طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

مهم ترین اصول افزایش فالوور

مهم ترین اصول افزایش فالوور

اگر به دنبال ایجاد فالوور هستید، اینستاگرام بهترین مکان برای جلب توجه آنلاین است. اگر بتوانید در اینستاگرام معروف شوید، یک پست به ارزش ده ها یا صدها هزار تومان ممکن است تا چند میلیون تومان ارزش داشته باشد. بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

با این حال، با پیوستن افراد بیشتری به این پلتفرم، جذب افراد زیادی در این پلتفرم دشوارتر می شود.

1- درک کامل مخاطب خود

اولین اصل از 7 اصل مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام درک کردن مخاطب خود است. درک مخاطبان خود یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است. برای اینکه بازاریابی اینستاگرام شما موثر باشد. باید درک کاملی از مخاطبان هدف خود داشته باشید. برای تعامل موفق، داشتن درک نزدیک از مخاطبان هدف حیاتی است.

کارهایی را که در گذشته انجام داده اید بررسی کنید. تا بفهمید کدام یک از موارد بیشترین لایک، بازدید و تعامل را به همراه داشت. این نشان دهنده این است که دنبال کنندگان شما نوع محتوایی را که منتشر می کنید دوست دارند. یعنی اگر تعداد زیادی ریتوییت دریافت کردید. به خاطر تعامل در آینده، ادامه انتشار این نوع محتوا در آینده منطقی است.

 اگر می‌خواهید درصدی از مخاطبان خود را تعیین کنید که به طور منظم با محتوا شما درگیر هستند. باید بدانید که چگونه نرخ تعامل اینستاگرام خود را محاسبه کنید. به همین دلیل جهت آشنایی با نحوه محاسبه این نرخ پیشنهاد می کنم سری به مقاله نحوه محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام بزنید.

1-درک-کامل-مخاطب-خود

دانستن اینکه دنبال کنندگان شما چه می خواهند ممکن است به شما کمک کند تا از ارائه مطالبی که توسط مخاطبان شما نادیده گرفته می شود اجتناب کنید. به جای این، کشف کنید که چه چیزی موثر است و به انجام آن ادامه دهید.

2- منحذف نشدن از روال خود

وقتی به شناخته شده ترین کاربران اینستاگرام نگاه می کنیم، یک موضوع مشترک وجود دارد که همه آن ها به اشتراک می گذارند. همه آن ها در مورد یک مطلب پست می کنند. اگر بتوانید یک تم فوق العاده برای سایت خود ایجاد کنید. می توانید لایک ها و فالوورهای رایگان اینستاگرام بیشتری به دست آورید. برای برخی افراد، این ممکن است مستلزم آپلود تعداد زیادی سلفی باشد. این ممکن است توسط برخی به عنوان مجموعه ای شامل صدها تصویر از سگ های دوست داشتنی دیده شود. مهم است که خیلی از حوزه تخصصی خود دور نشوید. زیرا ممکن است منجر به بیگانگی مخاطبان هدف شما شود.

از سوی دیگر، اشتراک‌گذاری تصاویر فعالیت‌ها و سرگرمی‌های روزانه‌تان در رسانه‌های اجتماعی، ممکن است منجر به افزایش قابل توجه تعداد فالوورهای شما شود. بنابراین، به جای اینکه به عنوان وسیله ای برای گذراندن زمان در طول روز عمل کند. به کل احساس انسان بودن شما کمک می کند.

3- افزودن یک واترمارک به عکس خود

اگر کار شما را جذاب یا ارزشمند بدانند. وب سایت های برجسته تر ممکن است از آن استفاده کنند. ممکن است متوجه این موضوع نباشید. اما برخی افراد متوجه نمی‌شوند که قبل از سرقت یک عکس از صفحه یا وبلاگ اینستاگرام خود نیاز به کسب مجوز دارید. در حالی که دیگران دقیقا می‌دانند دارند چه می‌کنند و هشدارهای شما را نادیده می‌گیرند.

واترمارک کردن تصویر به شما اطلاع می‌دهد که آیا شخص دیگری بدون ذکر اعتبار از آن استفاده می‌کند. برای تعیین اینکه آیا اینستاگرام حق چاپ شما را نقض می کند یا خیر و عکس شما را از فید خود حذف می کند، می توانید با اینستاگرام تماس بگیرید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 اصل مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد