طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

چالش های شخصی کسب و کارها

چالش های شخصی کسب و کارها

راه اندازی یک کسب و کار برای بسیاری از کارآفرینان یک دستاورد مهم است، اما حفظ آن چالش بزرگ تری است. چالش های رایج بسیاری وجود دارد که هر کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک با آن مواجه است. شامل استخدام افراد مناسب، ساختن برند، توسعه پایگاه مشتری و غیره است. با این حال، برخی از آن ها به شدت مشکلات کسب و کار کوچک هستند، مشکلاتی که اکثر شرکت های بزرگ مدت ها پیش از آن ها رشد کردند.

سبک زندگی کارآفرینانه می‌تواند به راحتی توسط افرادی که از بیرون به آن نگاه می‌کنند جذاب باشد. اما حقیقت این است که زندگی یک کارآفرین لزوما آسان نیست. گاها با چالش های بزرگ و کوچکی همراه است.

اتفاقا اگر با یک کارآفرین موفق آشنا شوید، می‌توانید مطمئن باشید که او در طول سال‌ها از طریق سهم نسبتا زیادی از مبارزات و شکست‌ها رنج برده است. به ندرت با کسی روبرو می شوید که با مقاومت کم یا بدون مقاومت به اوج رسیده باشد. بنابراین، با در نظر گرفتن این دانش، اگر احساس می‌کنید کارها مطابق میل شما پیش نمی‌رود، نباید ناامید شوید. سفر کارآفرینان اغلب مملو از چاله ها، موانع و مشکلات است.

1- مدیریت زمان و تمرکز

اولین و مهم ترین چالش از 7 چالش شخصی راه اندازی یک کسب و کار مدیریت زمان و حفظ تمرکز است. هرکسی مجبور نیست برای خودش کار کند یا یک شرکت را رهبری کند. بسیاری از ما به طور طبیعی برای رشد در محیط های ساختاریافته طراحی شده ایم. به عبارت دیگر، بیشتر مردم نیاز به جهت دارند. آن ها مشتاق دستورالعمل هایی هستند تا آن ها را در جهت درست سوق دهند. این بدان معنا نیست که همه ما ساختار را دوست داریم. اما تقریبا همه به اندازه ای از آن نیاز داریم.

 بسیاری از استارتاپ ها سرمایه گذار خارجی ندارند. در بازاریابی، برای پول درآوردن باید پول خرج کنید. اما چه بهتر که بتوان از روش های کم هزینه تر استفاده کرد. به همین دلیل پیشنهاد می کنم سری به مقاله 5 ایده بازاریابی کم هزینه برای استارتاپ ها بزنید.

1-مدیریت-زمان-و-تمرکز

درنتیجه حتی کارآفرینان نیز ممکن است زمانی که خود را با ساختار کلی حذف شده می بینند با مشکل مواجه شوند. بزرگترین راه درخشش از طریق این در مدیریت زمان است. هنگامی که همزمان با پنج، شش یا هفت مسئولیت مختلف کار می کنید. مدیریت همه آن ها و اختصاص زمان مناسب به هر کدام تقریبا غیرممکن می شود. اگر این مبارزه ای است که در حال حاضر با آن روبرو هستید، مطمئنا شما تنها نیستید.

در حالی که نمی توانید زمان خود را کنترل یا گسترش دهید. همیشه فقط 24 ساعت در روز وجود دارد. می توانید کارهایی را که با آن زمان انجام می دهید کنترل کنید.

2- هزینه های غافلگیر کننده

هزینه های غیرمنتظره برای همه اتفاق می افتد. اما در واقعیت، تعداد کمی از کارآفرینان واقعا برای آن ها آماده می شوند. آمادگی مالی، عاطفی و ذهنی برای افزایش این هزینه ها برای حفظ آرامش ذهنی شما ضروری است.

بهترین رویکرد برای کاهش و مقابله بهتر با هزینه‌های غافلگیرکننده، تنظیم یک طرح تجاری کامل است. خوشبختانه این روزها ابزارهای زیادی برای طراحی یک طرح تجاری حتی بدون تجربه قبلی وجود دارد. راهنمای ابزارهای نرم افزار برنامه ریزی کسب و کار ما را برای استارت آپ ها بررسی کنید.

3- ناهنجاری های لجستیکی

قبل از مرحله آزمون و خطا ساختن کسب و کارتان، شما در یک وضعیت ناب کشف و تکامل هستید. این بخشی طبیعی از فرآیند ایجاد یک پایه برای استارتاپ شما و سپس در ابتدا ورود به بازار است. مانند هزینه‌های غافلگیرکننده‌ای که در بالا ذکر شد. برنامه‌ها، اعداد و افرادی که به آن ها وابسته بودید به طور ناگهانی و غیرمنتظره تغییر می‌کنند.

آگاهی از این امکان و سپس آمادگی ذهنی برای آن، و همچنین آماده سازی خانواده و دوستان، ایده آل است زیرا مقابله با این نوع سکسکه ها در جنون ایجاد یک تجارت می تواند دشوار باشد.

3- خودفریبی

همانطور که نام تجاری شما موفق تر می شود. عارضه جانبی تاسف بار این است که با افزایش فریب ها در اطراف کسب و کار شما نیز همراه است. به طور طبیعی، رقبای شما در برابر شما موضع می گیرند. اما ممکن است تعجب آور باشد که طرفداران وفادار شرکت های دیگر شما را ترول کنند، یعنی به روش های مختلف آنلاین آزار دهند. یا نظرات منفی جعلی درباره کسب و کار شما بنویسند.

این یک اشتباه است که خود را فریب دهید و فکر کنید که شما و کسب و کارتان از چنین تاکتیک هایی مصون هستید. دروغ های زیادی وجود دارد که کارآفرینان هنگام ایجاد یک کسب و کار به خود می گویند. برخی از آن ها سالم تر از دیگران هستند. اما باید سعی کنید تا حد امکان از آن ها آگاه باشید تا خودفریبی را مهار کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 چالش شخصی راه اندازی یک کسب و کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد