طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

1- فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال

طی چند سال گذشته، اینستاگرام به تولید کننده قدرتمند فروش برندهای تجارت الکترونیکی تبدیل شده است. از آنجا که مردم در واقع از اینستاگرام برای کشف و خرید محصولات استفاده می کنند. برای سهولت روند خرید، ویژگی های حساب تجاری بیشتر مانند پرداخت درون برنامه ای، دکمه فروشگاه، برچسب های محصول و برچسب های قابل خرید را ارائه می دهند.

از آنجا که فروش آنلاین محصولات از طریق اینستاگرام دشوار است. داشتن یک وب سایت نیز ایده بسیار خوبی است. می توانید برای راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیکی به دنبال انتخاب یک بستر تجارت الکترونیکی یا سازنده وب سایت باشید. سپس از اینستاگرام به عنوان کانال بازاریابی دیگری استفاده کنید.

اگر مبتدی هستید، همچنین می توانید یک کار بازپرداخت را شروع کنید تا مجبور نباشید محصولات خود را حمل کنید یا بازده را تحمل کنید. گزینه دیگر یادگیری نحوه فروش در آمازون و تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام از این طریق است. در هر صورت، باید لینک هایی به محتوای خود در حساب اینستاگرام خود اضافه کنید.

فقط کافی است یک اقدام عملی بنویسید و یک لینک وب سایت نیز در آن قرار دهید تا پیروان علاقه مند بتوانند درباره پیشنهاد شما بیشتر بدانند. از لوازم آرایشی ارزان و لباس های دست دوم گرفته تا آپارتمان های مجلل و ماشین های گران قیمت ، مردم انواع محصولات را در اینستاگرام خریداری می کنند.

هرچه بفروشید ، مشتری احتمالی شما احتمالاً آنجاست. با این حال، مهم است که با جستجوی هشتگ ها و کلمات کلیدی مورد نظر خود، جایگاه ویژه خود را پیدا کنید و به رقابت بپردازید.

2- انتشار پست های اسپانسر دار

بازاریابی اینفلوئنسران در حال افزایش است: 92٪ افراد به توصیه های آنها اعتماد دارند. 76٪ مردم می گویند احتمال اعتماد آن ها به محتوای مشترک مردم نسبت به برندها بیشتر است. 82٪ از مشتریان می خواهید قبل از تصمیم گیری برای خرید، از دوستان خود ارجاع بگیرید.

به بیان ساده، افراد به دنبال توصیه های همتایان خود هستند. بنابراین جای تعجب نیست که هر روز برندهای بیشتری برای تأثیرگذاری برای نام برند خود به دنبال اینفلوئنسران می روند. از آنجا که کاربران خواهان شفافیت در اینستاگرام هستند. برای تبلیغات آنلاین، همه اینفلوئنسران باید پست های حمایت شده و دارای اسپانسر را فاش کنند.

برای شروع به کار با پست های تبلیغاتی، نیازی به تعداد بالا دنبال کننده نیست. هنگام انتخاب اینفلوئنسر مناسب، اکثر برندها به میزان تعامل توجه زیادی دارند. بنابراین حتی برندهای بزرگی نیز می خواهند با اینفلوئنسران نانو و ریز کار کنند.

از آنجا که این اینفلوئنسرها با اکثر مشترکان خود تعامل دارند، نتایج بهتری دارند. به این معنی که حتی اگر تعداد شما در اینستاگرام کمتر از 1000 نفر باشد، می توانید پیشنهادی دریافت کنید.

3- همیشه یک لینک به سایت خود دهید

لینک های محصولات و لینک ها به وبسایت شما در مورد درآمدزایی در اینستاگرام بسیار مهم است. هر تصویر، ویدیو یا هر چیز دیگری که به اشتراک می گذارید باید شامل CTA باشد. یعنی شامل لینک هایی به وبلاگ شما یا هر کجا که آنها می توانند مورد را خریداری کنند.

آیا می دانید چطور باید تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟ پیشنهاد می کنم مقاله 9 روش افزایش تعامل در اینستاگرام را مطالعه کنید. 

اشتراک-گذاری-تصاویر-با-کیفیت

همچنین مطمئن شوید که شماره یا برچسبی را قرار داده اید که بتواند خرید آن ها را آسان کند. اینستاگرام در حال حاضر می توانید با قرار دادن لیتک در استوری این کاررا انجام دهید. کاربر به راحتی با بالا کشیدن صفحه به سایت منتقل شود. تنها نکته این است که این قابلیت اینستاگرام مربوط به پیج هایی با بیش از 10 هزار دنبال کننده فعال می شود. بنابراین اگر تعداد دنبال کنندگان شما کمتر است. می توانید لیتک را در پروفایل خود قرار دهید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 روش کسب درآمد از اینستاگرام

Chatbot چیست؟

Chatbot چیست؟

به طور کلی، ربات چیزی نیست جز نرم افزاری که وظایف خودکار را انجام می دهد. به عبارت دیگر، ربات یک برنامه رایانه ای است که برای برقراری ارتباط با کاربران انسانی از طریق اینترنت طراحی شده است. این مقاله به کلاس ربات هایی که در سیستم عامل چت و وب سایت ها، یعنی چت بات ها زندگی می کنند، متمرکز خواهد شد.

طبیعی ترین تعریف چت بات این است. برنامه ای تدوین شده که می تواند با یک انسان بحث و گفتگو کند. به عنوان مثال ، هر کاربری می تواند از ربات سوال یا بیانیه ای بپرسد. ربات پاسخ می دهد یا فعالیتی را به صورت مناسب انجام می دهد.

یک چت بات در قالب مشابه پیام رسانی فوری تعامل می کند. با تکرار مصنوعی الگوهای فعل و انفعالات انسانی در یادگیری ماشین، به کامپیوترها این امکان را می دهد که خودشان بدون برنامه ریزی برای پردازش زبان طبیعی، یاد بگیرند.

با افزایش سطح استانداردهای گوگل، لینک سازی و کسب اعتبار به راحتی گذشته نیست. پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله لینک سازی و کسب اعتبار را مطالعه نمایید. 

Chatbot-چیست؟

در حالی که ربات توانایی رایانه در درک گفتار انسانی یا متن کوتاه برای ربات چت است. چت بات صرفاً یک برنامه رایانه ای است که مکالمات انسانی را از اساس شبیه سازی می کند. این امر نوعی تعامل بین انسان و ماشین را از طریق ارتباط برقرار می کند. این کار از طریق پیام ها یا دستور صوتی اتفاق می افتد.

چت بات طوری برنامه ریزی شده است که به طور مستقل از یک اپراتور انسانی کار کند. این می تواند به سوالات فرمول شده به زبان طبیعی پاسخ دهد و مانند یک فرد واقعی پاسخ دهد. این پاسخ ها بر اساس ترکیبی از اسکریپت هایی از پیش تعریف شده و برنامه های یادگیری ماشین ارائه می شود.

چگونگی پردازش زبان انسان توسط چت بات ها

چت بات مانند یک برنامه معمولی است. یک لایه برنامه ، یک پایگاه داده و API برای تماس با سایر دولت های خارجی وجود دارد. کاربران می توانند به راحتی به ربات های گپ دسترسی داشته باشند. این امر باعث پیچیدگی برنامه برای مدیریت آن می شود.

با این حال، یک مشکل مشترک وجود دارد که باید برطرف شود. این نمی تواند برنامه مشتری را درک کند. در حال حاضر، ربات ها با توجه به اطلاعات گذشته در دسترس آنها آموزش می بینند. بنابراین، اکثر سازمان ها دارای یک چت بات هستند که سوابق بحث و گفتگو را حفظ می کند.

توسعه دهندگان با ترکیبی از ابزارها و مدل های یادگیری ماشین، سوالات مشتری را هماهنگ می کنند. با بهترین پاسخ مناسب پاسخ می دهند. اگر اطلاعات جامعی در دسترس نباشد. می توان از API های مختلفی برای آموزش چت بات استفاده کرد.

چت بات ها چگونه آموزش می بینند؟

آموزش یک چت بات در مقیاس قابل ملاحظه ای سریع تر و بزرگ تر از آموزش انسان اتفاق می افتد. در حالی که به نمایندگان عادی خدمات مشتری دستورالعمل دستی داده می شود که باید با آنها کاملاً دقیق باشد. یک چت بات پشتیبانی مشتری با تعداد زیادی گزارش مکالمه تغذیه می شود. از طریق آن گزارش ها، چت بات می تواند بفهمد هر نوع سوالی، چه نوع پاسخ نیاز دارد.

برخی از چت بات های پرطرفدار جهان

1- HubSpot

HubSpot دارای یک نرم افزار چت ساز آسان و قدرتمند است. به شما امکان می دهد مکالمات چت زنده را به صورت خودکار و مقیاس بندی کنید.

مشتریان شما می توانند پاسخ سوالات متداول، جلسات کتاب و پیمایش در سایت را دریافت کنند. در همان زمان، پاسخ های آن ها در CRM شما ذخیره می شود. به شما این امکان را می دهد که لیدها را واجد شرایط و خودکار کنید. به خاطر داشته باشید که نرم افزار سازنده گپ HubSpot کاملا در گروه “چت بات هوش مصنوعی” قرار نمی گیرد. زیرا از یک سیستم مبتنی بر قاعده استفاده می کند. با این حال، HubSpot دارای قطعه کد است. به شما این امکان را می دهد که از هوش مصنوعی قدرتمند ربات های شخص ثالث NLP مانند Dialogflow استفاده کنید.

از آنجا که HubSpot یک پلت فرم CRM است. استفاده از چت بات HubSpot همراه با قطعه کد به شما امکان استفاده آسان از طریق ابزارهای بازاریابی ، فروش و خدمات را می دهد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. پرطرفدارترین چت بات ها

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟

 

به بیان ساده، بازاریابی محتوا یک استراتژی شامل ایجاد و توزیع محتوای مرتبط و با ارزش بالا است که به شخص خریدار شما هدایت می شود. این کاملاً متناسب با روش ورودی است. زیرا بازاریابی محتوای شما هنگامی موفقیت آمیز است که به فرد مناسب، به روش صحیح و در زمان مناسب تحویل داده شود.
این مقاله ای که هم اکنون می خوانید بازاریابی محتوا است. آن ویدیوی توله سگ در اینستاگرام که شما آن را دوست دارید ، بازاریابی محتوا است.

برخلاف بازاریابی سنتی، بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی مجاز است. همچنین به انواع مختلفی از جمله مقالات، وبلاگ ها، خبرنامه ها، ایمیل ها، آزمون ها، اینفوگرافیک ها، فیلم ها و پادکست ها ارائه می شود. بازاریابی محتوا شما را قادر می سازد ارزش بیشتری به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید. بنابراین می توانید آن ها را به مشتریانی وفادار و پردرآمد تبدیل کنید. این هنر برقراری ارتباط با مخاطب هدف شما بدون فروش است.

برای موفقیت در بازاریابی محتوا اولین و اصلی ترین گام پیش از شروع تدوین استراتژی محتوا است. پیشنهاد می کنم در این مورد  مقاله استراتژی بازاریابی محتوا را مطالعه کنید. 

 

بازاریابی-محتوا-چیست؟

تبلیغات چیست؟

در ساده ترین تعریف خود، تبلیغات روشی برای تأثیرگذاری بر رفتار مخاطب شما از طریق پیام هایی است که هدف آن ها ترغیب به اقدام است. نوشتن تبلیغات به عنوان یک روش مرده آسان است. اما هنوز در دنیای ورودی جایگاهی دارد.

تبلیغات سنتی نوعی ایجاد وقفه در بازاریابی است. به شرکت ها و بازاریابان امکان می دهد تا در هر کجا و هر زمان که بخواهند با مصرف کنندگان تماس بگیرند. این می تواند در اشکال مختلف، از جمله تبلیغات روزنامه، تبلیغات مجله، بیلبورد، تبلیغات رادیوی ، تبلیغات تلویزیونی و نامه های پستی مستقیم رخ دهد. بازاریابان سنتی، فارغ از علاقه یا عدم علاقه به پیام ها، پیام های بازاریابی خود را در مقابل تعداد زیادی از مردم قرار می دهند. در ادامه به برخی از تفاوت های تبلیغات و بازاریابی محتوا می پردازیم.

1- مجاز بودن

یکی از تفاوت های اصلی بازاریابی محتوا با تبلیغات این است که بازاریابی محتوا مجاز است. در حالی که تبلیغات قطع کننده است. بازاریابی محتوا به مصرف کنندگان این آزادی را می دهد تا هر زمان که بخواهند محتوای مورد نظر خود را جستجو و مصرف کنند. این بدان معنی است که آنها به بازاریابان اجازه داده اند تا با آنها ارتباط برقرار کنند.

از طرف دیگر، تبلیغات سنتی اغلب هنگامی که مصرف کنندگان کار دیگری مانند تماشای تلویزیون، گوش دادن به رادیو یا رانندگی انجام می دهند، به دست مصرف کنندگان می رسد. این می تواند افراد را از فعالیت ها یا تجربیات فعلی منحرف کند. این رویکرد بازاریابی همچنین گاهی اوقات در تلاش های بازاریابی دیجیتال مانند پنجره های بازشو، تبلیغات شبکه های اجتماعی و فیلم های قبل از پخش نیز اجرا می شود.

2- اطلاعات

در حال حاضر بازاریابی محتوا رویکرد ترجیحی بازاریابی است. زیرا چیزی ارزشمند به مصرف کنندگان ارائه می دهد. این می تواند به خوانندگان یا بینندگان در مورد صنعت خاصی بیاموزد. به آنها بیاموزد که چگونه تصمیمات صحیح خرید را بگیرند و یا اینکه آن ها را به راحتی سرگرم کنند. این می تواند به افزایش تعامل و وفاداری مشتری منجر شود.

برخلاف بازاریابی محتوا، تبلیغات سنتی معمولاً فقط شامل اطلاعات مربوط به محصول یا خدماتی است که قصد فروش آن را دارد. اگرچه برخی از تبلیغات سنتی، سرگرمی نیز ارائه می دهند. اما هدف اصلی آن ها آموزش به مصرف کنندگان در مورد محصولاتی است که به فروش می رسند. مانند مزایای آن ها و روش های خرید آن ها.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

لینک خوب چیست؟

لینک خوب چیست؟

خوب ، از نظر گوگل ، یک بک لینک خوب مربوط به سایت شما است ، از یک وب سایت با کیفیت بالا و قابل اعتماد ناشی می شود و به روز است. همانطور که می توانید تصور کنید ، به دست آوردن لینک هایی که همه آن جعبه ها را بررسی می کند ، می تواند تا حدودی چالش برانگیز باشد.

در ساده ترین حالت آن ، بک لینک یک لینک ورودی از یک وب سایت به وب سایت شماست. با توجه به اعتبار و ارتباط این وب سایت ، از طریق لینک ارزش آن را به شما منتقل می کند. این “ارزش ویژه لینک” نامیده می شود. هرچه ارزش لینک سایت شما بیشتر باشد ، از نظر گوگل معتبرتر به نظر می رسد.

شما می خواهید افراد در صفحه های خود و در انواع مختلف محتوا به وب سایت شما لینک دهند. اما در پایان روز ، شما به لینک های طبیعی مورد نیاز نیاز دارید که گوگل آن ها را تشخیص داده. از آن ها قدردانی خواهد کرد.

علاقه به کسب اعتبار در کسب وکار

اگر شما صاحب یک کسب وکار کوچک هستید. پس بسیار اهمیت می دهید که کسب و کار خود را در مقابل شخصی که خدمات یا محصول شما را می خواهد، ارائه دهید. به همین دلیل شما برای ساخت یک وب سایت متمرکز بر تبدیل هزینه کرده اید که ابزاری برای فروش است. از طریق ساختار سایت و تمرکز کلید واژه برای موتورهای جستجو بهینه شده است. اما این کار کافی نیست.

از نظر گوگل بک لینک ها یک امتیاز مثبت از سوی کابران شما و سایر سایت ها به صفحه شما می باشد. اما نکته مهم اینجاست که به همان اندازه که بک لینک مفید است خرید آن مضرر می باشد حتی بیشتر! پیشنهاد می کنم یک سری به مقاله خرید بک لینک ممنوع! بزنید.

علاقه-به-کسب-اعتبار-در-کسب-وکار

ساختار سایت و تمرکز کلمات کلیدی شما در مورد اینکه چه خدماتی ارائه می دهید. در چه مکان هایی و چه جستجوهایی ممکن است نشان دهنده علاقه یک فرد به شرکت شما باشد. به گوگل ایده بسیار خوبی می دهد.

کافی است که به میزان قابل توجهی در بازدید خود کمک کرده و تعداد ارسال های فرم تماس و تماس تلفنی از طریق وب سایت را افزایش دهید.

با این حال، سایت مناسب سئو شما و عبارت عالی کلمه کلیدی اعتبار شما را در نظر گوگل ایجاد نمی کند. گوگل می بیند که برای کدام کلمات کلیدی خدماتی رتبه بندی می کنید. اما نمی تواند تشخیص دهد که آیا واقعاً صلاحیت ارائه خدماتی را که می گویید، دارید. به زبان ساده تر، هیچ اعتباری وجود ندارد.

داشتن تنها یک وب سایت بهینه سازی شده معادل حضور در یک جلسه فروش و گفتن یک چشم انداز کاری است که انجام می دهید. اما بدون نشان دادن اینکه دیگران افراد تخصص شما را تأیید می کنند.

روش های بهبود اعتبار آنلاین شما

گوگل از طریق عوامل مختلف رتبه بندی بررسی مشتری، مدت زمانی که بازدید کنندگان در سایت شما می گذرانند، چند صفحه را بازدید کردند و… را می بیند که سایت شما چقدر معتبر است. اما بزرگترین راه برای افزایش اعتبار وب سایت شما بک لینک است.

لینک های برگشتی که به آن ها لینک های ورودی نیز گفته می شود. لینک هایی به وب سایت شما از وب سایت های دیگر است. دایرکتوری های تجاری، رسانه های خبری، شرکت های خواهر و سایر وب سایت ها روش های معمولی هستند که وب سایت شما می تواند از سایر وب سایت ها مورد توجه قرار گیرد.

بک لینک ها بزرگترین راه برای افزایش اعتبار وب سایت شما هستند. چون که آن ها به گوگل نشان می دهند که افراد دیگر اعتقاد دارند شما ارزش ذکر کردن را دارید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. لینک سازی و کسب اعتبار

رسانه های اجتماعی چگونه بر SEO تأثیر می گذارند؟

رسانه های اجتماعی چگونه بر SEO تأثیر می گذارند؟

مدت ها است که بازاریابان بحث کرده اند که آیا رسانه های اجتماعی مستقیماً بر SEO تأثیر می گذارند. در سال 2014، یک ویدیوی یوتیوب به این سوال پاسخ داد. که سیگنال های اجتماعی مانند لایک ها، بازنویسی مجدد، یا جذب دنبال کننده، در رتبه بندی سئو شما تأثیر نمی گذارد.

در حقیقت، سیگنال های اجتماعی مانند دنبال کنندگان، بازتوییت ها و لایک‌ها می توانند به راحتی دست کاری و تحت تأثیر قرار بگیرند. این امر باعث می شود سایت های با ارزش کمتر رتبه بالاتری کسب کنند. علاوه بر این، تولید سریع پست ها و تغییر در پروفایل ها در شبکه های اجتماعی بسیار سریع است که گوگل قادر به همراهی با آن ها نیست.

نقش رسانه های اجتماعی در سئو چیست؟

در حالی که رسانه های اجتماعی نمی توانند به طور مستقیم بر رتبه بندی سئو تأثیر بگذارند. اما می توانند بر عواملی که برای رتبه شما موثر هستند تأثیر بگذارند. رسانه های اجتماعی قادر به هدایت بازدید به سایت شما هستند. اگر لینک های مربوط به صفحه خود را در نمایه های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، می توانید بازدید بیشتری از صفحه خود داشته باشید.

رسانه های اجتماعی نیز به محتوا کمک می کنند. ایجاد محتوا یکی از با ارزش ترین روش ها برای افزایش رتبه سئو سایت شما است.

هنگام ایجاد محتوا، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید. به صورت وبلاگ، کتاب الکترونیکی، فیلم و اینفوگرافیک ارائه می شود. بازاریابی محتوا شامل به اشتراک گذاشتن دانش ارزشمندی است که مخاطب شما به دنبال آن است.

پس از یافتن محتوای شما توسط راهنما، آنها وقت خود را صرف خواندن آن می کنند. وقت بیشتر در صفحه شما سیگنالی برای ارزشمند بودن صفحه شما به گوگل ارسال می کند. این صفحه برای شما بیشتر راهنمایی می کند تا اطلاعات ارزشمند شما را پیدا کنند.

بسیاری از افراد محتوای شما را به صورت طبیعی پیدا می کنند. اما شما می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی به افراد بیشتری کمک کنید محتوای شما را کشف کنند. شبکه های اجتماعی شما را قادر می سازد تا محتوای ارزشمندی را با پیروان خود به اشتراک بگذارید. شما می دانید که پیروان شما به کسب وکار شما علاقه مند هستند. بنابراین محتوای مربوط به شما کمک می کند تا آن ها با محتوای شما درگیر شوند.

افزایش بازدید در سایت شما به این معنی است که افراد بیشتری محتوای شما را می خوانند و این باعث می شود رتبه سئو شما بهبود یابد. رسانه های اجتماعی کلید کمک به شما در افزایش هر دو مورد هستند.

5 نکته برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای تقویت سئو

رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید. می توانید با محتوای خود سرنخ های بیشتری دریافت کنید که به بهبود رتبه بندی سئو شما کمک می کند. در اینجا هفت نکته برای کمک به شما در استفاده همزمان از رسانه های اجتماعی و سئو وجود دارد.

1- اشتراک گذاری محتوا

اگر می خواهید از رسانه های اجتماعی برای تقویت سئو خود استفاده کنید. باید مطالب را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

وقتی محتوا ایجاد می کنید، بر کیفیت بیش از کمیت تمرکز کنید. محتوای شما باید برای مخاطبان شما ارزش داشته باشد. در غیر این صورت آنها به آن علاقه نخواهند داشت. ارسال تعداد زیادی محتوای بی کیفیت مخاطبان شما را در صفحه شما مشغول نمی کند.

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین مکان ها برای به اشتراک گذاشتن محتوا است. هنگامی که محتوای خود را با دیگران به اشتراک می گذارید. این امر زمینه کسب بک لینک برای سایت شما را باز می کند. بک لینک ها لینک هایی به صفحه شما از سایر صفحات مرجع هستند.

شما می خواهید برای صفحه خود بک لینک بدست آورید زیرا باعث افزایش سئو شما می شود. این قدرت و اعتماد شما را افزایش می دهد. لینک های معتبر رتبه بندی شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد و به شما امکان می دهد تا به بازدهی بیشتری برسید.

به اشتراک گذاری مطالب خود در شبکه های اجتماعی فرصتی برای کسب بک لینک با ارزش است. اگر درباره صنعت خود محتوا ارسال می کنید، ممکن است سایر کارشناسان صنعت پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کرده و محتوای شما را مشاهده کنند. اگر آنچه را می بینند دوست دارند ، ممکن است از آن در محتوای خود استفاده کنند.


جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو