طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نکات برتر کسب و کارهای اینستاگرامی

نکات برتر کسب و کارهای اینستاگرامی

با بیش از 1 میلیارد کاربر و 50 میلیارد تصویر به اشتراک گذاشته شده، اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب برای همه مصرف کنندگان، اینفلوئنسران، بازاریابان می باشد. اینستاگرام به زادگاه بسیاری از کسب و کارها و برندها تبدیل شده است. این پلتفرم بیش از 1.16 میلیارد نفر دارای دامنه تبلیغاتی است که 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند.

1- ایجاد یک پروفایل تجاری اینستاگرام

یک نکته عالی برای کسب و کار اینستاگرام این است که پروفایل فعلی خود را به یک حساب تجاری تغییر دهید. با یک حساب تجاری، فالوورهای شما می توانند روی دکمه تماس شما کلیک کنند تا درست از صفحه اینستاگرام به شما دسترسی پیدا کنند. همانطور که از وب سایت شما انجام می شود.

همچنین می‌توانید لینک هایی به استوری‌های اینستاگرام خود اضافه کنید. پست‌های تبلیغاتی ایجاد کنید و صنعت شما در نمایه شما نشان داده شود. یک حساب تجاری همچنین به شما امکان می دهد تبلیغات اینستاگرام را با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک ایجاد و اجرا کنید. به ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام، اطلاعات آماری در مورد میزان دسترسی و برداشت پست های خود دسترسی داشته باشید. مطمئن شوید که حساب خصوصی خاموش است. پس از همه، شما می خواهید برای فالوورهای بالقوه خود قابل مشاهده باشید.

2- استفاده از ابزار رایگان اینستاگرام

یک نکته عالی برای موفقیت شما در اینستاگرام، استفاده از ابزارهای کسب و کار رایگانی است که پلتفرم ارائه می دهد. با Insights، می توانید معیارهای خود را ردیابی کنید و مخاطبان خود را بهتر درک کنید. می‌توانید آماری مانند داده‌های تعامل و تفکیک اطلاعات جمعیتی فالوورهایتان، از جمله اطلاعات جنسیت، موقعیت مکانی، سن و بیشتر ساعات فعال را مشاهده کنید.

نکته کسب و کار ما این است که از این ابزارهای رایگان برای درک نحوه تعامل فالوورهای شما با محتوای شما استفاده کنید تا بتوانید محتوا خود را برای افزایش تعامل تنظیم کنید.

تا کنون به مزایا و معایب داشتن یک پروفایل تجاری فکر کردید؟ پیشنهاد می کنم مقاله مزایا و معایب پروفایل تجاری اینستاگرام را از دست ندهید.

1-ایجاد-یک-پروفایل-تجاری-اینستاگرام

3- استفاده از یک تصویر پروفایل قابل تشخیص

وقتی کاربران از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند، باید بتوانند فورا آن را تشخیص دهند. یک نکته عالی کسب و کار این است که از لوگوی کسب و کار خود، علامت لوگو یعنی لوگو منهای هر کلمه ای استفاده کنید. نکته ارزشمند دیگر این است که ایجاد یک برداشت اولیه عالی نیز ضروری است. بهترین راه برای انجام این کار داشتن یک تم استثنایی بیو و فید اینستاگرام است. چند نکته برتر کسب و کارهای خانگی برای ایجاد پروفایل اینستاگرام عبارتند از:

  • باید آنچه را که کسب‌وکار شما انجام می‌دهد یا آنچه را که ارائه می‌دهد، نشان دهد.
  • باید به راحتی مقیاس پذیر باشد.
  • کلمات کلیدی هدف را اضافه کنید تا به راحتی قابل جستجو باشد.

ترندهای فصلی را در نظر بگیرید و از تغییر موقت تصویر خود برای احترام به تم ماهانه نترسید.

4- استفاده از یک لینک در بیو خود

با توجه به عدم امکان ارسال لینک در پست ها، نکته ما این است که یک لینک خارجی در بیو خود قرار دهید. اما به جای درج URL صفحه اصلی وب سایت خود، می توانید از این لینک برای کمک به اهداف تجاری خود استفاده کنید. در اینجا چند نکته ارزشمند برای صاحبان کسب و کارهای کوچک در مورد نحوه استفاده از لینک بیو آورده شده است:

  • لینک بیو خود را برای هدایت ترافیک به صفحه اصلی یا لندینگ پیج ها با ارزش بالا بهینه کنید.
  • لینک خود را به روز کنید تا ترافیک را به آخرین محتوا خود هدایت کنید.

این نکات می تواند به شما کمک کند لینک بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید. همچنین به نوبه خود پروفایل خود را به یک محرک ترافیک قدرتمند برای تجارت خود تبدیل کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 9 نکته برتر کسب و کار اینستاگرامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد