مستقل طراحی وب در حال حاضر بسیار شلوغ است. زیرا یادگیری طراحی وب و شروع برنامه نویسی وب سایت آسان است.

طراحان وب برای وب سایت ها و صفحات وب که متن ، تصویر ، گرافیک ، صدا و فیلم را نمایش می دهند. برنامه ریزی، ایجاد و کد می نویسند. طراحان مسئول برنامه ریزی طرح کلی وب سایت هستند و ممکن است در طول زمان اغلب با چندین مشتری کار کنند تا وب سایت ها را به روز نگه دارند. پرونده های پشتیبان ایجاد کنند، مشکلات کد را حل کنند و مطالب را ویرایش و بنویسند.

درصورت ارائه نوع مناسبی از خدمات را به مشتریان ، احتمالاً می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

2- برنامه نویس کامپیوتر

برنامه نویسان رایانه ای که به صورت فریلنس به طور معمول این کار را به صورت قراردادی انجام می دهند. ممکن است با چندین مشتری کار کنند، مانند طراحان و نویسندگان. این متخصصان نرم افزار و برنامه های رایانه ای را توسعه می دهند و مشاوره هایی را برای ارائه بهترین راه حل های فنی برای نیازهای مشتریان خود ارائه می دهند.

مشاغل برنامه نویسی، به ویژه توسعه نرم افزار و برنامه های تلفن همراه، بیشترین هزینه را برای فریلنسرها دارند. فقط به این دلیل که مهارتی کاملاً دشوار است. برنامه نویسان خوبی وجود ندارد. بنابراین ، تقاضا برای رمزگذارهای خوب بسیار زیاد است.

اگر می خواهید یک فریلنسر موفق شوید. شدیدا به شما پیشنهاد می کنم مقاله 6 اصل موفقیت فریلنسرها را مطالعه کنید. 

برنامه-نویس-کامپیوتر

3- توسعه دهنده وب

یک توسعه دهنده وب با مشتریان خود برای طراحی ، ایجاد و انتشار وب سایت ها و صفحات وب همکاری خواهد کرد. این توسعه دهندگان طراحی و طرح کلی وب سایت را ایجاد می کنند. اما با ویژگی های فنی سایت از جمله عملکرد ، ظرفیت و قابلیت های ترافیکی نیز کار خواهند کرد.

4- متخصص بازاریابی

متخصصان بازاریابی با ارزیابی داده های بازار که بینشی راجع به آنچه مشتریان می خرند. جایی که در بازار هدف یک سازمان وجود دارد. چه نوع محصولات یا خدمات بیشتر به فروش می رسانند و چه مقدار مشتری معمولاً در خرید همه این نقاط داده به متخصصان بازاریابی و مشتریانشان کمک می کند تا پیشنهادهایی را ارائه دهند که به بهترین وجه مناسب مشتریان باشد.

5- متخصص(ادمین) شبکه های اجتماعی

متخصصان شبکه های اجتماعی برای ایجاد حضور آنلاین و پیروی از برندهای تجاری ، محتوایی را برای مشتریان خود در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام ایجاد و منتشر می کنند. متخصصان شبکه های اجتماعی کارشناسانی هستند که مسئول جذب مخاطبان مشتری، اندازه گیری معیارهای سایت و نظارت بر جنبه های خلاقانه مدیریت و به روز نگه داشتن یک صفحه اجتماعی هستند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بروی لینک روبرو کلیک نمایید. پردرآمدترین مشاغل برای فریلنسرها

نرم افزار مدیریت منابع سازمانی چیست؟

نرم افزار مدیریت منابع سازمانی چیست؟

نرم افزار مدیریت منابع سازمانی (ERP) یک بستر نرم افزاری است که چندین نوع نرم افزار مهم برای تجارت را در یک رابط واحد ترکیب می کند. نرم افزار ERP اغلب شامل مدیریت ارتباط با مشتری، حسابداری، منابع انسانی اصلی و ویژگی های مدیریت زنجیره تأمین است. اما شرکت ها همچنین ممکن است ترکیبات ماژول های سفارشی را متناسب با نیازهای آن ها پیدا کنند.

به دلیل پیچیدگی و تعداد ویژگی های موجود از طریق نرم افزار ERP، به طور سنتی توسط شرکت های بزرگ سازمانی پذیرفته شده است. اما در سال های اخیر ثابت کرده است که نرم افزار ERP حتی برای مشاغل کوچک و متوسط (SMB) نیز مفید است.

این نمای کلی شامل اطلاعات سطح بالایی در مورد آنچه می توانید هنگام جستجو و پیاده سازی نرم افزار ERP انتظار داشته باشید. برای توصیه های نرم افزاری متناسب، از ابزار انتخاب محصول ما در بالای این صفحه برای دریافت لیست کوتاه رایگان گزینه های مورد نیاز خود استفاده کنید.

بازاریابی برای بقای هر کسب و کاری ضروری است. پیشنهاد می کنم مقاله 5 روش تقویت بازاریابی کسب و کار های کوچک را برای آشنایی با نحوه  تقویت بازاریابی شرکت خود مطالعه کنید. 

نرم-افزار-مدیریت-منابع-سازمانی-چیست؟

ویژگی ها و ماژول های اصلی نرم افزارمدیریت منابع سازمانی

نرم افزار ERP به طور گسترده ای بین سیستم ها، صنعت و ویژگی های ارائه شده متفاوت است. با این حال ، اکثر سیستم ها چندین مورد از این ماژول ها را ارائه می دهند:

  • منابع انسانی
  • CRM
  • مالی و حسابداری
  • راهنمای فناوری اطلاعات فناوری
  • تجارت الکترونیک
  • مدیریت زنجیره تأمین
  • پردازش سفارش
  • موجودی و خرید

علاوه بر ماژول های خاص دپارتمان مانند موارد ذکر شده در بالا ، بسیاری از سیستم عامل های ERP صنایع خاصی مانند تولید ، خدمات میدانی و فناوری را هدف قرار می دهند. سیستم های ERP متمرکز بر صنعت ویژگی های مفیدی را در کنار هم قرار می دهند. یک نقطه شروع مفید برای مبتدیان نرم افزار ERP ارائه می دهند.

منابع انسانی

ماژول های منابع انسانی نرم افزار اطلاعات و سوابق کارمندان شما را با تمام سیستم های موجود در ERP شما متصل می کنند. حقوق و دستمزد، ردیابی زمان، زمانبندی جداگانه بخش ها و برگه های زمانی، برنامه ریزی جانشینی و اطلاعات استخدام همه در یک جا ارائه می دهد. می توانند مستقیماً با ابزارهای مالی و حسابداری همگام شوند. به شرکت ها درک منسجمی از تأثیر مستقیم منابع انسانی بر سلامت مالی کل شرکت بدهند.

CRM

ماژول های CRM در داخل یک نرم افزار ERP اطلاعات مهم فروش را با تیم های تولیدی ساده می کند. این به معنای پردازش یکپارچه قراردادها از تیم فروش تا تولید تا حمل و نقل و بازده است. CRM در یک ERP اطلاعات کامل مشتری را در خود جای داده و یادداشت های حساب را در دسترس کلیه ذینفعان در فرآیند خرید و تولید قرار می دهد.

مالی و حسابداری

ماژول های مالی و حسابداری در سیستم های ERP اطلاعات مالی را از کل ماژول های متصل جمع می کنند. به یک شرکت تصویر کاملی از درآمد و هزینه آن ها می دهد. این ابزارها به شرکت ها کمک می کنند تا گزارش سود و زیان گزارش های مالی را جمع کنید. پیش بینی هایی را ایجاد کنند که اطلاعات کل شرکت را در نظر بگیرید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. راهنمای خرید نرم افزار مدیریت منابع انسانی 

بهترین افرونه های آموزشی وردپرس

بهترین افرونه های آموزشی وردپرس

1- افزونه MemberPress

اولین افزونه از 8 پلاگین عالی آموزشی در وردپرس افزونه MemberPress بهترین افزونه عضویت برای وردپرس است. اما همچنین شامل ویژگی های قدرتمند LMS برای ایجاد، مدیریت و فروش دوره های آنلاین است.

با استفاده از MemberPress، می توانید محتوای اختصاصی مانند دوره های آنلاین، پست های برتر وبلاگ و موارد دیگر را در پشت بخش فقط اعضای سایت وب سایت خود قفل کنید. شما می توانید بر اساس اشتراکی که کاربر خریداری کرده است. محتوای افراد را به راحتی کنترل کنید. بنابراین، این یک پلاگین LMS و پلاگین عضویت است.

افزونه-MemberPress

برخی از ویژگی های برتر افزونه MemberPress

  • آسان برای استفاده از سازنده دوره های بصری
  • چندین دوره با گزینه های اشتراک مختلف ایجاد کنید.
  • پرداخت ها را با درگاه پرداخت مانند PayPal ، Stripe و… بپذیرید.
  • پیشرفت دوره را با ویژگی ردیابی پیشرفت پیگیری کنید.
  • کد های تخفیفی را برای اجرای تبلیغات و محصولات تبلیغاتی تولید کنید.

راه اندازی MemberPress ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید پیکربندی درگاه پرداخت، ایجاد سطح عضویت، افزودن محتوای دوره خود و دعوت از افراد برای پیوستن است.

MemberPress از طریق بلیط پشتیبانی، پشتیبانی عالی از مشتری را ارائه می دهد. به علاوه، آنها مستندات گسترده و وبلاگی با آموزش گام به گام دارند که می توانید دنبال کنید.

2- افزونه LifterLMS

LifterLMS یک نرم افزار قدرتمند دوره ساز آنلاین برای سایت های وردپرسی است. این مجموعه با ابزار کاملی برای ایجاد، فروش و محافظت از دوره های جذاب آنلاین در وردپرس همراه است.

اگر در انتخاب تمپلیت وردپرس مناسب برای خود دچار تردید هستید. پیشنهاد می کنم مقاله روبرو را مطالعه نمایید. کدام تمپلیت وردپرسی را انتخاب کنم؟

افزونه-LifterLMS

برخی از ویژگی های پلاگین LifterLMS

  • پشتیبانی از چندرسانه شامل ویدئو ، صدا ، متن و تصاویر برای درس
  • چک محتوا و پیش نیازهای دوره برای ارائه محتوا در طول زمان.
  • آزمون های چندرسانه ای ایجاد کنید. تایمر آزمون را تنظیم کنید
  • پرداخت یک بار یا پرداخت های مکرر، فروش بسته های دوره ای و…
  • نشان ها ، گواهینامه ها و مشارکت در زمینه موفقیت را ارائه دهید.
  • با افزونه های فرم وردپرس، ابزارهای بازاریابی ایمیل به خوبی ادغام می شود.

LifterLMS پشتیبانی اختصاصی مشتری را از طریق گفتگوی زنده، بلیط پشتیبانی و مستندات دقیق در وب سایت خود ارائه می دهد.

یک مزیت استفاده از LifterLMS این است که شما می توانید با پلاگین MonsterInsights Google Analytics به راحتی اطلاعات تجارت الکترونیکی LifterLMS خود را ردیابی کنید. MonsterInsights به صورت یکپارچه با LifterLMS ادغام می شود و به شما امکان می دهد تنها با یک کلیک ردیابی را تنظیم کنید.

3- افزونه LearnDash

افزونه-LearnDash

LearnDash محبوب ترین افزونه LMS برای وردپرس است. با اعتماد شرکت ها، دانشگاه های برتر و مراکز آموزشی، بهترین راه ایجاد و فروش دوره های آنلاین با وردپرس را به شما ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های برتر افزونه LearnDash

  • سازنده قدرتمند دوره با استفاده از drag and drop برای ایجاد دوره های چند لایه.
  • گزینه های محتوای برنامهپس از ثبت نام یا تاریخ مشخص.
  • با استفاده از 8 نوع سوال مختلف آزمون های پیشرفته ایجاد کنید.
  • به دانش آموزان امتیاز، گواهینامه و نشان اعطا کنید و یادگیری را تشویق کنید.
  • دسترسی به دوره های خود را برای قیمت یک بار، اشتراک ها یا عضویت تنظیم کنید.
  • پرداخت ها را با درگاه های پرداخت معروف بپذیرید.
  • پروفایل های کاربر نهایی برای پیگیری فعالیت دوره های دانش آموزان.

LearnDash پیشرو در صنعت آموزش الکترونیکی است. تیم آنها از طریق بلیط پشتیبانی تخصصی را ارائه می دهد. آنها همچنین مستندات گسترده ای با راهنماها و آموزش های آسان برای استفاده دارند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 پلاگین عالی آموزشی در وردپرس

مسائل معمول مارکت پلیس ها

مسائل معمول مارکت پلیس ها

1- عدم اعتماد مشتری نسبت به فروشندگان

ایجاد اعتماد مشتری برای هر تجارت آنلاین ضروری است. اما امروزه ایجاد اعتبار و اعتماد مشتریان به فروشندگان به یک مشکل بزرگ برای مارکت پلیس ها تبدیل شده است. عدم اعتماد بین فروشندگان و خریداران باعث کاهش رتبه بندی مارکت پلیس و در نتیجه کاهش درآمد کل می شود. عدم اعتماد می تواند از عوامل مختلفی ناشی شود:

کیفیت پایین تصاویر محصولات:

کیفیت پایین تصاویر محصولات، کاربران را از شما دور می‌کند. تصاویر کوچک یا نامشخص می تواند به تجربه مشتری آسیب برساند و بر روی تصمیمات خرید مشتری تأثیرگذار باشد. ارائه تنها یک تصویر با کیفیت محصول نیز برای جلب رضایت مشتری کافی نیست. مشتریان می خواهند محصولی را از زوایای مختلف، در هر رنگ و با تمام جزئیات مشاهده کنند.

توضیحات ضعیف محصولات:

توضیحات محصول اهمیت کمتری نسبت به تصاویر محصول ندارند. خواندن صفحات متعدد و بروشورها دشوار است. وقتی اطلاعات محصول بسیار مختصر باشد، یا به خوبی بیان نشده باشند، ممکن است باعث شود کاربران به فروشنده اعتماد نکنند.

اگر می خواهید بدانید یک مارکت پلیس برای افزایش رضایت مشتری چه کارهایی باید انجام دهد. پیشنهاد می کنم بر روی لینک مقابل کلیک کنید. 5 ویژگی مهم مارکت پلیس ها برای افزایش رضایت مشتریان

توضیحات-ضعیف-محصولات

عدم وجود فروشگاه یا آدرس فیزیکی:

اگر یک مارکت پلیس اطلاعات دقیق تماس ویا حتی موقعیت مکانی مشخص را ارائه نکند. می تواند کاربران را از خود دور کند.

نبودن سیاست حمل و نقل یا بازگشت واضح:

کاربران می خواهند مطمئن باشند محصولی را که برای آن پرداخت می کنند دریافت می کنند و می خواهند بدانند در صورت عدم دریافت با چه شرایطی می توانند پول خود را پس دهند. اگر هیچ اطلاعاتی در مورد سیاست بازگشت مارکت پلیس وجود نداشته باشد، مشتریان احساس امنیت در خرید نمی کنند.

عدم رتبه و بررسی:

برخی از مارکت پلیس‌ ها به کاربران اجازه نمی دهند تصاویر مربوط به محصولاتی را که خریداری کرده اند، بارگذاری کنند یا نظر خود را بگذارند این بدان معناست که مشتریان فرصتی برای دیدن تصاویر واقعی تر ندارند. نبود سیستم رتبه بندی فروشنده نیز بر تصمیمات خرید مشتریان تأثیر منفی دارد. به عنوان مثال سیستم های رتبه بندی با ستاره، هم می توانند فروشندگان را تشویق کنند و هم مشتریان را مطمئن کنند.

2- عدم بهینه سازی برای مخاطبان هدف

پس از ایجاد مارکت پلیس، چگونه می توانید کاربران را به استفاده از آن سوق دهید؟ شخصیت خریدار متوسط شما چیست و مارکت پلیس شما باید چه کسی را هدف قرار دهد؟ این ها چهار موضوع اصلی است که از موفقیت مارکت پلیس ها جلوگیری می کند. اما راه حل های طراحی UI / UX وجود دارد که به راحتی می توانند با آن ها کنار بیایند.

وقتی یک مارکت پلیس برای مخاطبان هدف خود بهینه نشده باشد، احتمالاً شکست خواهد خورد.

3- سفر بهینه کاربر در سایت

سفر کاربر شامل هر تجربه ای است که کاربران با یک مارکت پلیس تجربه می کنند. این به طراحان کمک می کند رضایت مشتری و تعامل با وب سایت را درک کنند. مسئله این است که کاربران با هم متفاوت هستند و پیش بینی اینکه تجربه ای مثبت برای همه ایجاد شود دشوار است. اما به طور قطع می دانیم که چه چیزی باعث نارضایتی مشتریان از هرگونه تجارت آنلاین می شود.

اگر مشتری تصمیم به خرید هر محصولی از وب سایت شما را دارد. می خواهد با حداقل تلاش این خرید را انجام دهد. معمولاً مشتریان به دلیل کلیک های زیاد، مراحل بسیار زیاد و طولانی پرداخت، باز شدند پنجره های متعدد و… نمی توانند به سرعت به اهداف خود برسند.

درادامه به راه حل‌های طراحی UI/UX می پردازیم.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک کنید. مسائل مهم ui/ux در مارکت پلیس ها