از آنجایی که راه حل های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل دقیق به شرکت ها امکان دسترسی به داده های بیشتری را می دهد. به راحتی می توان به خلاقیت اجازه داد روش های دقیق تری برای هدف قرار دادن مخاطبان و تمرکز بر شاخص های عملکرد کلیدی برای تنظیم دقیق رویکرد شما داشته باشد. در حالی که هیچ کسبوکاری برای کنار گذاشتن راهحلهای خلاقانه بحث نمیکند. اما همه آن را قویا تشویق نمیکنند. هر استراتژی برند خلاقانه معمولا شامل مقدار مناسبی از ریسک است.
شرکتهایی که تمایلی به مقابله با عدم اطمینان حاصل از راهحلهای خلاقانه ندارند. در معرض خطر کسلکننده و بیعلاقه شدن برای مصرفکنندگان هستند. خلاقیت، همراه با برنامه ریزی مبتنی بر داده، برای هر برندی که به دنبال افزایش آگاهی از بازار و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض دید است، ضروری است. تنها با استفاده از استراتژیهایی که از هنر، هیجان و احساسات استفاده میکنند. شرکتها میتوانند فرمول مناسبی را بیابند که برندشان را به آگاهی مصرفکنندگانی که در غیر این صورت حواسشان پرت شده است، سوق دهد.
برای شروع، به چیزهای مثبتی فکر کنید که مصرف کنندگان شما قبلا در مورد برند شما می گویند. نه تنها می توان این بازخورد را در ادامه بهبود شرکت خود برای مشتریان در نظر گرفت. بلکه موارد مثبتی که گفته شد می تواند به عنوان ابزار بازاریابی در کمپین های تبلیغاتی آینده مورد استفاده قرار گیرد.
خب حال که دلایل تبلیغ و علت استفاده از اخلاقیت را بررسی کردیم بیایید در ادامه روش های خلاقانه معرفی برند را با هم بررسی کنیم.
رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که یک استراتژی موثر برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر از طریق محتوای جذاب، ایجاد اعتماد، اقتدار و شخصیت برند هستند. حتی اگر رسانههای اجتماعی به تنهایی نمیتوانند باعث رشد کسبوکار شوند. پلتفرمها فرصتی را برای کسبوکارها فراهم میکنند تا آگاهی خود را درباره برندشان افزایش دهند. پلتفرمهای رسانههای اجتماعی جهت ارائه بهترین پلتفرم برای کسبوکارها برای بازاریابی محصولات و تبلیغ برند خود با یکدیگر رقابت میکنند.
استفاده مداوم و استراتژیک از رسانههای اجتماعی، برند تجاری شما را ارتقا میدهد و ترافیک ارگانیک ایجاد میکند. به نهایت سرنخها تبدیل میشود. از طریق بینش و تجزیه و تحلیل، میتوانید استراتژی های ارتقا برند را که برای کسبوکارتان کار میکنند، کشف کنید.
مطالعات نشان می دهد که تقریبا نیمی از خریداران از گوگل برای کشف یک خط محصول جدید استفاده می کنند. استفاده روز افزون از گوگل توسط خریداران، آن را به ابزاری مناسب برای تبلیغ برند تجاری شما تبدیل می کند. علاوه بر این، گوگل در تبلیغات دیجیتال از طریق موتورهای جستجو پیشتاز است.
حفظ رتبه بالا در موتورهای جستجو باعث بهبود دیده شدن و برند تجاری شما می شود. علاوه بر توسعه یک وبسایت و ایجاد محتوا، ایجاد و تایید نمایههای کسبوکار گوگل خود را در نظر بگیرید. که به ظاهر شدن کسبوکار شما در نتایج گوگل مپ کمک میکند. گوگل به کسبوکارها اجازه میدهد تا برند خود را از طریق سرچ کنسول گوگل، Google My Business، گوگل ادز و Google Marketing Platform تبلیغ کنند.