طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

Goodreads چیست ؟

 Goodreads چیست ؟

Goodreads بزرگ ترین سایت برای علاقه مندان به کتاب خوانی است. هر کتابی که فکرش را بکنید می توانید در Goodreads پیدا کنید. کتاب هایی از هر ژانر، کتاب های ناشران ایرانی و ناشرانی از سرتاسر دنیا د رآن پیدا ی شود. این سایت در ژانویه سال 2007 توسط اوتیس چلندر تاسیس شد. در سال 2013 آمازون اعلام کرد که Goodreads را خریده است. البته این خبر در ابتدا با واکنش خوبی از کاربران مواجه نشد. با این حال این برنامه باز هم به رشد خود ادامه داد.

شما با عضو شدن در این سایت می توانید برای کتاب ها، سه دسته خوانده ام، دارم می خوانم و قصد دارم بخوانم انتخاب کنید. می توانید درمورد کتاب ها به بحث و گفت و گو بپردازید. درمورد کتاب ها نظر بنویسید. به آن ها از یک تا پنج امتیاز دهید. این سایت با توجه به کتاب هایی که شما انتخاب کرده اید. امتیازی که به کتاب ها داده اید، یک سری کتاب را که پیش بینی می کند آن ها را بپسندید به شما معرفی می کنند. شما همچنین می توانید با پیدا کردن حساب کاربری دوستانتان در این سایت کتاب های آن ها را نیز ببینید. به آن ها کتابی برای مطالعه پیشنهاد دهید و با آن ها یک گروه تشکیل دهید.

پیامی از بنیانگذار Goodreads

اوتیس چلندر بنیانگذار Goodreads در پیامی می گوید: وقتی کلاس دوم بودم سری کتاب های Hardy Boys رو پیدا کردم. از همان موقع دوست داشتم بخوانم. هم برای سرگرمی و هم برای تقویت ذهنم. من همیشه به دنبال کتاب خوب بعدی هستم. یک روز عصر در حال تماشای قفسه کتاب های یکی از دوستانم، به دنبال ایده برای پیدا کردن کتاب جدید بودم.

این کار من را تحت تاثیر گذاشت و به فکر فرو برد. وقتی من می خواهم که یک کتاب برای خواندن پیدا کنم. ترجیح می دهم که به یک دوست مراجعه کنم تا هر کس دیگری یا لیست یک کتاب فروش کمک بخواهم. بنابراین من تصمیم گرفتم که یک وبسایت بسازم. مکانی که بتوانم قفسه کتاب های دوستانم را ببینم. بتوانم در مورد نظرات آن ها در مورد همه کتاب هایشان اطلاعات کسب کنم.

آیا تا به حال به افزایش بازدهی و تمرکز خود فکر کردید؟ بهره وری به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. پبشنهاد می کنم برای آشنایی با راهکارهایی در این حوزه مقاله راه کارهایی برای افزایش تمرکز و بازدهی را از دست ندهید.

پیامی از بنیانگذار Goodreads

الیزابت، دیگر بنیانگذار سایت(همسر فعلی من )، نسخه اولیه سایت را نوشت و من کد آن را نوشتم. ما از اتاق نشیمن خانه من شروع به کار کردیم. با این انگیزه و باور که راهی بهتر برای، پیدا کردن و بحث در مورد کتاب های خوب وجود دارد. ما می توانیم آن را بسازیم.

Goodreads همان سایت است. مکانی است که می توانید ببینید که دوستانتان چه کتاب هایی می خوانند و بالعکس. می توانید قفسه کتاب خودتان را بسازید و کتاب هایی که خوانده اید یا می خواهید بخوانید را سازمان دهی کنید. می توانید درباره نظرات دیگران کامنت بگذارید. می توانید کتاب مورد علاقه بعدی تان را پیدا کنید. در این سفر طولانی با با دوستانتان می توانید قلمرو های جدیدی را کشف کنید. اطلاعات جمع آوری کنید و ذهن خود را تقویت کنید.

برخی از امکانات موجود در Goodreads

حال بیایید با هم برخی از امکانات و کارهایی که می تواند در Goodreads انجام داد را با هم بررسی کینم:

  • کتاب هایی که دوستانتان می خوانند را ببینید.
  • کتاب هایی را که خوانده اید، دارید می خوانید و می خواهید که بخوانید را پیگیری کنید.
  • کتاب هایی که به شما توصیه می شود را بررسی کنید. موتور توصیه این سایت میلیارد ها داده را تجزیه و تحلیل می کند تا کتاب هایی را متناسب با سلیقه شما تشخیص می دهد به شما پیشنهاد کند.
  • از بررسی و تحلیل نظرات دریابید که یک کتاب مناسب شما هست یا خیر.
  • شرکت در رای گیری برای انتخاب بهترین کتاب در هر ژانر

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. شبکه اجتماعی Goodreads برای علاقه مندان به کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد