طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

Ad extension در گوگل ادز

Ad extension در گوگل ادز

در حالی که پیشنهادات یکی از اجزای ضروری عملکرد تبلیغات PPC هستند. پرداخت هزینه بیشتر برای تبلیغات هیچ مزیت عملکرد طولانی مدت را به همراه نخواهد داشت. اول از همه، گوگل به تبلیغاتی که تجربه کاربری خوبی دارند پاداش می دهد. با اکستنشن تبلیغاتی گوگل می توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما شایسته توجه کاربران است. استفاده از اکستنشن های تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان توجه آن ها به تبلیغات جلب می شود. تجربه تبلیغات را بهبود می بخشد. نرخ کلیک را افزایش می دهد. بدون اینکه حتی یک درصد بیشتر از بودجه PPC خود هزینه کنید.

اکستنشن های تبلیغاتی، تبلیغات شما را با اطلاعات بیشتر گسترش می دهند. به مردم دلایل بیشتری برای انتخاب مشاغل شما می دهند. این موارد ممکن است میزان کلیک تبلیغات را چند واحد درصد افزایش دهند. فرمت های افزونه شامل دکمه های تماس، اطلاعات مکان، لینک ها به بخش های خاصی از وب سایت شما، متن اضافی و موارد دیگر است.

گوگل انواع مختلف افزونه تبلیغات را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد تا به افزایش رتبه تبلیغات و نرخ کلیک کمک کند. اگر تبلیغات شما واجد شرایط باشد. افزونه ها به طور موثر فضای بیشتری در صفحه نتایج جستجو به شما می دهند. یا همانطور که گوگل ادز می گوید. اکستنشن های تبلیغاتی دلایل بیشتری برای کلیک روی تبلیغ شما ایجاد می کنند

افزونه های تبلیغاتی گوگل چیست؟

اکستنشن تبلیغاتی گوگل ادز دقیقا همان چیزی را که از نام آن مشخص است انجام می دهند. آن ها تبلیغ شما را گسترش می دهند. برنامه های افزودنی تبلیغات اطلاعات اضافی مربوط به کسب و کار شما را به قسمت اصلی تبلیغ متنی شما اضافه می کنند. هر آنچه در قسمت متا توضیحات در صفحه نتایج جستجور برجسته می شود شامل پسوندهای تبلیغاتی است. آن ها اطلاعات بیشتری در مورد نرم افزار، از جمله نکات برجسته محصول، لینک های مربوطه و قیمت را به شما ارائه می دهند.

بسته به زمینه جستجو، گوگل به طور خودکار برنامه های افزودنی را با تبلیغ شما ارائه می دهد. این اطلاعات اضافی در برنامه های افزودنی آگهی به کاربر ارزش افزوده می دهد، عملکرد خوبی دارد. زیرا با سیگنال های کاربر مانند قصد، مکان یا دستگاه مطابقت دارد.

 

افزونه-های-تبلیغات(Ad-extension)-در-گوگل-ادز

نحوه کار اکستنشن های تبلیغاتی گوگل

برای به حداکثر رساندن عملکرد تبلیغات متنی خود، گوگل ادز انتخاب می کند که کدام اکستنشن در پاسخ به هر جستجوی جداگانه در گوگل نمایش داده شود. به همین دلیل، ایده خوبی است که از همه اکستنشن ها مربوط به اهداف تجاری خود استفاده کنید. با افزودن محتوای بیشتر به آگهی خود، افزونه ها آگهی شما را در صفحه نتایج جستجو بیشتر نشان می دهند. این بدان معناست که شما تمایل دارید ارزش بیشتری از تبلیغ خود دریافت کنید. برنامه های افزودنی اغلب تعداد کل کلیک های شما را افزایش می دهند. می توانند راه های تعاملی اضافی برای دسترسی به شما، مانند نقشه ها یا تماس ها را در اختیار افراد قرار دهند.

2 نوع افزونه دستی و خودکار وجود دارد. افزونه های دستی نیاز به کمی تنظیم دارند. در حالی که افزونه های خودکار به طور خودکار اضافه می شوند هنگامی که گوگل ادز پیش بینی می کند این ها عملکرد تبلیغات شما را بهبود می بخشد. برای افزونه های خودکار نیازی به راه اندازی نیست. بنابراین هنگام ایجاد افزونه های دستی این موارد در بین گزینه های شما نشان داده نمی شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. افزونه های تبلیغات (Ad extension) در گوگل ادز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد