طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

شیو ترکیب موثر سئو و CRO

شیو ترکیب موثر سئو و CRO

 در سال‌های اخیر میزان پولی که به صنعت سئو سرازیر می‌شود، افزایش یافته است. سالانه بیش از 65 میلیارد دلار برای سئو هزینه می شود. به نظر می رسد هر شرکت و رقبای آن ها بیشتر نگران این هستند که چگونه می توانند به صدر SERP ها برسند.

جستجو باعث افزایش ترافیک می شود. با این حال، ترافیک بالا همیشه نشان دهنده رشد کسب و کار نیست. تا زمانی که هدف یک کسب و کار کسب سود باشد، افزایش تعداد کاربران ارزش چندانی ندارد اگر باعث فروش نشود. بنابراین، نقطه پایانی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال، تبدیل بازدید از وب سایت به فروش است. این دقیقا جایی است که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) وارد می شود.

نحوه کمک سئو به وب سایت

بهینه سازی موتورهای جستجو جایی است که همه چیز شروع می شود. همه چیز خوب و شیک است که روی CRO تمرکز کنید. اما اگر وب سایت شما بازدید کننده ای نداشته باشد، دیگر تبدیلی را مشاهده نخواهید کرد. در اینجا باید اشاره کنیم که سئو از یک استراتژی بازاریابی ورودی قوی تغذیه می کند. استراتژی بازاریابی محتوا شما با استراتژی سئو شما که با CRO شما همکاری می کند تا تبدیل و درآمد بیشتری را به همراه داشته باشد.

بهینه سازی موتورهای جستجو به شما این امکان را می دهد که با ارائه محتوا مفید، مشتریان را در مراحل اولیه و همچنین مراحل بعدی سفر آن ها جذب کنید. این یک راه عالی و مقرون به صرفه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. سئو بیشتر از کلمات کلیدی در صفحات و محتوا شما است. این شامل تجربه کاربری کلی وب سایت شما و استراتژی ساخت لینک است.

هنگامی که سئو به درستی پیاده سازی شود، به تنهایی نتایجی را به همراه خواهد داشت. اگرچه نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم و بهبود دارد. اما وب سایت شما در سال های آینده همچنان شاهد پیشرفت های سئو خواهد بود.

نحوه کمک CRO به وب سایت

نرخ تبدیل خوب بین 2 تا 5 درصد است و یکی از شاخص های کلیدی عملکرد سایت شما است. 50 درصد از شرکت ها گفتند که بهینه سازی نرخ تبدیل بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آن ها است. CRO برای پایین نگه داشتن نرخ پرش شما و افزایش نرخ تبدیل شما کار می کند. نرخ پرش یک وب سایت درصد بازدیدکنندگان وب سایت است که بدون مشاهده صفحه دیگری وارد و خارج می شوند.

 ممکن است در یک کسب و کار آنلاین باشید و به این فکر کنید که چگونه ترافیک وب سایت خود راهدایت کنید. باید بدانید که هرچه رتبه وب سایت شما بالاتر باشد. ممکن است افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند. اما حفظ کردن این رتبه نیز مهم است. پس پیشنهاد می کنم حتما سری به مقاله 6 نکته تخصصی حفظ رتبه بندی وب سایت بزنید.

نحوه-کمک-CRO-به-وب-سایت

CRO شامل درک مشتریان شما، آنچه که آن ها به دنبال آن هستند و چگونه تصمیم می گیرند زمانی که آن را پیدا کردند، است. این به شما این امکان را می دهد که آن ها را بهتر درگیر کنید و شانس آن ها را برای دنبال کردن تماس برای اقدام (CTA) افزایش دهید.

اغلب گفته می شود که تبدیل بازدیدکنندگان فعلی مقرون به صرفه تر از جذب بازدیدکنندگان بیشتر است. یک استراتژی عالی CRO باعث صرفه جویی در پول کسب و کار شما در تبلیغات جستجوی پولی و کمپین های رسانه های اجتماعی می شود.

ترکیب SEO و CRO برای ایجاد تبدیل

بهینه سازی موتور جستجو و بهینه سازی نرخ تبدیل دو نیمه از یک کل هستند. آن ها دست به دست هم می دهند تا دسترسی شما را افزایش دهند و درآمد شما را افزایش دهند.

از آنجایی که تجربه کاربری وب سایت شما یکی از عوامل رتبه بندی جستجوی گوگل است، استراتژی CRO شما مستقیما بر موقعیت صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) شما تاثیر می گذارد. افزایش تعامل کاربر و زمان ماندن این پیام را به الگوریتم‌های گوگل می‌فرستد که وب‌سایت شما همان چیزی است که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند و این باعث افزایش موقعیت SERP شما می‌شود.

سئو و CRO می توانند برای تاثیرگذاری بر هر جنبه از قیف خرید استفاده شوند. از طریق هر مرحله از مدل AIDA، آن ها به مشتریان شما کمک می کنند تا از محصول شما آگاه شوند. علاقه و تمایل آن ها را توسعه دهند و آن ها را تشویق به عمل کنند. این ها چندین راه هستند که می توانید استراتژی های سئو و CRO را برای افزایش تبدیل وب سایت خود ترکیب کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه ترکیب موثر سئو و CRO جهت افزایش تبدیل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد