SEO داخلی (همچنین به عنوان SEO در سایت نیز شناخته می شود) به روش بهینه سازی صفحات وب برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت و کسب ترافیک طبیعی اشاره دارد.
علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و با کیفیت، سئو در صفحه شامل بهینه سازی عناوین، برچسب های HTML (عنوان ، متا و هدر) و تصاویر شما می باشد. همچنین به این معنی است که وب سایت شما از تخصص و اعتبار بالایی برخوردار است.
این جنبه های مختلف صفحه وب را در نظر می گیرد که اگر با هم جمع شوند، نمای وب سایت شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.
سئو داخلی مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند وب سایت شما و محتوای آن را بفهمند و همچنین می توانند با جستجوی جستجوگر مرتبط باشند.
هرچه موتورهای جستجو پیچیده تر می شوند. تمرکز بیشتری بر ارتباط و معناشناسی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) وجود دارد.
سازگاری با این توسعه ضروری است و شما می توانید با اطمینان از اینکه وب سایت و محتوای آن – چه آن چیزی که در صفحات وب شما برای کاربران قابل مشاهده است (یا متن ، عکس ، فیلم یا صدا) و هم عناصری که فقط برای جستجو قابل مشاهده هستند ، این کار را انجام دهید موتورها به عنوان مثال ، برچسب های HTML ، داده های ساخت یافته. مطابق آخرین بهترین روش ها به خوبی بهینه شده اند.
علاوه بر این ، شما نمی توانید به سادگی سئو داخلی را نادیده بگیرید. زیرا در هنگام بهینه سازی عناصر موجود در سایت کنترل بیشتری دارید – در مقایسه با SEO خارج از صفحه که از سیگنال های خارجی تشکیل شده است (به عنوان مثال بک لینک).
اگر تلاش خود را برای استراتژی داخلی انجام دهید. افزایش ترافیک و افزایش حضور جستجوی خود را مشاهده خواهید کرد.
در صورت بهینه سازی صحیح، عوامل رتبه بندی درون صفحه ای می توانند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی صفحه شما داشته باشند. بزرگترین فاکتورهای صفحه ای که بر رتبه بندی موتور جستجو تأثیر می گذارند.
محتوای یک صفحه همان چیزی است که آن را شایسته یک موقعیت نتیجه جستجو می کند. این همان چیزی است که کاربر مشاهده کرده است و بنابراین برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. به همین ترتیب ، ایجاد محتوای خوب مهم است. خوب محتوای خوب چیست؟ از دیدگاه سئو ، تمام محتوای خوب دارای دو ویژگی است. محتوای خوب باید تقاضا را تأمین کند و باید پیوند پذیر باشد.
محتوای خوب یک تقاضا را تأمین می کند:
درست مانند بازارهای جهانی، اطلاعات تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار دارند. بهترین مطالب محتوایی است که بهترین کار را در تأمین بیشترین تقاضا انجام می دهد. این ممکن است به شکل یک کمیک باشد که جوک های احمقانه ای را به گروه بزرگی از فن آوران ارائه می دهد یا ممکن است یک مقاله در ویکی پدیا باشد که تعریف وب 2.0 را به جهانیان توضیح می دهد. این می تواند یک ویدئو، یک تصویر، یک صدا یا متن باشد. اما باید یک تقاضا را تأمین کند تا محتوای خوبی در نظر گرفته شود.
محتوای خوب لینک پذیر است:
از دیدگاه سئو، هیچ تفاوتی بین بهترین و بدترین محتوای موجود در اینترنت وجود ندارد. در صورتی که لینک پذیر نباشد. اگر افراد نتوانند به آن لینک دهند، بعید است موتورهای جستجو آن را رتبه بندی کنند. در نتیجه محتوا ترافیک وب سایت داده شده را هدایت نمی کند.
متأسفانه، این اتفاق خیلی بیشتر از آنچه تصور می شود رخ می دهد. چند نمونه از این موارد عبارتند از: نمایش اسلایدهای تصویری ، محتوایی که فقط پس از ورود به سیستم قابل دسترسی است و محتوایی که امکان تولید یا اشتراک ندارد. محتوایی که تقاضای شما را تأمین نمی کند یا لینک پذیر نیست از نظر موتورهای جستجو بد است.
متخصصان فریلنسینگ در زمینه های مختلف در بسیاری از صنایع مختلف کار می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از فریلنسرها در بازاریابی و ارتباطات کار می کنند. جایی که شما می توانید به عنوان نویسندگان، ویراستاران، متخصصان بازاریابی و حتی فریلنسرهای رسانه های اجتماعی نقش بازی کنید. صنایع دیگری که فریلنسرها معمولاً در آنجا کار می کنند. شامل امور مالی هم چون حسابداران شخصی و برنامه ریزان مالی، آموزش دادن و حقوق هم چون مشاوران حقوقی شرکت ها است.
علاوه بر این صنایع شغلی، متخصصان فریلنسر ممکن است. در فن آوری، منابع انسانی و نقش های استخدام نیز فعالیت کنند. در ادامه به معرفی پردرآمدترین مشاغل برای فریلنسرها می پردازیم.
تقاضای زیادی برای طراحان وب وجود دارد. اما لازم به ذکر است که صنعت مستقل طراحی وب در حال حاضر بسیار شلوغ است. زیرا یادگیری طراحی وب و شروع برنامه نویسی وب سایت آسان است.
طراحان وب برای وب سایت ها و صفحات وب که متن ، تصویر ، گرافیک ، صدا و فیلم را نمایش می دهند. برنامه ریزی، ایجاد و کد می نویسند. طراحان مسئول برنامه ریزی طرح کلی وب سایت هستند و ممکن است در طول زمان اغلب با چندین مشتری کار کنند تا وب سایت ها را به روز نگه دارند. پرونده های پشتیبان ایجاد کنند، مشکلات کد را حل کنند و مطالب را ویرایش و بنویسند.
درصورت ارائه نوع مناسبی از خدمات را به مشتریان ، احتمالاً می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.
برنامه نویسان رایانه ای که به صورت فریلنس به طور معمول این کار را به صورت قراردادی انجام می دهند. ممکن است با چندین مشتری کار کنند، مانند طراحان و نویسندگان. این متخصصان نرم افزار و برنامه های رایانه ای را توسعه می دهند و مشاوره هایی را برای ارائه بهترین راه حل های فنی برای نیازهای مشتریان خود ارائه می دهند.
مشاغل برنامه نویسی، به ویژه توسعه نرم افزار و برنامه های تلفن همراه، بیشترین هزینه را برای فریلنسرها دارند. فقط به این دلیل که مهارتی کاملاً دشوار است. برنامه نویسان خوبی وجود ندارد. بنابراین ، تقاضا برای رمزگذارهای خوب بسیار زیاد است.
یک توسعه دهنده وب با مشتریان خود برای طراحی ، ایجاد و انتشار وب سایت ها و صفحات وب همکاری خواهد کرد. این توسعه دهندگان طراحی و طرح کلی وب سایت را ایجاد می کنند. اما با ویژگی های فنی سایت از جمله عملکرد ، ظرفیت و قابلیت های ترافیکی نیز کار خواهند کرد.
متخصصان بازاریابی با ارزیابی داده های بازار که بینشی راجع به آنچه مشتریان می خرند. جایی که در بازار هدف یک سازمان وجود دارد. چه نوع محصولات یا خدمات بیشتر به فروش می رسانند و چه مقدار مشتری معمولاً در خرید همه این نقاط داده به متخصصان بازاریابی و مشتریانشان کمک می کند تا پیشنهادهایی را ارائه دهند که به بهترین وجه مناسب مشتریان باشد.
متخصصان شبکه های اجتماعی برای ایجاد حضور آنلاین و پیروی از برندهای تجاری ، محتوایی را برای مشتریان خود در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام ایجاد و منتشر می کنند. متخصصان شبکه های اجتماعی کارشناسانی هستند که مسئول جذب مخاطبان مشتری، اندازه گیری معیارهای سایت و نظارت بر جنبه های خلاقانه مدیریت و به روز نگه داشتن یک صفحه اجتماعی هستند.
نرم افزار مدیریت منابع سازمانی (ERP) یک بستر نرم افزاری است که چندین نوع نرم افزار مهم برای تجارت را در یک رابط واحد ترکیب می کند. نرم افزار ERP اغلب شامل مدیریت ارتباط با مشتری، حسابداری، منابع انسانی اصلی و ویژگی های مدیریت زنجیره تأمین است. اما شرکت ها همچنین ممکن است ترکیبات ماژول های سفارشی را متناسب با نیازهای آن ها پیدا کنند.
به دلیل پیچیدگی و تعداد ویژگی های موجود از طریق نرم افزار ERP، به طور سنتی توسط شرکت های بزرگ سازمانی پذیرفته شده است. اما در سال های اخیر ثابت کرده است که نرم افزار ERP حتی برای مشاغل کوچک و متوسط (SMB) نیز مفید است.
این نمای کلی شامل اطلاعات سطح بالایی در مورد آنچه می توانید هنگام جستجو و پیاده سازی نرم افزار ERP انتظار داشته باشید. برای توصیه های نرم افزاری متناسب، از ابزار انتخاب محصول ما در بالای این صفحه برای دریافت لیست کوتاه رایگان گزینه های مورد نیاز خود استفاده کنید.
نرم افزار ERP به طور گسترده ای بین سیستم ها، صنعت و ویژگی های ارائه شده متفاوت است. با این حال ، اکثر سیستم ها چندین مورد از این ماژول ها را ارائه می دهند:
علاوه بر ماژول های خاص دپارتمان مانند موارد ذکر شده در بالا ، بسیاری از سیستم عامل های ERP صنایع خاصی مانند تولید ، خدمات میدانی و فناوری را هدف قرار می دهند. سیستم های ERP متمرکز بر صنعت ویژگی های مفیدی را در کنار هم قرار می دهند. یک نقطه شروع مفید برای مبتدیان نرم افزار ERP ارائه می دهند.
ماژول های منابع انسانی نرم افزار اطلاعات و سوابق کارمندان شما را با تمام سیستم های موجود در ERP شما متصل می کنند. حقوق و دستمزد، ردیابی زمان، زمانبندی جداگانه بخش ها و برگه های زمانی، برنامه ریزی جانشینی و اطلاعات استخدام همه در یک جا ارائه می دهد. می توانند مستقیماً با ابزارهای مالی و حسابداری همگام شوند. به شرکت ها درک منسجمی از تأثیر مستقیم منابع انسانی بر سلامت مالی کل شرکت بدهند.
ماژول های CRM در داخل یک نرم افزار ERP اطلاعات مهم فروش را با تیم های تولیدی ساده می کند. این به معنای پردازش یکپارچه قراردادها از تیم فروش تا تولید تا حمل و نقل و بازده است. CRM در یک ERP اطلاعات کامل مشتری را در خود جای داده و یادداشت های حساب را در دسترس کلیه ذینفعان در فرآیند خرید و تولید قرار می دهد.
ماژول های مالی و حسابداری در سیستم های ERP اطلاعات مالی را از کل ماژول های متصل جمع می کنند. به یک شرکت تصویر کاملی از درآمد و هزینه آن ها می دهد. این ابزارها به شرکت ها کمک می کنند تا گزارش سود و زیان گزارش های مالی را جمع کنید. پیش بینی هایی را ایجاد کنند که اطلاعات کل شرکت را در نظر بگیرید.
اولین افزونه از 8 پلاگین عالی آموزشی در وردپرس افزونه MemberPress بهترین افزونه عضویت برای وردپرس است. اما همچنین شامل ویژگی های قدرتمند LMS برای ایجاد، مدیریت و فروش دوره های آنلاین است.
با استفاده از MemberPress، می توانید محتوای اختصاصی مانند دوره های آنلاین، پست های برتر وبلاگ و موارد دیگر را در پشت بخش فقط اعضای سایت وب سایت خود قفل کنید. شما می توانید بر اساس اشتراکی که کاربر خریداری کرده است. محتوای افراد را به راحتی کنترل کنید. بنابراین، این یک پلاگین LMS و پلاگین عضویت است.
راه اندازی MemberPress ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید پیکربندی درگاه پرداخت، ایجاد سطح عضویت، افزودن محتوای دوره خود و دعوت از افراد برای پیوستن است.
MemberPress از طریق بلیط پشتیبانی، پشتیبانی عالی از مشتری را ارائه می دهد. به علاوه، آنها مستندات گسترده و وبلاگی با آموزش گام به گام دارند که می توانید دنبال کنید.
LifterLMS یک نرم افزار قدرتمند دوره ساز آنلاین برای سایت های وردپرسی است. این مجموعه با ابزار کاملی برای ایجاد، فروش و محافظت از دوره های جذاب آنلاین در وردپرس همراه است.
LifterLMS پشتیبانی اختصاصی مشتری را از طریق گفتگوی زنده، بلیط پشتیبانی و مستندات دقیق در وب سایت خود ارائه می دهد.
یک مزیت استفاده از LifterLMS این است که شما می توانید با پلاگین MonsterInsights Google Analytics به راحتی اطلاعات تجارت الکترونیکی LifterLMS خود را ردیابی کنید. MonsterInsights به صورت یکپارچه با LifterLMS ادغام می شود و به شما امکان می دهد تنها با یک کلیک ردیابی را تنظیم کنید.
LearnDash محبوب ترین افزونه LMS برای وردپرس است. با اعتماد شرکت ها، دانشگاه های برتر و مراکز آموزشی، بهترین راه ایجاد و فروش دوره های آنلاین با وردپرس را به شما ارائه می دهد.
LearnDash پیشرو در صنعت آموزش الکترونیکی است. تیم آنها از طریق بلیط پشتیبانی تخصصی را ارائه می دهد. آنها همچنین مستندات گسترده ای با راهنماها و آموزش های آسان برای استفاده دارند.
ایجاد اعتماد مشتری برای هر تجارت آنلاین ضروری است. اما امروزه ایجاد اعتبار و اعتماد مشتریان به فروشندگان به یک مشکل بزرگ برای مارکت پلیس ها تبدیل شده است. عدم اعتماد بین فروشندگان و خریداران باعث کاهش رتبه بندی مارکت پلیس و در نتیجه کاهش درآمد کل می شود. عدم اعتماد می تواند از عوامل مختلفی ناشی شود:
کیفیت پایین تصاویر محصولات، کاربران را از شما دور میکند. تصاویر کوچک یا نامشخص می تواند به تجربه مشتری آسیب برساند و بر روی تصمیمات خرید مشتری تأثیرگذار باشد. ارائه تنها یک تصویر با کیفیت محصول نیز برای جلب رضایت مشتری کافی نیست. مشتریان می خواهند محصولی را از زوایای مختلف، در هر رنگ و با تمام جزئیات مشاهده کنند.
توضیحات محصول اهمیت کمتری نسبت به تصاویر محصول ندارند. خواندن صفحات متعدد و بروشورها دشوار است. وقتی اطلاعات محصول بسیار مختصر باشد، یا به خوبی بیان نشده باشند، ممکن است باعث شود کاربران به فروشنده اعتماد نکنند.
اگر یک مارکت پلیس اطلاعات دقیق تماس ویا حتی موقعیت مکانی مشخص را ارائه نکند. می تواند کاربران را از خود دور کند.
کاربران می خواهند مطمئن باشند محصولی را که برای آن پرداخت می کنند دریافت می کنند و می خواهند بدانند در صورت عدم دریافت با چه شرایطی می توانند پول خود را پس دهند. اگر هیچ اطلاعاتی در مورد سیاست بازگشت مارکت پلیس وجود نداشته باشد، مشتریان احساس امنیت در خرید نمی کنند.
برخی از مارکت پلیس ها به کاربران اجازه نمی دهند تصاویر مربوط به محصولاتی را که خریداری کرده اند، بارگذاری کنند یا نظر خود را بگذارند این بدان معناست که مشتریان فرصتی برای دیدن تصاویر واقعی تر ندارند. نبود سیستم رتبه بندی فروشنده نیز بر تصمیمات خرید مشتریان تأثیر منفی دارد. به عنوان مثال سیستم های رتبه بندی با ستاره، هم می توانند فروشندگان را تشویق کنند و هم مشتریان را مطمئن کنند.
پس از ایجاد مارکت پلیس، چگونه می توانید کاربران را به استفاده از آن سوق دهید؟ شخصیت خریدار متوسط شما چیست و مارکت پلیس شما باید چه کسی را هدف قرار دهد؟ این ها چهار موضوع اصلی است که از موفقیت مارکت پلیس ها جلوگیری می کند. اما راه حل های طراحی UI / UX وجود دارد که به راحتی می توانند با آن ها کنار بیایند.
وقتی یک مارکت پلیس برای مخاطبان هدف خود بهینه نشده باشد، احتمالاً شکست خواهد خورد.
سفر کاربر شامل هر تجربه ای است که کاربران با یک مارکت پلیس تجربه می کنند. این به طراحان کمک می کند رضایت مشتری و تعامل با وب سایت را درک کنند. مسئله این است که کاربران با هم متفاوت هستند و پیش بینی اینکه تجربه ای مثبت برای همه ایجاد شود دشوار است. اما به طور قطع می دانیم که چه چیزی باعث نارضایتی مشتریان از هرگونه تجارت آنلاین می شود.
اگر مشتری تصمیم به خرید هر محصولی از وب سایت شما را دارد. می خواهد با حداقل تلاش این خرید را انجام دهد. معمولاً مشتریان به دلیل کلیک های زیاد، مراحل بسیار زیاد و طولانی پرداخت، باز شدند پنجره های متعدد و… نمی توانند به سرعت به اهداف خود برسند.
درادامه به راه حلهای طراحی UI/UX می پردازیم.