طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

کسب و کارهای عالی افراد درون گرا

کسب و کارهای عالی افراد درون گرا

اگر شخصیت درون گرایی دارید. ممکن است از برخی کسب و کارها که نیاز به وقت زیاد یا تعامل عمومی دارند، دوری کنید. کسب و کارهای بسیاری وجود دارد که برای افراد درونگرا مناسب است. به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به معامله زیاد با دیگران پول اضافی کسب کنید.

افراد درون گرا اغلب به عنوان خجالتی، جدی یا محفوظ توصیف می شوند. با این حال، افراد درون گرا بسیار بیشتر از آن برچسب های ناخوشایند ارائه می دهند. درون گرا متفکرانی عمیق و خلاق هستند که قادرند برای مدت طولانی در محیط مناسب بنشینند و تمرکز کنند. علاوه بر این، افراد درون گرا اغلب کارآفرینان فوق العاده ای هستند. زیرا تمایلات بسیاری از آن ها را در شرایط دیگر نادیده می گیرد.

درونگراها این توانایی را دارند که کارآفرینان قدرتمند و رهبران کسب و کار باشند. اگر شما یک کارآفرین تازه کار هستید و از کار خود یا با یک گروه بسیار کوچک لذت می برید. ممکن است به فکر راه اندازی کسب و کار خود باشید.

1- نویسندگی

درون گراها نویسندگان مستقل بزرگی می سازند. نوشتن مستلزم این است که شما ساعت ها به تنهایی در رایانه خود تحقیق کنید. برای بسیاری از افراد برون گرا، این امر خفه کننده به نظر می رسد. برای یک فرد درون گرا، این یک رویا است که به حقیقت می پیوندد. نیاز به انگیزه اضافی ندارد.

انواع مختلفی از نوشتن فریلنس وجود دارد که می توانید انجام دهید. می توانید برای وبلاگ ها یا مجلات به صورت آزاد کار کنید. وبلاگ خود را راه اندازی کنید، یک کپی رایتر تجاری برای کسب و کارها و وب سایت ها باشید. یا یک کتاب در آمازون بنویسید و خود منتشر کنید. فقط مطمئن شوید نحوه تنظیم نرخ نوشتن فریلنس را یاد گرفته اید تا خود را کوتاه نیاورید. می توانید به عنوان تولید کننده محنوا متنی برای شرکت های مختلف کار کنید.

2- طراح گرافیک

طراحی گرافیک یک مهارت تخصصی و درخواستی است. اگر سابقه طراحی دارید و در برنامه های طراحی مانند فوتوشاپ و InDesign مهارت دارید. کار به عنوان طراح گرافیک می تواند یک کار تمام وقت خوب یا یک برنامه جانبی خوب باشد. به عنوان یک طراح گرافیک، می توانید با مشتریان برای طراحی پوستر، مطالب بازاریابی، تصاویر رسانه های اجتماعی و موارد دیگر همکاری کنید.

روش های زیادی جهت کسب درآمد از وبلاگ های وجود دارد. جهت آشنایی با درجه یک ترین آن ها با مقاله بهترین روش های کسب درآمد از وبلاگ را از دست ندید.

2-طراح-گرافیک

3- ویراستار

ویرایش و تصحیح برای افراد درونگرا برنامه های جانبی فوق العاده ای است. زیرا مانند نوشتن مستقل به تنهایی، توجه به جزئیات و توانایی تمرکز نیاز دارد. فرصت های ویرایش و تصحیح، تا حد زیادی، زیاد است. زیرا بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ ها برای پرداختن به مقالات خود به کمک نیاز دارند. افزایش انتشارات خود باعث افزایش تقاضا برای ویراستاران خوب نیز شده است.

ویرایشگر می تواند به جمع آوری قطعات متنی کمک کرده. قبل از انتشار هرگونه خطا را تشخیص دهد. اگر چشم به اشتباه دارید و می توانید به افزایش محتوا کمک کنید. این برنامه مناسب شما است. بهترین بخش این است که می توانید این کار را به عنوان یک کار یا حتی در کنار شغل فعلی خود انجام دهید.

اگر به راه اندازی کسب و کار تصحیح علاقه دارید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید. یک دوره آنلاین را در نظر بگیرید که اصول اولیه را به شما آموزش می دهد.

4- مدیر شبکه های اجتماعی

در دنیای دیجیتالی امروز پ، شرکت ها نمی توانند قدرت رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرند. شما به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی، اکانت های رسانه های اجتماعی را برای مشتریان مدیریت می کنید، محتوا ایجاد می کنید و معیارهایی مانند تعامل و غیره را دنبال می کنید. در حالی که اکثر برندهای بزرگ دارای تیم رسانه های اجتماعی داخلی هستند. بسیاری از شرکت های کوچک تر مدیریت حضور رسانه های اجتماعی خود را به فریلنسرها واگذار می کنند.

اگر می دانید چگونه برای اینستاگرام تصویر ایجاد کنید یا محتوای طنز در کمتر از 280 کاراکتر بنویسید، مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند مناسب گزینه باشد. شما باید از ابزارهایی مانند Buffer یا Hootsuite آگاهی داشته باشید و درک کنید که چه نوع محتوا در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی کار می کند یا نمی کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بهترین کسب و کارها برای افراد درون گرا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد