طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش اتصال گوگل ادوردز و گوگل آنالیتیکس

روش اتصال گوگل ادوردز و گوگل آنالیتیکس

 راه اندازی حساب گوگل ادز خود مانند داشتن اولین فرزند است. این بسیار هیجان انگیز است. اما در عین حال ترسناک است. این مقاله در مورد پیوند دادن یک ویژگی تجزیه و تحلیل جهانی به حساب گوگل ادز شما است. تجزیه و تحلیل جهانی به نسل قبلی آنالیتیکس اشاره دارد. این نوع ویژگی پیش فرض برای وب سایت ها قبل از 14 اکتبر 2020 بود.

گوگل ادوردز و گوگل آنالیتیکس به طور مداوم ارزش خود را به عنوان ابزارهای ارزشمندی برای بازاریابان تجارت الکترونیک برای بدست آوردن بینش و گزارش دقیق در مورد ROI تبلیغات ثابت کرده اند. کسانی که این دو پلتفرم را به هم متصل کرده اند. پیشرفت قابل توجهی در گزارش دهی داشته اند. هدف گیری مجدد تبلیغات را برای مشتریانی که خدمات خود را فراموش کرده اند یا رها کرده اند. اما قصد خرید یک محصول یا نوع خاص محصول را دارند، بسیار آسان کرده است.

ویژگی های تجزیه و تحلیل جهانی با ویژگی های گوگل آنالیتیکس 4 متفاوت است.
اگر یک ویژگی تجزیه و تحلیل جهانی از گوگل آنالیتیکس دارید. می توانید آن را به حساب گوگل ادز خود لینک دهید. لینک دادن یک ویژگی تجزیه و تحلیل جهانی به حساب گوگل ادز شما می تواند به شما در تجزیه و تحلیل فعالیت مشتریان در وب سایت شما پس از کلیک یا نمایش تبلیغ کمک کند.

همان طور که احتمالا بدانید افزونه های تبلیغات (Ad extension) در گوگل ادزیکی از اجزای ضروری عملکرد تبلیغات PPC هستند. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با این موضوع مقاله افزونه های تبلیغات (Ad extension) در گوگل ادز را از دست ندهید.

نحوه-اتصال-گوگل-ادوردز-و-آنالیتیکس

علت نیاز به اتصال گوگل ادز و آنالیتیکس

در حالی که گوگل ادز به تنهایی معیارها و تجزیه و تحلیل های مفیدی از تبلیغات شما دارد. اما با اتصال آن به گوگل آنالیتیکس خود، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد رفتار کاربر در لندینگ پیج ها خود باز کنید. علاوه بر این، اگر این ابزارها را متصل کنید. می توانید ویدجت های حاوی داده های گولگ ادز را به گزارش ها و الگوهای PDF خود در My Reports اضافه کنید. برای افزودن این ابزارک ها، باید حساب های خود را متصل کنید.

حال اجازه دهید به اصول اولیه بپردازیم. در بستر تبلیغات نمی توانید ببینید کاربران شما پس از کلیک روی تبلیغات شما چه می کنند. یا اگر گفته شود تبلیغات منجر به فروش شده است. نمی توانید مسیر آن ها را در وب سایت خود مشاهده کنی. بنابراین اساسا تصویر بزرگ مشتری خود را از دست می دهید.

به طور خلاصه، بدون اتصال این دو فناوری به یکدیگر، قیف خرید شما ناقص است. شما نمی توانید عملکرد گوگل ادز را در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی یا نحوه تاثیر آن تبلیغات در درآمد مشاهده کنید. هر دو ابزار گوگل نقاط قوت بسیاری دارند. اما هنگامی که هر دوی آن ها را به هم وصل کردید. می توانید قدرت واقعی آن ها را مشاهده کنید.

اگر در حال حاضر هم از گوگل آنالیتیکس و هم از گوگل ادز استفاده می کنید. اما هنوز آن ها را به هم متصل نکرده اید. اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه ارتباط بازاریابی با درآمد و مکان بهینه سازی از دست می دهید. با اتصال دو پلتفرم به یکدیگر، آن ها قادر خواهند بود بسیار کارآمدتر ارتباط برقرار کرده.

لینک دادن گوگل ادز به آنالیتیکس

شروع کار بسیار آسان است. فقط حساب گوگل ادز خود را به حساب گوگل آنالیتیکس خود لینک دهید. پس از لینک دادن، می توانید معیارهایی مانند مدت زمان متوسط بازدید، صفحات در هر بازدید، درصد بازدیدهای جدید و نرخ بازگشت را در رابط ادوردز خود مشاهده کنید.

ممکن است متوجه شوید که برخی از کلمات کلیدی به طور متوسط 11 ثانیه بازدید می کنند. در حالی که برخی دیگر به طور متوسط 307 ثانیه بازدیدکنندگان را در سایت نگه می دارند. این امر کمی بینش بیشتری به شما می دهد تا بتوانید بودجه خود را به طور موثر تخصیص دهید. زیرا همه تبدیل های شما از ردیابی تبدیل معمولی موجود نیست. برخی از آن ها از طریق تماس های تلفنی تماس می گیرند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه اتصال گوگل ادوردز و آنالیتیکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد