طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

اندروید ۱۳ و دانستنی های آن

اندروید ۱۳ و دانستنی های آن

 اندروید 13 فصل بعدی هیجان انگیز سیستم عامل محبوب گوگل است. پس از نسخه اندروید 12 سال گذشته، که با معرفی طرح جسورانه جدید Material You همه چیز را تکان داد. همه ما انتظار درایم که گوگل به توسعه این سبک بصری جدید ادامه دهد. آن را برجسته تر در سراسر سیستم عامل اندروید قرار دهد. همچنین از تولیدکنندگان شخص ثالث بخواهد که جنبه های بیشتری از آن را اتخاذ کنند.

اگر تاریخ چیزی به ما آموخته است. این است که به‌روزرسانی‌های اصلی نرم‌افزار معمولا با نرم‌افزارهایی با کیفیت زندگی دنبال می‌شوند. که هدفشان تکمیل کردن و تکمیل فرمول جدید معرفی‌شده است. خب، اندروید ۱۲ یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ بود و چیزهای زیادی را تغییر داد. بنابراین اندروید ۱۳ مطمئنا چنین به‌روزرسانی خواهد بود.

نام اندروید ۱۳

در واقع، اندروید 13 بیست و دومین نسخه اصلی اندروید خواهد بود که از زمان آغاز به کار آن در اواخر سال 2008 منتشر شده است. برخلاف اکثر نسخه های اندروید که به ترتیب حروف الفبا نامگذاری شده بودند. نسخه های اخیر اندروید یک طرح نامگذاری عددی خالص را انتخاب کرده اند. که از اندروید 10 این اتفاق رخ داد. که قرار بود از حرف Q برای نام آن کند.

طرفداران اندروید احتمالا در مورد این تغییر نسبتا اخیر به نصف تقسیم شده اند. از یک طرف، همه چیز را ساده نگه می دارد. اما از طرف دیگر، منحصر به فرد بودن اندروید را از بین می برد و نسخه های مختلف را بسیار فراموش شدنی تر می کند.

احتمالا تا کنون بارها متوجه این موضوع شده اید که تلفن همراهتان به صورت ناگهانی به شدت داغ می شود. جهت آشنایی با رایج ترین دلایل این مشکل سری به مقاله ۶ دلیل رایج داغ شدن بیش از حد تلفن همراه بزنید.

نام-اندروید-13

در داخل، اندروید ۱۲ نام مخروط برفی را داشت. نام دسر شیرین اندروید ۱۳ چه می تواند باشد؟ شایعات می گویند که این “تیرامیسو” است. که نام آن از دسر محبوب ایتالیایی گرفته شده است. اما البته، این مورد تایید نشده باقی خواهد ماند. احتمالا تا زمانی که اندروید ۱۳ رسمی شود.

تاریخ انتشار اندروید ۱۳

اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید ۱۳ قبلا منتشر شده است. جدای از آن، گوگل همچنین جدول زمانی تقریبی از چگونگی اتفاقات برای به‌روزرسانی بعدی اندروید را به اشتراک گذاشته است. با قضاوت از این اطلاعات، می‌توان نتیجه گرفت که اندروید ۱۳ به طور رسمی در آگوست یا اوایل سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این نرم‌افزار با به‌روزرسانی بتای مورد انتظار ژوئن به ثبات پلتفرم برسد. به این معنی که به توسعه‌دهندگان چراغ سبز داده می‌شود تا برای نسخه آینده برنامه‌های خود را به‌روزرسانی کنند.

کدام گوشی ها اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد؟

اندروید ۱۳ در نهایت بر روی اکثر گوشی های فعلی و آینده در دسترس خواهد بود. ما انتظار داریم که فقط گوشی‌های جدیدتر از سری پیکسل ۳ واجد شرایط به‌روزرسانی اندروید ۱۳ باشند. در حالی که اکثر سازندگان گوشی دیگر این امکان را ندارند. اما مدتی طول می‌کشد تا به همه گوشی‌های واجد شرایط عرضه شود.

چیزی که مسلم است، ساخت اولیه توسعه دهنده فقط در تلفن های پیکسل در دسترس خواهد بود. پس از معرفی رسمی اندروید ۱۳، انتظار داریم که گوگل این پشتیبانی را به سایر برندهای گوشی نیز گسترش دهد. با این حال، نمی توان گفت که کدام سازنده در آن شرکت خواهد کرد. در حالی که چند سال پیش تعداد زیادی از سازندگان تلفن در نسخه بتای اندروید ۱۰ شرکت کردند. این لیست با اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ به تدریج کاهش یافته است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. هر آنچه که باید از اندروید ۱۳ بدانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد