طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

مزایای استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار کوچک

مزایای استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار کوچک

اینستاگرام طیف گسترده ای از مزایای را برای شرکت های کوچک ارائه می دهد که حضور آن ها به خوبی برنامه ریزی و مدیریت شود. اگر از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید، به یک برنامه بازاریابی مستند در اینستاگرام نیاز دارید.

حتی اگر حساب کاربری فقط توسط شما مدیریت شود. طبق تحقیقات خود اینستاگرام، 81 درصد از کاربران می گویند که این پلتفرم به تحقیقات محصول و خدمات آن ها کمک می کند. شما نمی خواهید تعداد زیادی مشتری را فقط به این دلیل که در شبکه نیستید از دست بدهید. برای مشاوره در مورد نحوه استفاده حداکثری از حساب اینستاگرام خود به عنوان یک شرکت کوچک به خواندن ادامه دهید.

استوری اینستاگرام بهترین راه ورود به حوزه بازاریابی ویدیویی است. دلیل پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با بهترین ایده های اجاد استوری سری به مقاله ۱۲ ایده عالی برای استوری در اینستاگرام بزنید.

مزایای-استفاده-از-اینستاگرام-برای-کسب-و-کار-کوچک

ایجاد نمایه خود

ممکن است این نکته را مسخره کنید، اما یادآوری مهمی است. هنگامی که پروفایل اینستاگرام خود را به عنوان یک حساب تجاری راه اندازی کردید، نگاهی به آن بیندازید. ویژگی ها و تنظیمات جدید به طور منظم و گاهی بدون هشدار اضافه می شوند. این ایده بدی نیست که ببینید آیا ویژگی جدیدی برای امتحان دارید یا خیر. دسته‌بندی‌های شرکت، ساعات کاری، روش تماس و هر گونه خدمات یا کاتالوگ محصولات را از جمله ملاحظات اساسی و مهم نمایه تجاری به‌روزرسانی کنید.

اینکه ویژگی‌های نمایه‌تان، مانند بیوگرافی و عکس نمایه‌تان، با برند عمومی شما مطابقت دارد.

بررسی بهینه بودن لینک بیو

مدیران رسانه های اجتماعی در مورد چگونگی استفاده حداکثری از جعبه پیوند انفرادی اینستاگرام ابداع کرده اند. در مقالات، معمول شده است که به “لینک در بیو” خود مراجعه کنید و از این لینک برای ارائه یک لندینگ پیج با ترکیبی از محتوا جدید و ارتباطات همیشه سبز با مهمترین سایت های محصول و خدمات خود استفاده کنید.

روش لندینگ پیج برای شما مناسب است اگر شرکت شما لینک های مشترکی دارد که می خواهید به مشتریان ارائه دهید، چندین پیشنهاد یا همه موارد فوق را داشته باشد. لینکی در لندینگ پیج بیو ممکن است با استفاده از فناوری‌های مختلف ایجاد شود. SproutLink از Sprout Social با ارائه یک صفحه فرود که شبکه شما را کپی می کند و شامل لینک های قابل کلیک برای هر پست است، ایجاد یک صفحه را ساده می کند. همچنین ترافیک را به مهم ترین مطالب شما برجسته می کند و هدایت می کند.

قرار دادن یک تگ جغرافیایی در پست های خود

هنگام ارسال پست از مکان واقعی کسب و کار کوچک خود، نام مکان را درج کنید. می‌توانید به عقب برگردید و پست‌های قبلی را اصلاح کنید. اگر این کار را در اولین پست انجام نداده‌اید. هدف از تگ جغرافیایی چیست؟

اینستاگرام تمام پست های تگ گذاری شده با آن کلمه کلیدی را جمع آوری می کند. آن ها را به عنوان برتر یا جدید دسته بندی می کند. تصاویر مشتری با عکس های برند شما ترکیب می شود. لینک «مشاهده اطلاعات» در سمت راست بالا شما را به اطلاعات مربوط به کسب و کار علامت‌گذاری شده می‌برد. همه اینها به شناخت برند کمک می کند و به مشتریان در تحقیق درباره شرکت شما کمک می کند.

استفاده از این قابلیت برای ذخیره مقاله

این یک رویکرد عمومی نیست. اما ممکن است به استراتژی محتوا اینستاگرام کسب و کار کوچک شما کمک کند. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که یک پست را “ذخیره” کنید. آن را در یک مجموعه سازماندهی کنید تا بعدا مشاهده کنید. ایجاد مجموعه توصیه می شود، اما الزامی نیست. این ویژگی ممکن است به روش های مختلفی برای تحقیق و الهام استفاده شود. در اینجا چند ایده برای مجموعه آورده شده است:

  • شما چند عنوان عالی پیدا کرده اید که ممکن است در پست های بعدی استفاده شود.
  • بازخورد فالوئرا
  • استقبال از نظرات مشتریان از مشتریان راضی و ناراضی
  • اینفلوئنسرهایی که ممکن است تاثیر بگذارند
  • همانطور که می بینید، چندین جایگزین برای شما وجود دارد. اگر متوجه شدید که فکر می کنید “اوه، این یک پست فوق العاده است” دکمه ذخیره را فشار دهید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد