طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال را برای تجسم و درک هر نوع متن یا اطلاعات آسان می کند. وقتی یک شرکت برای انجام این کارها یک اینفوگرافیک ایجاد می کند. از یک ابزار تجاری بسیار موثر استفاده می کند. ماهیت جذاب بصری اینفوگرافیک‌ها در بازاریابی محتوا، مشتریان بالقوه را جذب می‌کند. همچنین می‌تواند باعث شناسایی و اعتبار نام تجاری یا افزایش فروش آنلاین شود. این تنها چند مزیت عالی است.

به حال یه این فکر کردید که چرا باید یک محتوا قدیمی را بروزرسانی کرد؟ پیشنهاد می کنم جهت رسید به جواب مقاله علت اهمیت بروزرسانی محتوا قدیمی را از دست ندهید.

اینفوگرافیک-چیست

اینفوگرافیک ها چه گام به گام در مورد نحوه نصب افزونه یا تاریخچه شرکت، اطلاعات مربوط به محصولات یا گزارش های فروش باشد. نرخ تعامل را در قالب عناصر بصری جالب افزایش می دهد.

برای مثال در اینفوگرافیک های مختلف توجه کنید که چگونه از فضای سفید، رنگ‌های روشن و نمادها برای هضم آسان داده‌ها استفاده می‌کنند. تمام این ویژگی‌ها به اینفوگرافیک بصری جذاب‌تر ختم می شود، که بسیار جذاب‌تر است.

روش ها و انواع مختلفی برای نشان دادن محتوا مورد نظر وجود دارد. روش هایی مانند آمار، جدول زمانی، فلوچارت، پوسترهای اطلاعاتی و غیره که کاملا به هدف محتوا و اهداف شما بستگی دارد. اما هنگام تهیه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با اینفوگرافیک یا هر بازاریابی با اینفوگرافیک، باید مطمئن شوید که به آموزش سریع‌تر مخاطبان‌تان کمک می‌کند بدون اینکه وقت زیادی را صرف آن‌ها کنید.

اهمیت اینفوگرافیک در بازاریابی

در ادامه مقاله نقش اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا به اهمیت اینفوگرافیک در بازاریابی می پردازیم. از بین تمام بازاریابان محتوا، اکثریت قریب به اتفاق 80 درصد موافق هستند که تصاویر رنگی باعث می‌شود خواننده تمایل بیشتری به خواندن محتوا داشته باشد. اینفوگرافیک ها نیز 30 برابر بیشتر از مقالات متنی خوانده می شوند. بازاریابان و برندها با اینفوگرافیک‌ها برای کمپین‌های بازاریابی خود موفقیت چشمگیری داشته‌اند. اینفوگرافیک به دلایل مختلفی در بازاریابی دیجیتال محبوب شد:

  • اینفوگرافیک ها برای خلاصه کردن آمار بازاریابی عالی هستند. به شما کمک می کند پیام را واضح تر و مختصرتر منتقل کنید.
  • اینفوگرافیک ها می توانند به برندها کمک کنند تا محتوایی را ایجاد کنند که برجسته باشد، که در عصر انتشار برند بسیار حیاتی است.
  • برندها می دانند که اینفوگرافیک روشی موثر برای انتقال پیام آن هاست. آن ها می توانند به آن ها کمک کنند تا به دنیا نشان دهند که چگونه متفاوت هستند. در زمینه خود رهبری دارند و برای پشتیبان گیری از کسب و کار خود به داده ها وابسته هستند.

برای ایجاد اینفوگرافیک موثر و جذاب، ابتدا باید این قوانین کلی را دنبال کنید:

  1. یک جریان اطلاعات معقول، مستقیم و آسان برای پیگیری ساختار دهید.
  2. برای جلوگیری از ایجاد محتوا بصری بیش از حد حواس‌پرتی، از ترکیب رنگ کمتری استفاده کنید.
  3. از فونت ها و استایل های مشابه برای جلب توجه استفاده کنید.
  4. متن را مختصر و ارزشمند کنید.
  5. تعادل بین تصاویر و متن ایجاد کنید.
  6. مطمئن شوید که پیام کلیدی شما را ارائه می دهد.

با این گفته، بیایید به نکات توصیه شده برای ایجاد اینفوگرافیک جذاب برای کسب و کار خود بپردازیم.

ایجاد و استفاده از یک الگو

اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا ممکن است یکی از بهترین استراتژی‌های موجود باشد. اما به شرطی که به درستی و با پیروی از استانداردها و بهترین شیوه‌ها انجام شود. بازاریابان یا طراحان پیشرفته همیشه برای هر محتوا طرح های جدیدی ایجاد می کنند. با این حال، همانطور که حدس می‌زنید، ممکن است گران باشد. اگر یک کسب‌وکار کوچک دارید یا پروژه خود را به تازگی شروع کرده‌اید، به این زودی‌ها نمی‌توانید آن را بپردازید.

بنابراین، یک قالب برای اینفوگرافیک خود ایجاد کنید. از آن برای پست های بعدی خود استفاده کنید. از همان سبک، رنگ، طول متن و نمادها در اینفوگرافیک خود استفاده کنید. چندین ابزار رسانه های اجتماعی رایگان و پولی برای ایجاد اینفوگرافیک های چشم نواز و قانع کننده وجود دارد. معمولا بسته به کاربرد و هدف، طرح های مقرون به صرفه ای ارائه می دهند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نقش اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد