طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نرخ تعامل اینستاگرام

نرخ تعامل اینستاگرام

نرخ تعامل اینستاگرام شما میانگین نرخ تعامل فالوورهایی است که محتوا شما دریافت می کند. شما می توانید با در نظر گرفتن مجموع تعامل برای 10 پست اخیر، میزان تعامل خود را در اینستاگرام پیدا کنید. سپس این مجموع را بر تعداد کل فالوورها تقسیم کنید. این یک برآورد خوب برای میانگین نرخ تعامل شما در اینستاگرام خواهد بود.

این پلتفرم مزایای مختلفی را برای کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌کند. از شکایات مشتریان گرفته تا محصولی که وایرال می‌شود. زمینه بازی دیجیتالی استعاری بین شرکت‌های کوچک و بزرگ را هموار می‌کند. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با نحوه استفاده از اینستاگرام جهت آنایی سری به مقله استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی بزنید.

نرخ-تعامل-اینستاگرام

بطور کلی نرخ تعامل اینستاگرام یک معیار قدرتمند است که به شما می گوید درصد فالوورهایی که به طور متوسط با محتوا درگیر هستند. از این معیار می توان برای ارزش گذاری صفحه اینستاگرام، اثربخشی محتوا شما و عملکرد رقابت استفاده کرد. با توجه به اینکه نرخ تعامل در کل اینستاگرام به بالاترین حد خود رسیده است. لازم است بدانید که چگونه چنین نرخی را محاسبه کنید و با افزایش فالوورهای خود به طور مداوم آن را افزایش دهید.

آیا همه تعاملات در اینستاگرام به یک اندازه وزن دارد؟

یک بحث دائمی در مورد اینکه آیا نظرات و لایک ها باید برابر باشند وجود داشته است. آیا یک نظر واقعا معادل یک لایک در مورد قدرت تعامل است؟

صادقانه بگویم، اگرچه این را نمی توان ثابت کرد. اما با نظر کارشناسی، کامنت ها از نظر قدرت تعامل، سنگین تر از لایک هستند. دلیل آن این است که نظرات به انرژی، فکر و اندیشه بیشتر کاربر نیاز دارند و می توانند به مکالمات مداوم منجر شوند. که اتفاقا هدف اصلی هر پلتفرم اجتماعی است، افزایش زمان جلسات کاربر با تعاملات و مکالمات مثبت.

با این حال، اگر نظرات و لایک ها به یک اندازه وزن نداشته باشند. سپس نظرات چگونه باید برای محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام شما تفسیر شود؟

3 روش ثابت شده برای تعیین میزان تعامل در اینستاگرام

یکی از قدرتمندترین قابلیت های اینستاگرام، بخش تجزیه و تحلیل آن است. با قابلیت دیدن روندهای فالوور، برداشت ها، دسترسی، تعامل و غیره. توانایی ارائه مداوم محتوای قدرتمند در زمان های اوج برای حداکثر تعامل عجیب و غریب است. در اینجا روش های اثبات شده برای محاسبه میزان تعامل محتوا شما در اینستاگرام آمده است:

روش 1: دنبال کنندگان

در اینجا، شما تعداد کل لایک ها و کامنت های خود را بر تعداد فالوورهای خود تقسیم می کنید و آن را در 100 ضرب می کنید. نتیجه به شما درصد تعامل را می دهد. از آنجایی که داده‌های مورد استفاده در دسترس عموم هستند. به راحتی می‌توان آن را با حساب‌های دیگر محک زد. اگر می‌خواهید نرخ تعامل خود را با رقبای خود مقایسه کنید، مسلما این روش بهترین گزینه است. همچنین زمانی که در تلاش برای ارزیابی میزان مشارکت شریک تاثیرگذار بالقوه هستید، بسیار مفید است.

روش 2: تعامل و تاثیرگذاری

این روش مستلزم آن است که کل لایک ها و نظرات خود را اضافه کنید و سپس نتیجه را بر 100 تقسیم کنید. مقدار درصدی را برای نرخ تعامل خود دریافت خواهید کرد. از نظر دقت، این روش کمی دقیق تر از روش اول است. دلیل آن این است که افرادی که پست شما را دیده اند به جای دنبال کنندگان شما که بسیاری از آن ها ممکن است در وهله اول پست شما را نبینند، در نظر می گیرد.

این روش به شما درک بهتری از تعداد کل افرادی می دهد که پست شما را دیده اند و تصمیم به مشارکت دارند یا خیر. این واقعا تعریف نرخ تعامل به معنای واقعی عبارت است. با این حال، با این روش، مقایسه نرخ تعامل خود با دیگران غیرممکن است. شما تنها کسی هستید که نمایش ها را در حساب خود مشاهده می کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد