طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

بر جسته ترین قابلیت های اندروید ۱۲

بر جسته ترین قابلیت های اندروید ۱۲

اندروید ۱۲ ویجت‌های جدید اصلاح‌شده و حفاظت از حریم خصوصی بهبود یافته‌ای را به‌وجود می‌آورد. در ظاهر، آخرین نسخه اندروید ممکن است به نظر برسد که همه چیز در مورد رنگ جدید و تازه است. با این حال، واقعا اینطور نیست. زیرا ویژگی های جدید زیادی در اندروید ۱۲ وجود دارد که باید آن ها را امتحان کنید.

۱- تم داینامیک مبتنی بر تصویر پس زمینه

موتور طرح تم داینامیک monet یکی از ویژگی های برجسته اندروید 12 است. چیزی که Material You را بسیار خاص می کند. موتور رنگ‌ ها را از تصویر پس زمینه اعمال‌شده بیرون می‌کشد. از آن‌ ها در سرتاسر UIهای سیستم برای اهداف مضمون استفاده می‌کند. چیزی که تجربه را حتی بهتر می کند این است که رنگ ها برای اپلیکیشن هایی که برای پشتیبانی از موتور قالب بندی به روز شده اند نیز اعمال می شوند.

موتور تم داینامیک در اندروید ۱۲ این اطمینان را به شما خواهد داد که هرگز از رابط کاربری خسته نشوید. یک تغییر ساده تصویر پس زمینه کافی است تا به همه چیز یک لایه رنگ تازه ببخشد.

عیب‌یابی مشکلات دستگاه های اندرویدی یکی از رایج‌ترین و خسته‌کننده‌ ترین کارها است. در مقاله ۷ مشکل رایج اندروید و نحوه رفع آن ها به برخی از رایج ترین این مشکلات پرداخته شده است. پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید.

1-تم-داینامیک-مبتنی-بر-تصویر-پس-زمینه

۲- داشبورد بازی

داشبورد بازی که در حال حاضر یکی از ویژگی‌ های انحصاری اندروید 12 برای پیکسل است. با قرار دادن برخی ابزارها و اطلاعات مهم، مانند توانایی ضبط بازی، پخش جریانی جلسه بازی در یوتیوب، یا نمایش یک شمارنده FPS زنده، تجربه بازی شما را بهبود می‌بخشد. می تواند ایده ای از عملکرد گوشی شما داشته باشد.

همچنین می توانید بسته به نیاز خود یکی از سه نمایه مختلف بازی عملکرد، استاندارد و صرفه جویی در باتری را انتخاب کنید. با این حال، این ویژگی خاص فقط با بازی هایی کار می کند که برای استفاده از API های جدید اندروید 12 به روز شده اند.

با رفتن به Settings > Notifications > Do Not Disturb می توانید داشبورد بازی را در اندروید 12 فعال کنید. از منوی باز شده گزینه Schedules را انتخاب کنید. سپس آیکون تنظیمات (چرخ دنده) را در کنار Gaming انتخاب کنید. سپس گزینه Game Dashboard را فعال کنید. همچنین اگر نمی‌خواهید هنگام اجرای بازی‌ها با اعلان‌ها قطع شود. می‌توانید گزینه Do Not Disturb for games را فعال کنید.

۳- حالت یک دست

یکی دیگر از ۹ قابلیت برجسته‌ اندروید ۱۲ حالت یک دست است. گوگل با استفاده از پوسته های اندرویدی شخص ثالث، حالت یک دستی بومی را در اندروید ۱۲ اضافه کرده است. همانطور که از نام آن مشخص است. این ویژگی استفاده از گوشی خود را با یک دست آسان می کند. یک امتیاز برای دستگاه هایی با نمایشگرهای بزرگ و غول پیکر اندازه ای مانند پیکسل ۶ پرو می باشد.

در دستگاه خود، به Settings > System > Gestures بروید. روی حالت یک دست ضربه بزنید و کلید را فعال کنید. اکنون می توانید حالت یک دستی را با کشیدن انگشت به سمت پایین از لبه پایین نمایشگر فعال کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی فقط زمانی کار می کند که از پیمایش اشاره ای در دستگاه خود استفاده می کنید.

بر خلاف پیاده سازی سامسونگ و شیائومی، حالت یک دستی در اندروید ۱۲ در گوگل پیکسل کوچک شده و کل رابط کاربری را به پایین منتقل می کند. تا دسترسی به عناصر بالا با انگشت شست شما آسان تر شود. می توانید با ضربه زدن روی هر نقطه از بالای نمایشگر از حالت یک دست خارج شوید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ۹ قابلیت برجسته‌ اندروید ۱۲

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد