طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

راه های بهبود مدیریت پروژه استارتاپ

راه های بهبود مدیریت پروژه استارتاپ

 صاحبان کسب و کارهای کوچک بر اساس اقتضای شرایط از روش های متفاوتی استفاده می کنند. در صورت عدم توجه به آن ها می توان به راحتی در وظایف مدیریتی غرق شد. بسیاری از صاحبان کسب و کارها اغلب تصور می کنند که مدیریت پروژه برای برندهای معتبر است. با این وجود، این یک راه حل عالی برای افزایش کارایی تیم شما و ترویج ارتباطات روان بدون در نظر گرفتن اندازه آن است. همچنین تضمین می کند که هر عنصر در پشت صحنه به خوبی کار می کند.

برای تسهیل مدیریت بهتر پروژه در کسب و کار خود، به فرآیندها، سیاست ها و ابزارهای مناسب برای کمک به تیم ها در مدیریت وظایف و برقراری ارتباط با یکدیگر نیاز دارید. بدون تاکتیک های هوشمندانه همکاری، همه برنامه های درخشان شما برای تحقق بخشیدن به پتانسیل خود با مشکل مواجه خواهند شد.

راه‌حل‌ها و منابع خودکاری وجود دارند که می‌توانند به شما در حذف خطاها کمک کنند. استفاده از آن ها به شما اعتماد به نفس لازم برای ریسک کردن معقول را می دهد.

1- ترسیم گردش کار با جزئیات

وقتی دامنه، اعضا تیم مسئولیت پذیر یا نتیجه دلخواه را نمی دانید. نمی توانید یک پروژه را مدیریت کنید. گردش کارها را ترسیم کنید تا نقشه هایی برای چگونگی توسعه پروژه های شما در طول زمان ارائه دهید. توصیه می‌ شود که با فرآیندهایی شروع کنید که دارای گلوگاه‌های آشکار یا فرآیندهایی در سازمان شما هستند که عملکرد ضعیفی دارند.

نقشه‌ها نمی‌توانند افرادی را که آن‌ها را نمی‌خوانند راهنمایی کند. بنابراین بهترین شیوه‌های مستندسازی را پس از ایجاد گردش کار خود دنبال کنید. برای راهنمایی کاربران در فرآیندها، صفحات بصری سنگین ایجاد کنید. در صورت امکان، جریان های کاری را در نرم افزار مدیریت پروژه خود به عنوان الگو ایجاد کنید تا افراد بتوانند به سرعت و به راحتی کار خود را مدیریت کنند. در عین حال به دیگران اجازه دهند از وضعیت وظایف خود مطلع شوند.

امروزه دیگر هر کسی بیل گیتس را می شناسد. بیل گیتس درس های زیادی در مورد تجارت به جهان داده است. پیشنهاد می کنم برای مطالعه مهم ترین آن ها مقاله 9 درس باورنکردنی تجارت از بیل گیتس را از دست ندهید.

1-ترسیم-گردش-کار-با-جزئیات

مطمئن شوید که گردش کار خود را به درستی مستندسازی کرده اید. اکثر مردم استفاده از راهنماهای بصری را به اشکال دیگر ترجیح می دهند. بنابراین بهتر است این رویکرد را اتخاذ کنید.

2- شناسایی و پیگیری نقاط عطف پروژه

معمولا به شرکت‌ها توصیه می‌ شود که تکمیل وظایف اصلی در جریان کار، لحظات تصمیم‌گیری‌های کلیدی، تحویل اولیه و تکمیل آزمایش را دنبال کنند. نقاط عطف مهم برای پروژه های خود را از قبل تعیین کنید. تا بدانید چه زمانی در مسیر قرار دارید. چه زمانی مشکلی پیش می آید.

علاوه بر عواملی که کلاریزن توصیه می کند. مراقب بودجه و جمع آوری داده های خود باشید. شما باید بدانید که قصد دارید چه مقدار پول برای بخش های مختلف پروژه خرج کنید و انتظار دارید چه مقدار داده با نقاط خاص جمع آوری کنید. هرچه بیشتر از قبل بدانید، راحت تر می توانید مسائل را شناسایی کرده و قبل از اینکه مشکلات کوچک به چالش های بزرگ تبدیل شوند، مسیر را اصلاح کنید.

3- در حین حرکت آزمایش، ارزیابی و تنظیم کنید!

بهترین شیوه های مدیریت پروژه و بهترین پروژه ها یک ویژگی مشترک دارند. آن ویژگی نیز تنها انعطاف پذیری است. به طور مداوم کارایی ابزارها و شیوه های مدیریت پروژه خود را ارزیابی کنید و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید.

در حالی که اعضای تیم در خط مقدم کار می کنند به صحبت های خود گوش دهید. به آن ها تکیه کنید تا فرآیندهای خود را تا حد امکان ساده نگه دارید. چیزی که به نظر شما معقول به نظر می رسد ممکن است برای آن ها کارساز نباشد. به یاد داشته باشید. آن ها کسانی هستند که هر روز کار را انجام می دهند. اگر از بهترین گزینه بین دو انتخاب مطمئن نیستید، تست A/B را با دو گروه مختلف امتحان کنید تا ببینید کدام یک بهتر است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 راه برای بهبود مدیریت پروژه استارتاپ ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد