طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

الگوریتم پاندا گوگل چیست؟

الگوریتم پاندا گوگل چیست؟

گوکل در اوایل سال 2011 ، اگوریتم پاندا را راه اندازی کرد. یک الگوریتم نتایج جستجو که وب سایت هایی با محتوای نازک و با کیفیت پایین را فیلتر می کند. این آغاز یک سری بررسی های عمده کنترل کیفیت بود. الگوریتم پاندا گوگل صفحات نتایج جستجو (SERP) را از محتوای ناخواسته ساخت نامناسبی محروم کرد. این باعث می شود وب سایت های با کیفیت بالاتر به بالاترین سطح برسند.

یکی از اهداف اصلی گوگل با ارائه الگوریتم پاندا، “مزارع تولید محتوا” بود. این ها سایت هایی هستند که محتوای بی کیفیت را که صرفاً به دلیل حجم زیاد کپی ، درجه بندی می کنند و برای گوگل از بین می برند. گوگل همیشه در تلاش برای ارائه نتایج با کیفیت بالا برای یک تجربه کاربری مطلوب بوده است. این یک نگرانی بزرگ بود. از طریق الگوریتم پاندا ، گوگل دو چشم سیاه به اسپمرهای محتوا نشان داد و مزارع محتوا را به طور موثر حذف کرد.

از زمان راه اندازی، الگوریتم به یکی از سیگنال های اصلی رتبه بندی گوگل تبدیل شده است. این الگوریتم تحت ارزیابی مداوم قرار دارد و در ارزیابی آنچه به عنوان محتوای بی کیفیت تعریف می شود ، پیچیده تر می شود. سطح مورد نیاز وب سایت هایی را که مایل به کسب رتبه خوب هستند، بالا می برد.

هدف از بروزرسانی الگوریتم پاندا

هدف اصلی از بروزرسانی های متعدد الگوریتم پاندا توسط گوگل پاداش دادن به وب سایت هایی با کیفیت بالا و کاهش حضور وب سایت های با کیفیت پایین در نتایج جستجوی طبیعی گوگل بود. این الگوریتم در ابتدا با نام “کشاورز” نیز شناخته می شد. عرضه اولیه الگوریتم پاندا در طی چندین ماه تا 12 درصد از نتایج جستجو به زبان انگلیسی را تحت تأثیر قرار داده است. الگوریتم گوگل فقط از سال 2011 تا 2015 نزدیک به 28 بار بروز رسانی شد.

الگوریتم پاندا چگونه کار می کند؟

شناختن محتوای کم عمق و وب سایت های با کیفیت پایین ممکن است برای یک کاربر آسان باشد. اما برای موتورهای جستجو یک فرآیند بسیار مشکل است. به ویژه در وب گسترده و متنوع. گوگل برای حل این مسئله پیچیده ، فرآیند باید تا حد ممکن علمی و ریاضی باشد.

محققان گوگل یک سری سوال دقیق را برای آزمایش کنندگان وب سایت برای بررسی مجموعه ای از دامنه ها طراحی کردند. از این سوالات و بررسی ها ، تیم گوگل مجموعه ای از سیگنال های رتبه بندی را طراحی کردند که تعریف آنچه را که محتوای کم کیفیت در نظر گرفته می شود را تشکیل داد.

گوگل به طور مداوم در حال تغییر و پیشرفت سیگنال ها و معیارهایی است که برای تعیین مقدار وب سایت استفاده می کند. این کار گوگل را قادر می سازد در بالای آنچه محتوای خوب و بد به حساب می آید. بماند و به طور مداوم تجربه کاربری عالی ارائه دهد.

پیشنهاد می کنم برای آشنایی با الگوریتم های مهم گوگل مقاله 8 الگوریتم مهم گوگل را حتما مطالعه نمایید. 

الگوریتم-پاندا-چیست؟

پاندا چه چیزی را هدف قرار می دهد؟

به روزرسانی الگوریتم پاندا وب سایت ها را با موارد زیر هدف قرار می دهد:

محتوای “نازک” در سایت:

دامنه هایی که در بسیاری از صفحات فاقد محتوای با کیفیت هستند. تجربه کاربر با ارزشی را ارائه نمی دهند. این می تواند به معنای صفحاتی باشد که فقط چند جمله دارند، یا صفحاتی است که کلمات زیادی از آن ها جدا نیست. املا و دستور زبان مهم هستند!

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. الگوریتم پاندا چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد