طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

استراتژی های کسب موفقیت با گوگل سئو

استراتژی های کسب موفقیت با گوگل سئو

روش های سئو زیادی وجود دارد که می تواند موفقیت شما را با گوگل بهبود بخشد. سخت ترین قسمت در مورد سئو، روان بودن آن است. گوگل الگوریتم خود را 500-600 بار در سال به روز می کند. این بدان معناست که حداقل یک بروزرسانی در هر روز از سال وجود دارد. حتی متخصصان سئو که تمام زندگی خود را وقف تعیین معیارهای رتبه می کنند، در پایان روز نیز سر خود را می خوارانند.

پیگیری همه تغییرات غیرممکن است. وقت خود را با آن تلف نکنید. اما اگر در مورد برخی از بزرگترین ترندها و تکنیک های سئو در سال 2022 اطلاعات داشته باشید. یک سر از رقبای خود بالاتر خواهید بود. می دانیم که 75 درصد از جستجوگران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند.

1- کلمات کلیدی

گوگل در تشخیص کلمات کلیدی مرتبط، حتی زمانی که دقیقا با جستجو اصلی مطابقت ندارند، عالی است. استفاده از کلمات کلیدی در سرتاسر وب سایت شما می تواند در افزایش رتبه شما در گوگل بسیار موثر باشد. اما فقط مراقب باشید که از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید.

می توانید برای اتنخاب کلمات کلیدی مناسب کلمات کلیدی رقبا خود را رصد کنید. بر اساس استراتژی های سئو خود از آن ها استفاده نمایید. هنگامی که گوگل محتوا مرتبط را جستجو می کند، سعی می کند کلمات کلیدی جستجو را به کلمات کلیدی مشابه در وب سایت ها لینک دهد. هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، حتما کلمات کلیدی را در عناوین قرار دهید تا گوگل بتواند محتوا شما را راحت تر انتخاب کند.

این روزها پادکست ها به جریان اصلی تبدیل شده اند. اما فقط تا همین اواخر بود که پادکست ها و سایر انواع محتوا صوتی به عنوان دارایی های سئو مستقیم در نظر گرفته می شدند. پیشنهاد می کنم جهت آنایی با نکاتی چند درمورد سئو پادکست مقاله 5 نکته سئو پادکست که باید بدانید را حتما مطالعه نمایید.

1-کلمات-کلیدی

2- تصاویر را فراموش نکنید!

بیش از 20 درصد از تمام جستجوهای در Google Images انجام می شود. بنابراین برای غلبه بر سئو در سال 2022، دانستن چگونگی بهینه سازی هر تصویر برای جستجو ضروری است. با اطمینان از کیفیت بالای تصاویری که استفاده می کنید. با کلمه کلیدی شما مرتبط هستند، شروع کنید. فقط با نگاه کردن به تصویر شما باید برای کاربران مشخص شود که محتوا شما در مورد چیست.

همیشه مطمئن شوید که هر تصویری را که استفاده می کنید قبل از آپلود در سایت خود فشرده می کنید. به یاد داشته باشید، گوگل به سرعت صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی نگاه می کند. تصاویر 21 درصد از وزن کل یک صفحه وب را تشکیل می دهند. به این معنی که حتی یک تصویر بزرگ می تواند سرعت یک سایت سریع را کاهش دهد. می توانید از ابزارهای آسان و رایگان موجود برای فشرده سازی سریع تصاویر خود استفاده کنید.

تگ های جایگزین تصویر نیز بسیار مهم هستند. این متن جایگزین تصاویر است و توسط موتورهای جستجو برای کمک به مرتبط کردن کلمات کلیدی با تصویر شما استفاده می شود. علاوه بر این، اگر تصویر شما بارگیری نشود. این همان چیزی است که در گوشه سمت چپ بالا برای کاربر ظاهر می شود. هنگام ایجاد متن جایگزین، اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم اطلاعات و کلمات کلیدی مرتبط را درج کنید. با این حال، مراقب باشید که از کلمات کلیدی استفاده نکنید. اگر ترکیب کلمه کلیدی گفته شده منطقی نیست. آن را درج نکنید. ممکن است گوگل این را به عنوان هرزنامه ببیند و در نتیجه سایت شما را پنالتی کند.

متن جایگزین اساسا توصیف کوتاهی از یک تصویر است که برای دسترسی بیشتر به محتوا برای افرادی که دارای اختلال بینایی هستند استفاده می شود. هنگام آپلود تصویر در سایت خود، حتما متن جایگزین دقیقی را به تصاویر اضافه کنید و کلمات کلیدی مرتبط را نیز درج کنید.

3- لینک داخلی

لینک داخلی زمانی است که شما محتوا می نویسید و لینک هایی را در داخل محتوا قرار می دهید که کاربر را به قسمت های مختلف وب سایت شما هدایت می کند. این لینک های داخلی یک راه عالی برای ماندن کاربران در وب سایت شما برای مدت طولانی است که می تواند رتبه شما را افزایش دهد. به وسیله لینک های داخلی می توانید حلقه ای در میان تمام صفحات وبسایت خود ایجاد نمایید تا خزنده های موتور های جستجو هنگام کراول کردن وبسایت شما تمامی صفحات را بگردند.

4- بک لینک

بک‌لینکها با لینک‌های داخلی متفاوت هستند. زیرا کاربر به جای اینکه به صورت داخلی در یک وب‌سایت پیمایش کند. از وب‌سایت دیگری به وب‌سایت شما لینک داده می‌شود. بک لینک در اصل وب سایت دیگری است که به شما یک سر تایید می دهد که توسط گوگل انتخاب می شود و می تواند شما را به بالای صفحه نتایج سوق دهد.

بک لینک ها قلب سئو هستند. شما واقعا نمی توانید در سال 2022 یک استراتژی سئو قوی داشته باشید و همچنان از ایجاد لینک های با کیفیت بالا به سایت خود چشم پوشی کنید.

زیرا که بک لینک ها یک راه مهم برای ایجاد اعتبار برند هستند. در سال 2022، تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن مهم‌تر از همیشه خواهد بود. هنگامی که یک سایت با اعتبار معتبر از قبل به سایت شما لینک می دهد. فاکتور EAT شما افزایش می یابد و بنابراین گوگل سایت شما را به عنوان یک پاسخ معتبر برای جستجوگران می بیند.

برای بک لینک ها باید از قالب‌های ایمیل گرفته تا بایدها و نبایدهای لینک‌سازی، در مورد نحوه ساخت موثر بک لینک بیشتر بیاموزید. در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:

  • تمرکز بر کیفیت و کمیت: اعتبار دامنه لینک دهنده شما مهم تر از تعداد لینک هایی است که دارید.
  • در نظر گرفتن وبلاگ نویسی مهمان
  • استفاده از انجمن های آنلاین برای به اشتراک گذاشتن محتوا خود و ارتباط با افراد در صنعت خود
  • با به اشتراک گذاری محتوا ارزشمند و ارتباط با دیگران در مورد بک لینک دادن به سایت خود، از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
  • منشن های بدون لینک را پیدا کنید و آن ها را به لینک تبدیل کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 استراتژی سئو برای موفقیت با گوگل در سال 2022

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد