طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

برترین نکات گسترش حضور بازاریابی محتوا

برترین نکات گسترش حضور بازاریابی محتوا

با رشد اینترنت به عنوان قدرتمندترین ابزار بازاریابی، کسب و کار شما باید بیش از هر زمان دیگری در راس بازی خود قرار گیرد. این به معنای راه اندازی استراتژی بازاریابی محتوا مناسب، کاهش هزینه های بازاریابی، به دنبال افزایش حضور آنلاین است.

همه این ها با پیروی از نکات صحیح برای گسترش حضور بازاریابی محتوای خود در وب قابل انجام است. این دقیقا همان چیزی است که در این مقاله به شما نشان خواهیم داد.

1- شخصی ساری محتوا خود

راز ایجاد محتوا جذاب این است که نیازهای مخاطبان هدف شما را برآورده کنید. تعجب خواهید کرد که اکثر شرکت ها در انجام این کار شکست می خورند. آن ها یا مخاطب اشتباهی را هدف قرار می دهند. یا به اندازه کافی با مخاطبان خود شخصی نمی شوند. در اینجا جایی است که باید استراتژیک باشید و در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید:

  • مخاطبان خود را تعریف کنید: قبل از اینکه بتوانید حضور خود در بازاریابی محتوا را گسترش دهید. اگر مخاطبان خود را به درستی تعریف نکنید، نمی‌توانید جلوتر بروید. انگیزه ها، الهامات، روانشناختی ها و نکات دردناک آن ها را درک کنید تا به شما کمک کند بهتر بر آن ها تاکید کنید. کلید انجام این کار استفاده از ابزار پرسونای مخاطب است.
  • تقسیم‌بندی: تقسیم‌بندی ترافیک بر اساس شخصیت مخاطب به شما کمک می‌کند تا از نوع محتوایی که مخاطبان هدف شما به آن علاقه دارند استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید تجربه محتوا را برای مخاطبان خود شخصی کنید.

2- تغییر محتوا خود

گسترش همچنین به معنای استفاده مجدد است. هر روز، بازار نوآوری‌های جدیدی را وارد می‌کند. به این معنی که آنچه زمانی نوشتید ممکن است در روزهای مدرن ارزشمند نباشد. برای استفاده بیشتر از محتوای خود و گسترش حضور آن، می توانید آن را تغییر کاربری دهید. به این ترتیب مخاطبان شما دائما به روز می شوند. در اینجا چیزی است که می توانید برای تغییر هدف محتوای خود انجام دهید:

پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با مهارت های ضروری یک بازاریاب محتوا مقاله 8 مهارت ضروری بازاریاب محتوا را از دست ندهید.

2-تغییر-محتوا-خود

  • ویدئوها: ویدئوها روشی عالی برای گسترش حضور آنلاین شما هستند. مردم هنگام تماشا یک ویدیو بهتر از هر نوع محتوا، موضوعی را درک خواهند کرد. تحقیقات کنونی نشان می‌دهد که مردم به طور متوسط 100 دقیقه در روز را صرف تماشای ویدیو می‌کنند. همچنین فراموش نکنید که به ویدیوهای خود زیرنویس اضافه کنید و مطمئن شوید که هنگام ایجاد یک ویدیو، صدای خود را به متن تبدیل می کنید.
  • وبلاگ ها و اینفوگرافیک ها: بدون شک، وبلاگ ها و اینفوگرافیک ها برخی از قدرتمندترین ابزارها برای گسترش حضور بازاریابی محتوای شما هستند. طبق تحقیقات تصاویر موجود در محتوا تا 94 درصد بازدید بیشتری ایجاد می کنند. علاوه بر این، 90 درصد از وبلاگ نویسان تصاویری در پست های خود دارند تا به افراد بیشتری در سراسر اینترنت دسترسی پیدا کنند.

3- بهینه سازی سئو

روزانه میلیون ها جستجو توسط کاربران آنلاین انجام می شود. در نتیجه سئو بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند. 91 درصد از تمام صفحات در اینترنت هرگز هیچ ترافیکی از موتورهای جستجو مانند گوگل دریافت نمی کنند. زیرا از هیچ بک لینک استفاده نمی کنند و سئوی خود را بهینه می کنند.

توزیع محتوا شما باید مطابق با عادت های خواننده شما بهینه شود. علاوه بر این، در اینجا آنچه می توانید برای بهینه سازی سئو خود انجام دهید، آورده شده است:

  • تعامل: سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید که به سوالات متداول مخاطبان پاسخ می دهد. محتوایی را با تمرکز بر این کلمات کلیدی ایجاد کنید. این یک راه عالی برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان و افزایش حضور بازاریابی محتوا در طول زمان است. سرفصل های معمول وبلاگ ها برای بهترین بهینه سازی سئو شامل سوالات و راهنماهایی مانند چگونه، اینجا چگونه است، چرا و موارد دیگر است.
  • تبدیل: سئو نه تنها در وبلاگ ها بلکه برای سایت شما نیز مهم است. به طور معمول، این ها شامل کلمات کلیدی متمرکز بر تبدیل هستند که شما را به قیف فروش نزدیک تر می کنند. این به معنای بهینه سازی صفحات فرود برای موتورهای جستجو است. اگر محصول یا خدماتی را می فروشید. ویژگی ها و قیمت محصول خود را در لندینگ پیج خود قرار دهید.

4- استفاده از انواع فرمت های محتوا

فرمت‌های محتوا به شما فضایی برای افزایش تعامل با مخاطبانتان می‌دهد و بعدا آن ها را به مشتریان عادی تبدیل می‌کند. در اینجا انواع قالب های محتوا را می توانید مشاهده نمایید:

  • تبلیغ محتوا: اگر در تلاش برای دستیابی به مخاطب اشتباه هستید، تبلیغ محتوا بی فایده است. برای ارتقای محتوا، می‌توانید از پست‌های رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات پولی برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید. یا حتی از گوگل ادز برای تبلیغ محتوا در وب‌سایت خود استفاده کنید.
  • میکرو وبلاگ نویسی: طبق هاب اسپات میانگین طول مقالات با بهترین عملکرد بین 2100 تا 2400 کلمه است. اگرچه، پست‌های کوتاه‌ تر وبلاگ می‌توانند به همان خوبی کار کنند. با پست‌های طولانی‌ تر وبلاگ لینک برقرار کنند. پست های وبلاگ کوتاه ارزش بیشتری برای هر کلمه در آن ها دارند. حتی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری دارند.
  • محتوا همیشه سبز: بزرگترین مزیت مرتبط با حضور بازاریابی محتوا، محتوای همیشه سبز است. این ها محتوایی هستند که بر اخبار متمرکز نیستند و در دراز مدت نیازی به بروزرسانی زیادی ندارند. همیشه سبزترین مطالب معمولا آن هایی بودند که شامل بهترین فهرست‌ها، راهنماها و موارد دیگر بودند. صنایعی که بیشترین محتوا همیشه سبز را داشتند بازاریابی، فناوری و سلامت بودند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 نکته برتر گسترش حضور بازاریابی محتوا در کسب و کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد