طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

علت اهمیت محتوا چیست؟

علت اهمیت محتوا چیست؟

بیش از 70٪ فرآیند تصمیم گیری در خرید قبل از تماس فرد با عضو شرکت یا سازمان انجام می شود.

محتوای سایت شما می تواند با استقرار شما به عنوان یک متخصص معتمد در فضای شما، به شما کمک کند. این می تواند چرخه فروش شما را با پاسخ دادن به متداول ترین سوالاتی که چشم انداز شما دارد. قبل از اینکه هرگز با شما تماس بگیرند، کوتاه کند.

ایجاد محتوای خود را جدی بگیرید. این کار آسان نیست، بلکه تولید مطالب با ارزش برای تحقیق و نوشتن زمان می برد. اما اجتناب از این اشتباهات به شما کمک می کند محتوای بهتری بنویسید که توسط موتورهای جستجو و مخاطبان به راحتی پیدا شود.=

1- عدم بهینه سازی محتوا برای سئو

محتوای عالی شما اگر در صفحه 10نتایج موتور جستجو (SERP) قرار داشته باشد. به کسی کمک نمی کند و احتمال خیلی زیاد دیده نمی شود. در حالی که اولین ملاحظه شما نوشتن برای خواننده است. شما قطعاً می خواهید درباره چگونگی مشاهده موتورهای جستجو برای محتوای شما نیز فکر کنید.

به عنوان و زیر عنوان خود توجه کنید. به این نکته فکر کنید که افراد برای یافتن محتوای شما در جستجو چه چیزی تایپ می کنند. آیا توضیحات متای شما چیزی است که مورد علاقه آنها باشد. باید به نحوی باشد که باعش شود برای خواندن بر روی مقاله شما کلیک کنند. همچین شما باید یک URL مناسب برای جستجو داشته باشد.

حتما به یاد داشته باشید که تصاویر یا فیلم هایی را که در محتوا قرار می دهید. جهت بارگیری سریع بهینه سازی کنید. د غیر این صورت رسانه شما بارگیری آهسته باعث می شود افراد سایت شما را ترک کنند. کاهش اندازه پرونده رسانه باعث بارگذاری سریع تر آن می شود.

به این فکر کنید که چه کسی به دنبال مطالب شما است. در مطالب، عنوان ها و زیر عنوان های خود از کلماتی استفاده کنید که افراد جستجو می کنند. کمی بیشتر از 50٪ از کل ترافیک اینترنت از طریق تلفن همراه است. از آنجا که برخی از موتورهای جستجو مانند گوگل اول از طریق تلفن همراه به نمایه سازی روی می آورند. مهم است که محتوای شما برای تلفن همراه مناسب و ریسپانسیو باشد.

به محتوای خود در دستگاه تلفن همراه خود نگاه کنید. آیا سریع بارگیری می شود؟ پیمایش آسان است؟ این را در نظر بگیرید که سایز متن به اندازه کافی بزرگ است. تا به راحتی در دستگاه تلفن همراه خوانده شود.

2- تمرکز بر روی خود بجا مخاطب

عدم درک کامل از نیازها و خواسته های مشتری باعث ایجاد ارتباط ضعیف و نامشخص می شود. درنتیجه باعث اتلاف انرژی و وقت گرانب ها می شود. به عنوان یک نقطه ناامیدی برای مخاطبان محسوب می شود. این چالش در نهایت می تواند تأثیر منفی بر برند شما بگذارد.

برای مثال ایجاد محتوا برای مخاطبان خود را می توان به شروع رابطه تشبیه کرد. اگر فقط در مورد خودتان صحبت کنید، احتمالاً چندان نتیجه نخواهید گرفت. باید وقت بگذارید و درمورد شخص مقابل اطلاعات کسب کنید. اینکه به دنبال چه چیزی هستند. چه نیازی هایی دارند.

هنگامی که در حال نوشتن هستید. می تواند وسوسه انگیز باشد که بلافاصله به مردم بگویید چقدر محصولات و خدمات شما عالی هستند. اما زیاده روی در این کار نه تنها باعث جذب مخاطب نمی شود، بلکه از جذب شدن مخاطب جلوگیری می کند.

کاربران تا زمانی که متوجه نشوند شما راه حلی برای مشکل آنها ندارید علاقه ای به شما ندارند.

وقتی افراد در حال جستجو در وب هستند، به دنبال پاسخ، شوالات خود هستند. با وسواس در مورد نحوه تفکر ، رفتار ، گفتگو و جستجوی مشتری در حین حرکت در فرآیند خرید و تمرکز بر روی طرح سوالات وی ، باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می شوید. پس از داشتن آن ، می توانید درباره آن ها بیشتر به آن ها بگویید.


جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبروی کلیک نمایید. 8 اشتباه رایج در تولید محتوا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد