طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

فریم ورک های برتر کدامند؟

فریم ورک های برتر کدامند؟

فریم ورک وب چیست؟

برنامه های وب با عملکرد بالا و چند وجهی برای تجارت و تجارت الکترونیکی ضروری هستند. توسعه برنامه های وب یک فرایند زمانبر است که نیاز به مهارت فنی و استعداد دارد. با این حال، استفاده از فریم ورک های توسعه وب روند را بسیار تسهیل می کند. به سادگی تعریف شده، فریم ورک برنامه وب، نرم افزاری است که به توسعه برنامه ها و خدمات وب کمک می کند. با دانش و مهارت صحیح ، فریم ورک های وب می توانند بسیار قابل تنظیم باشند. امکان ورود ویژگی ها و ابزارهای منحصر به فرد را فراهم می کنند.

1- Angular JS

1-Angular-JS

Angular.JS محبوب ترین فریم ورک اوپن سورس جاوا اسکریپت است که توسط گوگل پشتیبانی می شود. علاوه بر کتابخانه استاندارد غنی ، کاربران پسوندهای زیادی برای آن نوشته اند. با این حال، استفاده از MVC یکی از ویژگی های متمایز منحصر به فرد در این فریم ورک است.

Angular.JS ترکیبی شگفت انگیز از یک آستانه ورود کم و یک مجموعه ویژگی غنی را فراهم می کند. برای شروع نوشتن برنامه های کوچک روی آن، به چند ساعت وقت آزاد نیاز دارید. با این وجود، مطالعه تمام توانایی های آن و یادگیری استفاده از آن ها ماه ها به طول می انجامد.

Angular.JS از Ajax ، مدیریت ساختار DOM، انیمیشن، الگوها، مسیریابی و سایر ویژگی ها پشتیبانی می کند. فریم ورک قدرتمند و عملکرد غنی آن کاربردهای بیشتری را در برنامه های وب پیدا می کند.

2- Laravel

لاراول یک فریم ورک برنامه نوسی وب با یک ترکیب ساده و ظریف است. این یک راه حل کاملاً پشته برای توسعه دهندگان back-end و front-end است. بسیاری از کارشناسان مستندات خود را تقریباً کامل می دانند.

ویژگی های اصلی فریم ورک:

  • این یک جمع کننده اسکریپت داخلی و SCSS دارد
  • ماژول های لازم به عنوان بسته های ارائه دهنده خدمات متصل می شوند
  • لاراول از یک الگوی قابل توجه Blade استفاده می کند. به کاربران امکان می دهد قسمتی از کد PHP صفحه وب جدا کنند.
  • ذخیره سازی ، کار با ذخیره سازی پرونده ، کار با پایگاه های داده مختلف
  • صف کار ، برنامه ریز کار ، کنسول ، کار با SSH
  • WebSockets برای ایجاد برنامه های تعاملی واقعی پشتیبانی می کند.
  • پشتیبانی چند زبانه: به راحتی هر زبانی را به ترجمه های موجود در بسته لاراول لانگ اضافه کنید.
  • امکانات انعطاف پذیر برای نوشتن REST API.

پیشنهاد می کنم برای آشنایی با بهترین زبان های برنامه نویسی مقاله بهترین نرم افزار برای طراحی سایت را حتما مطالعه کنید. (;

2-Laravel

لاراول به طور مداوم در حال پیشرفت است و با روندهای مدرن همگام است. در یادگیری لاراول ، هرگز از دنیای توسعه وب عقب نخواهید ماند. نکته اصلی این است که روی هر نسخه فریم ورک خاصی تمرکز نکنید بلکه باید با هم پیش برویم.

3- Ruby on Rails

3-Ruby-on-Rails

این یک فریم ورک تمام عیار و چند سطحی است که برای ساخت برنامه های وب با استفاده از پایگاه داده طراحی شده. براساس معماری MVC ساخته شده است. از زمان ظهور، این فریم ورک به سرعت به یکی از قدرتمندترین ابزارهای مورد استفاده برای ایجاد برنامه های وب برای شرکت های نوپا و انواع وب سایت ها تبدیل شده است.

مزیت اصلی فریم ورک Ruby on Rails سرعت توسعه است. در وهله اول ، سرعت توسعه بالا توسط مجموعه گسترده ای از ابزارهای استاندارد RoR آماده استفاده است. مجموعه عظیمی از راه حل های از قبل ایجاد شده در جامعه ، زبان Ruby و کدگذاری ساده تعیین می شود.

استانداردهای افزودن پرونده به یک پروژه ، استانداردهای نوشتن کد در یک پروژه و قوانین کلی برنامه نویسی در Ruby on Rails می توانند هر پروژه را در بیشترین حد ممکن ساختار دهند. با توجه به این رویکرد ، پروژه بسیار خوانا می شود و تازه واردان می توانند به سرعت و بدون تأخیر به هر پروژه ای بپیوندند.

4- ASP.NET MVC

4-ASP.NET-MVC

بستر ASP.NET MVC فریم ورکی است که برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های وب با اجرای الگوی MVC طراحی شده است. رمزگذاران این فناوری را به دلیل راحتی ، انعطاف پذیری و کاربرد گسترده آن دوست دارند.

این یک مدل کدگذاری بسیار کارآمد را ارائه می دهد. که به کاربران امکان می دهد معماری کد خالص تری ایجاد کنند. توسعه را از طریق آزمایش فراهم می کنند و از قابلیت توسعه همه جا در ترکیب با تمام مزایای ASP.NET پشتیبانی می کنند. با توجه به همه این ویژگی ها ، مفهوم مسئولیت مشترک اجرا می شود. در نتیجه ، مدیریت کار بر روی اجزای جداگانه آسانتر است. علاوه بر این ، این برنامه به دلیل این ویژگی قابلیت آزمایش بهتر دارد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. فریم ورک های برتر توسعه وب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد