طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش های ایجاد بک لینک

روش های ایجاد بک لینک 

1- روش ساخت لینک شکسته

این روش برای ساخت بک لینک یک طرفه انجام می شود. این روش شامل تماس با مدیر وب سایت برای گزارش لینک های خراب در وب سایت او است. در عین حال، شما به سایر وب سایت ها توصیه می کنید که آن لینک را جایگزین کنند. البته در اینجا شما به وب سایت خودتان اشاره می کنید. از آنجا که شما با گزارش لینک های خراب به مدیر وب لطف می کنید، احتمال بک لینک به وب سایت شما زیاد است.

بنابراین، برای استفاده از روش لینک شکسته، ابتدا وب سایت های مربوطه را که دارای صفحات منابع هستند پیدا کنید. با استفاده از این سوالات جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید:

  • کلید واژه + لینک های شما
  • کلمات کلیدی + منابع شما
  • کلمات کلیدی inurl: لینک ها

برای یافتن آسان لینک های خراب در آن صفحات ، افزونه Google Chrome را با نام Check my Links نصب کنید. با استفاده از این افزونه ، به سرعت همه لینک هایی که ارور 404 دارند را می توانید بیابید.

2- بک لینک دهی از طریق اینفوگرافیک ها

اینفوگرافیک ها یکی از محبوب ترین روش ها برای جذب بازدید به وب سایت شما و به دست آوردن بک لینک های ارزشمند هستند. آنها همچنین عالی هستند زیرا درک و به اشتراک گذاری آنها آسان است. همه داده های تصویری را دوست دارند. به همین دلیل تقاضا برای اینفوگرافیک بطور قابل توجهی افزایش یافته است. در نظر بگیرید که نشریات آنلاین تأثیرگذار مانند Mashable اینفوگرافیک های بی شماری را از سراسر اینترنت منتشر می کنند.

 

لینک های خارجی لینک هایی هستند که خواننده را از وب سایت شما به سایتی در جای دیگر شبکه جهانی وب هدایت می کنند، که تاثیر بسیاری بر سئو می تواند داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تاثیر لینک خارجی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. تاثیر لینک های خارجی بر سئو

نگارش-توصیه-نامه

3- رقبای خود را چک و بررسی کنید.

اگر به دنبال دریافت ترافیک طبیعی بیشتر هستید. به روز بودن در مورد استراتژی های بازاریابی آنلاین رقبای اصلی خود اجباری است. شما باید رقبای خود در شبکه های اجتماعی زیر نظر بگیرید. به دنبال روش های ایجاد لینک یا درآمد آنها و همچنین روش های بازاریابی محتوای آنها باشید.

در خبرنامه های ایمیل آنها عضو شوید یا آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. روش هوشمند دیگر برای دستیابی به محتوای جدید آنها ایجاد هشدار گوگل برای کلمه کلیدی است.

بدانید که رقبای شما چه زمان و چه بک لینک هایی ایجاد یا کسب می کنند.

این به شما کمک می کند تا بهترین بک لینک های آنها را تکرار کنید و بهتر درک کنید که آنها از چه روش هایی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده می کنند. اگر از طریق وبلاگ نویسی مهمان لینک دریافت می کنند، سعی کنید در همان وب سایت ها نویسنده مهمان شوید. اگر بیشتر لینک های آنها از بررسی وبلاگ است، با آن وبلاگ نویسان در تماس باشید. یک تست برای آزمایش ابزار خود به آنها پیشنهاد دهید. سرانجام ، آنها ممکن است در مورد آن یک بررسی بنویسند.

4- ایجاد لینک های داخلی

لینک های داخلی عامل کلیدی برای راه اندازی یک وبلاگ موفق است. آن ها از لینک عبور می کنند و شما می توانید از انکرتکس خود استفاده کنید. با یک ساختار لینک داخلی خوب، می توانید به کاربران کمک کنید تا به راحتی از طریق وب سایت شما را پیمایش کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهند.

ابزارهایی وجود دارد که می تواند به طور خودکار لینک های داخلی را در وبلاگ شما ایجاد کند. به خصوص اگر از وردپرس استفاده می کنید. اما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

5- مطالب خود را تبلیغ کنید

مگر اینکه بدانید که چگونه می توانید آن را به درستی تبلیغ کنید، محتوای عالی شما را بلاک نمی کند. برای تبلیغ بهترین مقاله های خود باید در جهان خارج شوید و از طریق ایمیل فعالیت کنید.

یکی از بهترین استراتژی ها برای این کار تماس با وبلاگ نویسان یا وب سایت هایی است که هفته ای یا ماهانه جمع بندی می کنند. باز هم می توانید از گوگل استفاده کنید و سوالهایی مانند «کلمه کلیدی + جمع بندی» را جستجو کنید. برای دیدن نتایج فقط در هفته یا ماه گذشته ، حتماً انتخاب کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 روش هوشمند برای ایجاد بک لینک

چرا به فریم ورک لاراول نیاز داریم

چرا به فریم ورک لاراول نیاز داریم

فریم ورکی مانند Laravel یک نحو رسا و ظریف را در اختیار ما قرار می دهد. لاراول توسعه را به یک تجربه خلاقانه ، لذت بخش و واقعاً برآورده کننده تبدیل می کند. لاراول یک فریم ورک مفید است که به شما کمک می کند کارهای روزمره خود را که در بیشتر پروژه های وب مانند مسیریابی ، احراز هویت ، جلسات و ذخیره سازی استفاده می شود ، راحت کنید. علاوه بر قابل دسترس بودن ، ابزارهای قدرتمند مورد نیاز برای کاربردهای عظیم و قوی را نیز فراهم می کند.

در ادامه برخی از ویژگی های منحصر به فرد فریم ورک لاراول را توضیح خواهیم داد، که توجیه می کند چرا این محبوبیت زیادی کسب کرده است.

 

1- قالب ابزار (Template Tool)

لاراول دارای یک موتور الگوی قدرتمند و سبک از پیش نصب شده است. به توسعه دهندگان در ساخت برخی طرح های خارق العاده به ایجاد محتوای فشرده کمک می کند. الگوی لاراول با برنامه نویسی قوی CSS و JS ابزارک های جامد مختلفی را ارائه می دهد. قالب های داخلی آن برای جمع آوری PHP ساده و ذخیره سازی آن برای عملکرد عالی وجود دارد. همه الگوها با بخش های مختلف همراه با طرح بندی ساده طراحی شده اند که توسعه یک طرح ساده و در عین حال کاربردی را آسان می کند.

2- کتابخانه های داخلی

لاراول فریم ورکی است که در بهترین حالت با تنها ارائه دهنده کتابخانه های از پیش نصب شده پویا، شما را کمک می کند. این کتابخانه ها شامل کتابخانه های شی گرا هستند که در سایر فریم ورک های PHP یافت نمی شوند.

این برنامه علاوه بر ارائه پیاده سازی بدون دردسر، شامل ویژگی های مختلفی مانند بازنشانی واژه نامه، بررسی مشتریان پویا، بیمه CSRF و رمزگذاری است. علاوه براین، لاراول دارای یک قابلیت کمکی است. به شما کمک می کند تا فعالیت های اساسی مختلفی را تشویق و تحقق بخشید. از جمله تحریک رویدادها، ایجاد نمایش ها، ارسال پاسخ های HTTP به سرور و…

برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه طراحی سایت می توانید به لینک روبرو مراجعه نمایید. طراحی وب سایت

 

3- تولید URL

یکی دیگر از 9 مزیت استفاده از فریم ورک لاراول تولید URL توسط آن است. لاراول همچنین در تولید URL کمک می کند که برای ایجاد پیوند در الگوهای شما بسیار مفید است. وقتی کاربرلینکی را کلیک یا تایپ می کند. می خواهد محتوای مورد نظر مانند مقاله، توضیحات محصول و غیره را ببیند که بدون کمک به مسیریابی URL امکان پذیر نیست. از آنجا که برنامه وب هرگز آنچه کاربر می خواهد ببیند را درک نخواهد کرد و در عوض ممکن است یک صفحه خالی یا یک صفحه خطا را نشان دهد. فریم ورک لاراول با پذیرش ساده URI و Closure یک استراتژی توصیف مسیر بسیار ساده را ارائه می دهد.

 

تیم های طراحی فرآیند در طراحی رابط کاربر (UX) برای ایجاد محصولاتی است که تجربیات معنی دار و مرتبط را به کاربران ارائه می دهد. اما برای اینکه بدانید چه اصولی را باید رعایت نمایید. بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 پایه طراحی UX

 

چرا-به-فریم-ورک-لاراول-نیاز-داریم

4- احراز هویت و مجوز

برخی از بهترین شرکت های توسعه دهنده لاراول از احراز هویت و تأیید مجوز اطمینان حاصل می کنند. هر صاحب برنامه تحت وب نیاز به داشتن کاربران معتبر و مجاز دسترسی به منابع ایمن مطمئن باشید. اجرای مجوز کاملاً ساده است زیرا تقریباً همه موارد خارج از جعبه تنظیم شده اند. لاراول همچنین یک روش اساسی را تسهیل می کند که منطق مجوز را کنترل می کند. دسترسی کنترل را به خوبی سازمان یافته و مدیریت آن بسیار آسان می کند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک مقابل کلیک نمایید. 9 مزیت استفاده از فریم ورک لاراول

نیروی پورتر چیست؟

نیروی پورتر چیست؟

پنج نیروی پورتر مدلی است که پنج نیروی رقابتی را که هر صنعت را شکل می دهند شناسایی و تحلیل می کند. 5 نیروی پورتر به تعیین نقاط ضعف و قوت یک صنعت کمک می کند. تجزیه و تحلیل پنج نیرو اغلب برای شناسایی ساختار یک صنعت برای تعیین استراتژی شرکت استفاده می شود. مدل پورتر را می توان برای هر بخش از اقتصاد به کار برد تا سطح رقابت در صنعت را درک کند و سودآوری طولانی مدت یک شرکت را افزایش دهد. مدل پنج نیرو به نام استاد دانشکده تجارت هاروارد ، مایکل ای. پورتر نامگذاری شده است.

درک پنج نیروی پورتر

5 نیروی پورتر یک مدل تجزیه و تحلیل تجاری است که به توضیح این موضوع کمک می کند که چرا صنایع مختلف قادر به حفظ سطوح مختلف سودآوری هستند. این مدل در کتاب مایکل ای. پورتر ، “استراتژی رقابتی: تکنیک هایی برای تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا” در سال 1980 (1385 شمسی) منتشر شده است. پورتر پنج نیروی انکار ناپذیر با برخی از هشدارها را شناسایی کرد که در شکل گیری هر بازار و صنعتی در جهان نقش دارند. از این پنج نیرو اغلب برای اندازه گیری شدت رقابت ، جذابیت و سودآوری یک صنعت یا بازار استفاده می شود. پنج نیروی پورتر عبارتند از:

  1. رقابت در صنعت
  2. پتانسیل ورود تازه وارد به صنعت
  3. قدرت مشتریان
  4. قدرت تأمین کنندگان
  5. تهدید محصولات جایگزین

تحول دیجیتال و ایجاد اکوسیستم دیجیتال به صورت بنیادی در حال تغییر دادن همۀ صنایع است و صنایع نیز منافع خود را در آن جستجومی‌کنند. امروزه این موضوع به ویژه بر ماهیت کسب و کارها تأثیر به سزایی گذاشته است. جهت آشنایی بیشتر  بر روی لینک روبرو کلیک کنید.اکوسیستم دیجیتال

درک-پنج-نیروی-پورتر

1- رقابت در صنعت

اولین نیرو از این 5 نیروی رقابتی پورتر به تعداد رقبا و توانایی آنها برای زیر بار بردن یک شرکت اشاره دارد. هرچه تعداد رقبا ، همراه با تعداد محصولات و خدمات معادل آنها ارائه دهند ، قدرت یک شرکت کمتر می شود. تامین کنندگان و خریداران اگر بتوانند معامله بهتر یا قیمت های پایین تری را ارائه دهند، به دنبال رقابت شرکت هستند. برعکس، وقتی رقابت کم است. یک شرکت قدرت بیشتری برای گرفتن قیمت های بالاتر و تعیین شرایط معاملات برای دستیابی به فروش و سود بیشتر دارد.

2- پتانسیل ورود تازه واردان به یک صنعت

قدرت شرکت نیز تحت تأثیر نیروی تازه واردان به بازار آن است. هرچه زمان و هزینه کمتری برای ورود یک رقیب به بازار یک شرکت هزینه شود و یک رقیب موثر باشد. می توان موقعیت شرکت مستقر را به طور قابل توجهی تضعیف کرد. صنعتی با موانع قوی برای ورود شرکت های موجود در آن صنعت ایده آل است. زیرا این شرکت قادر به گرفتن قیمت های بالاتر و مذاکره با شرایط بهتر است.

اگر یک صنعت از موانع پایینی برای ورود برخوردار باشد. یک تجارت با خطر رقابت از طرف تازه واردان روبرو می شود. تازه واردان می توانند در تلاش برای جذب مشتری ، تاکتیک هایی مانند قیمت پایین تر و استراتژی های بازاریابی تهاجمی را معرفی کنند. شرکت های جدید همچنین می توانند قیمت و شرایط بهتری را به تامین کنندگان ارائه دهند تا بتوانند رقابت با بازیکنان موجود را افزایش دهند. موانع ورود زیاد ، مانند وفاداری مشتری ، کانالهای توزیع محدود و کمبود منابع کلیدی ، می تواند این خطر رقابتی را کم رنگ تر کند.

 

جهت مطالعه ادامه این مقاله می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 نیروی رقابتی پورتر چیست ؟