طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

​ نکات مهم افزایش بهره وری از تیم های راه دور

نکات مهم افزایش بهره وری از تیم های راه دور

 با همه گیری کرونا ناگهان همه مجبور شدند در خانه بمانند. این اساسا همان چیزی است که برای میلیون‌ها کارگر در هزاران محل کار در سراسر کشور و جهان اتفاق افتاده است. کار از راه دور به طور باورنکردنی رایج شد. زیرا مردم در خانه ماندند تا سعی کنند در کاهش شیوع کرونا کمک کنند.

کسب‌ و کارهایی که دارای فضاهای اداری متمرکز بودند. باید بلافاصله، بدون هیچ هشداری، بفهمند که چگونه همه را در زمانی که همه در مکان‌های مختلف کار می‌کنند، در ارتباط نگه دارند. این به این معنی بود که هیچ ملاقاتی به صورت بداهه، بدون چت سریع با مدیر یا مالک و دیگر پرسیدن یک سوال سریع از همکارتان قبل از ادامه دادن به روزتان، وجود نداشت.

نه تنها شرکت‌ها باید تدارکات را کشف می‌کردند. بلکه باید چگونگی کارکرد آن را پس از اتصال همه، بیابند. بهره وری در هنگام کار از راه دور یک نگرانی بزرگ است. آیا وقتی تقریبا هیچ شانسی برای گرفتار شدن توسط یک مدیر وجود نداشته باشد. همه بر سر کار خواهند ماند؟

1- در تماس بود در حد امکان

در یک ساختار اداری معمولی، می توانید در هر زمانی با تیم یا اعضای تیم خود چک کنید. فرقی نمی‌کند که به سمت میز آن‌ها بروید. یا آن ها را برای یک جلسه فراخوانی کنید. یا برای پرسیدن سؤال با داخلی آن ها تماس بگیرید، آن ها همیشه در نزدیکی هستند. هنگامی که از راه دور کار می کنید. داشتن یک چت سریع همیشه راحت نیست. ممکن است مهم باشد که زمان‌های جلسات منظمی را تعیین کنید. زمانی که همه می‌توانند درباره کاری که انجام می‌دهند به‌روزرسانی کنند. هر سؤالی را بپرسند و پاسخ دهند. این جلسات لازم نیست طولانی باشند. اما جلسات منظم کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه در یک صفحه هستند و برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند.

به عنوان یک مدیر در یک دفتر، اغلب می‌توانید ببینید که کسی در حال فعالیت است. اما شما نمی توانید این کار را از راه دور انجام دهید. بنابراین زمانی را صرف کنید تا با هر یک از اعضا تیم خود به صورت یک به یک تماس بگیرید تا ببینید که چگونه کار می کنند. این می تواند یک چیز برنامه ریزی شده باشد. یا فقط در طول روز با آن ها تماس بگیرید و از آن ها بپرسید. در دنیا اتفاقات زیادی می افتد.

2- اعتماد به تیم خود

بسیاری از مدیران کسب و کارها دوست دارند توسط کارمندان خود دیده شوند. آن ها در کنار میزهای خود قدم می زنند، پیشرفت خود را بررسی می کنند. در صورت بروز مشکل با کارمندان تماس می گیرند. این همیشه بهترین استراتژی در مواقع عادی است. اما زمانی که تیم از راه دور کار می کند غیرممکن است.

اگر قصد ورود حرفه ای به دنیای فریلنسری دارید. تا از این پس برای خودتا ن کار کنید. توصیه می کنیم که از سایت های خوب فریلنسری در ایران جهت دریافت پروژه استفاده نمایید. جهت آشنایی بیشتر با این سایت ها مقاله سایت فریلنسری ایرانی را حتما مطالعه نمایید.

2-اعتماد-به-تیم-خود

با این حال، بسیاری از مدیران سعی کرده اند به این روش یا با مدیریت خرد با ابزارهایی که در اختیار دارند به کار خود ادامه دهند. شاید آن ها درخواست‌های به‌روزرسانی زیادی را برای اعضای تیم ارسال می‌کنند یا دائما بررسی می‌کنند تا ببینند در کجا هستند. تصور این است که از آنجایی که کارمندان در خانه هستند. ممکن است بیش از آنکه در حال کار باشند، تلویزیون تماشا کنند. یا با تلفن هایشان در فضای مجازی گشت و گذار کنند. با این حال، مدیریت میکرو یک استراتژی بد است. در واقع خلاف این موضوع صحت دارد. دادن استقلال به تیم و اعتماد به آن ها برای انجام کارهایشان بهترین رویکرد است، زیرا بهره وری را افزایش می دهد.

هرگز فراموش نکنید که کار از راه دور چیزی بیش از داشتن یک میز در خانه برای کار کردن است. حواس پرتی دیگری وجود دارد، مانند خانواده، کودکان، حیوانات خانگی و… این می تواند به اندازه کافی استرس زا باشد، و رئیسی که از گردن نفس می کشد فقط آن عوامل استرس را افزایش می دهد. اگر یک کارمند از راه دور مجبور باشد برنامه خود را برای رعایت مهلت های مشخص شده تنظیم کند، اشکالی ندارد.

3- ایجاد تیم از راه دور

تیم سازی مدت هاست که جز اصلی محیط کار اداری سنتی بوده است. این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. مانند گردش های برنامه ریزی شده به عنوان یک گروه، روزهای موضوعی، جشن های تولد و حتی بازی های گروهی که به ایجاد اعتماد کمک می کند. به همه کمک می کند تا به عنوان یک تیم پیوند برقرار کنند. تیم سازی موثر است. زیرا به ارتباطات و انسجام کمک می کند. روحیه را بهبود می بخشد و حتی به تیم کمک می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشد. نکته اصلی این است که درگیر نگه داشتن تیم خود با یکدیگر و کسب و کارتان، پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

مشکل این است که بسیاری از تکنیک‌های تیم‌سازی نمی‌توانند در یک محیط کار از راه دور اتفاق بیفتند. یا حداقل انجام آن دشوار است. با این حال می توانید برخی از آن ها را اصلاح کنید.

بازی های آنلاین راه دیگری برای منسجم نگه داشتن تیم و همکاری با یکدیگر هستند. شما می توانید کاری به سادگی انجام دهید که هر یک از اعضای تیم عکسی از کودکی خود بفرستند و همه سعی کنند آن را حدس بزنند. همچنین می‌توانید تیم خود را وادار کنید تا در بازی‌های چند نفره آنلاین ثبت‌نام کنند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 نکته در مورد چگونگی افزایش بهره وری از تیم های راه دور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد