طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش های تولید محتوای هوشمند

روش های تولید محتوای هوشمند

وقتی یک فرد متوسط به تولید محتوای هوشمندتر فکر می کند. حداقل سه جنبه اصلی وجود دارد که همیشه به آن ها اشاره می شود. اینها اصالت، الهام و نوآوری هستند. به یک معنا، این سه روش همیشه کار می کنند. زیرا ما به دنبال اخبار اصلی، ایده های نوآورانه و مفاهیم الهام بخش هستیم که می توانند جهان را تغییر دهند. با این حال، در مورد برخی از هک های ساده زندگی که اغلب فراموش می شوند. زیرا ما بهترین ها را هدف قرار می دهیم.

البته، بدون توجه به اینکه در چه موضوعی می خواهید بررسی کنید. چیزهای زیادی وجود دارد که باید اعمال شوند. همانطور که روی محتوا خود کار می کنید، به توضیح دهنده بودن فکر کنید. سبک نوشتاری صحیح را تنظیم کنید، مثال هایی اضافه کنید.

تا کنون به فروش بیشتر فکر کردید؟ در دنیا امروزه شیوه تبلیغات به کلی دست خوش تغییر شده اند. حتما تا به حال به قصد خرید وارد سایت های مختلفی از جمله سایت های فروشگاهی شده اید. اما در نهایت از هیچ کدام از آن ها به هر دلیلی مایل به خرید نبوده اید. پیشنهاد می کنم مقاله فروش بیشتر با ریتارگتینگ یا ریمارکتینگ را حتما مطالعه نمایید.

روش-های-تولید-محتوای-هوشمند

1- فکر کردن به ایده های خلاقانه

اجازه دهید در اینجا صادق باشیم، شروع با محتوا هوشمندتر به این معنی است که شما باید چیزی الهام بخش داشته باشید. چیزهایی که باعث می شود مردم شما را دنبال کنند! نه، البته، لازم نیست یک عنصر شوک یا چیزی آزاردهنده باشد تا چیزها به یاد ماندنی بماند. اگر می‌خواهید محتوا خود را هوشمندانه‌تر و بهتر) کنید. ایده‌های خلاقانه‌ای را مطرح کنید و به نوشتن چیزی فکر کنید که قبلا فکر نکرده‌اید.

به عنوان مثال، همانطور که در حال بحث در مورد مسائل زیست محیطی هستید. با گفتن در مورد تاریخچه مکان شروع کنید و قبل از اینکه به موضوعات جدی تر بپردازید. افسانه هایی را اضافه کنید! مردم باید بتوانند ارتباط برقرار کنند، پس باید با ایجاد یک پیوند عاطفی وجود درونی خود را با سوژه خود پیوند دهید!

2- مطالعه درمورد مخاطب هدف

از خود بپرسید چه کسی محتوا شما را خواهد خواند و چه چیزهایی خوانندگان شما را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال، با کلمات کلیدی و ابزارهای سئو شروع کنید تا ببینید در حال حاضر چه مواردی در حال پیشرفت هستند. چه چیزهایی قبلا امتحان شده اند. دنبال چیزهای موفق نباشید بلکه روی چیزهایی تمرکز کنید که از دست رفته اند.

مثلا، اگر برای محتوای بازاریابی خود با آلات موسیقی سروکار دارید. می توانید آنچه قبلا گفته شده را تکرار کنید یا روی نوشتن در مورد مدل های کمیاب و راه حل های خلاقانه تمرکز کنید که در طول تاریخ خلاقیت افراد را برانگیخته است. کمی تحقیق کنید و همیشه نتیجه خواهد داد!

3- انعطاف پذیر ماندن

تولید کنندگان محتوا اغلب این اشتباه را مرتکب می شوند که با محدود کردن خود، محتوای هوشمند خود را ثابت نگه دارند. برای آن ها همیشه قانون «یک پاراگراف – یک ایده» بوده است. اما اکنون می‌دانیم که این کار مفید نیست. زیرا مردم همیشه هنگام خواندن چیزی سؤال دارند. افکار آن ها سرگردان است و می خواهند همه آن را تا حدی ذکر کنند. دنیای محتوا هوشمند آنلاین گردابی است که در آن باید انعطاف پذیر و ذهن باز باقی بمانید. تمام روش‌های مختلف نوشتن را امتحان کنید، تصاویر، عناصر چندرسانه‌ای، میم‌ها و ویدیوهای یوتیوب را اضافه کنید تا سطح تعامل را بالا نگه دارید.

4- اصالت

یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که متخصصان بازاریابی موفق و سازندگان محتوا آموخته‌اند این است که محتوای هوشمند باید حتی زمانی که درباره رویدادها یا شخصیت‌های معروف صحبت می‌شود، اصلی بماند. این نه تنها راهی برای جلوگیری از سرقت ادبی است. بلکه فرصتی عالی برای ایجاد سبکی است که قابل تشخیص و در دسترس باشد. به عنوان مثال، اگر محتوا شما با تاریخچه و زمان بندی خاص سروکار دارد. ابتدا به تحلیل و فرضیات بیشتری فکر کنید! همین امر به سیاست مربوط می‌شود. جایی که باید داده‌هایی را از هر دو گروه ارائه دهید تا چیزها را الهام بخش نگه دارید!

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 هک ایجاد محتوا هوشمند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد