طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

قرارداد اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

قرارداد اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

قرارداد بازاریابی اینفلوئنسر قراردادی است که هم شرکت و هم اینفلوئنسر امضا می کنند. این یک توافق بین دو طرف برای همکاری در یک پروژه است. می‌توانید از چندین ابزار مانند نرم‌افزار NDA برای بهینه‌سازی قراردادها یا قراردادهای بازاریابی تاثیرگذار خود و کارآمدتر کردن آن استفاده کنید. این قرارداد همچنین می تواند به محافظت از هر دو طرف کمک کند و اطمینان حاصل کند که همه انتظارات برآورده شده و منافع همه محافظت می شود.

اهمیت قرارداد بازاریابی اینفلوئنسر در این است که مشخص کنید از اینفلوئنسر خود چه می خواهید و آن ها از شما چه می خواهند. این قرارداد شامل جزئیاتی در مورد تعداد پست، تعداد دفعات و مدت زمان ایجاد خواهد شد. همچنین شامل غرامت برای پست ها و سایر مواد تبلیغاتی مورد استفاده در ارتباط با کمپین است.

تجارت الکترونیک به طور قابل توجهی در حال رشد است. برون سپاری کارها نیز بخشی از این رشد محسوب می شوند. اگر می خواهید بدانید چرا بهتر است طراحی سایت خود را برونسپاری کنید. مقاله 8 دلیل برون سپاری طراحی وب کسب و کارهای تجارت الکترونیک را از دست ندهید.

قرارداد-اینفلوئنسر-مارکتینگ-چیست

مدیریت خالق

مدیریت خالق هر وظیفه یا فرآیندی است که بر روابط برند و خالق نظارت می کند. مدیران سازنده فرآیند جستجو و استخدام را همراه با مدیریت محتوا، پرداخت، گردش کار و ردیابی عملکرد ساده می کنند. ابزارهای مدیریت خالق یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای برندهایی هستند که چندین یا تعداد زیادی مشارکت خالق یا اینفلوئنسر دارند.

عناصر و نکات قرارداد اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر قصد دارید با یک اینفلوئنسر کار کنید، باید یک قرارداد بازاریابی تاثیرگذار ببندید، و باید چندین عنصر و نکته مهم در آن وجود داشته باشد.

1- مشخص نمودن ضرب الاجل ها

یک قرارداد اینفلوئنسر مارکتینگ یک ضرب الاجل برای دوره کمپین خواهد داشت که هر دو طرف باید قبل از آن تصمیم بگیرند. این بخش هیچ سردرگمی را در مورد اینکه کمپین چقدر باید ادامه داشته باشد و بعد از پایان آن چه اتفاقی می افتد، تضمین نمی کند.

ضرب‌الاجل برای قراردادهای اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار مهم است. زیرا به شما کمک می‌کند کمپین‌های خود را در مسیر خود حفظ کنید. این می تواند به اینفلوئنسری که با آن کار می کنید کمک کند تا بفهمد چه زمانی آخرین مهلت برای بخشی از کمپین شما است.

2- محدوده کار و محصولات قابل تحویل خاص

برای جلوگیری از هرگونه اختلاف در آینده، باید محدوده کار و محصولات قابل تحویل خاص را در قرارداد اینفلوئنسر مارکتینگ تعریف کنید. محدوده کار باید فهرستی دقیق از انتظارات شما از اینفلوئنسر و آنچه که آن ها می توانند از شما داشته باشند باشد. محصولات تحویلی خاص باید آنچه را که اینفلوئنسر در ازا پرداخت شما به شما ارائه می دهد. مانند پست ها، تصاویر، ویدیوها و غیره فهرست کند. باید شامل موارد زیر باشد:

  • محتوایی که اینفلوئنسر ایجاد خواهد کرد.
  • مخاطبی که این محتوا را خواهد دید.
  • مدت زمان کمپین
  • تعداد پست ها یا توییت ها در هفته

3- حقوق استفاده از محتوا

حقوق استفاده از محتوا در توافقنامه اینفلوئنسر مارکتینگ ضروری است. زیرا مشخص می کند که چه کسی مالک محتوا ایجاد شده توسط اینفلوئنسر است.

شناسایی حقوق استفاده از محتوا در قرارداد اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار مهم است. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید اینفلوئنسر شما از محتوا شما برای پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کند یا آن را در وبلاگ خود عمومی کند. استفاده از مطالب دارای حق چاپ بدون اجازه غیرقانونی است و می تواند منجر به نقض حق چاپ شود. بنابراین، هنگام تهیه پیش‌نویس یک قرارداد اینفلوئنسر مارکتینگ، بسیار مهم است که نوع حقوق استفاده را در قرارداد شناسایی و به وضوح بیان کنید. البته این بند بیشتر جنبه جهانی دارد. مربوط به مکان هایی می شود که قانون کپی رایت رعایت می شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 9 نکته مهم قراردادهای اینفلوئنسر مارکتینگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد