طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

برترین ابزار های تست سرعت وبسایت

برترین ابزار های تست سرعت وبسایت

 

1- GTmetrix

از جمله برترین ابزارهای تست سرعت وب سایت ، GTmetrix است. این یک تستر فوق العاده ساده است. شما فقط URL خود را وارد کرده و تجزیه و تحلیل را فشار دهید. نقاط قوت GTmetrix شامل موارد زیر است:

  • استفاده از رابط کلی فوق العاده آسان است. طراحی UX آسان است و اعتماد را جلب می کند.
  • اعداد سرعت صفحه با متن به شما داده می شوند. مثلا زمان کاملاً بارگیری شده شما با متوسط ​​اینترنت 6.7 ثانیه مقایسه می شود. بعضی اوقات خوب است بدانید که نسبت به بقیه اینترنت چگونه کار می کنید.
  • امتیازها بر اساس نوع تقسیم می شوند. به این معنی که اگر شما بیش از حد با توسعه وب آشنایی ندارید. هنوز هم می توانید تعیین کنید که آیا مشکلات از CSS ، Javascript یا محیط سرور ، ناشی می شود.

GTMetrix یک ارتقا سطح Pro را ارائه می دهد. طی این ارتقا سطح دسترسی به تنظیمات صفحه، نظارت و هشدارها را از جمله مزایای دیگر فراهم می کند. اما خود این تست رایگان است و به راحتی می توانید داده ها را بارگیری کنید. GTmetrix همچنین بسیار کاربرپسند است و آن را به یکی از بهترین ابزارهای سرعت صفحه در سال 2019 تبدیل کرده بود.

**رتبه الکسا معیار بسیار مهمی برای کسب وکارها به حساب می آید. درنیتجه بهینه سازی آن نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. به شما پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با رتبه الکسا مقاله رتبه الکسا و روش های بهبود آن را مطالعه نمایید. 

7-ابزار-عالی-و-رایگان-تست-سرعت-سایت-1

2- Google PageSpeed Insights

Google PageSpeed Insights قرار نیست داده ها یا پیشنهادهای زیادی در مورد چگونگی رفع مشکلات ارائه دهد. در واقع، این یک ابزار واقعی تست سرعت صفحه نیست. اما برخی از دلایل وجود دارد که هنوز ارزش بررسی این ابزار ساخته شده توسط گوگل وجود دارد:

  • نتایج گوگل ممکن است بیش از نتایج سایر ابزارها مهم باشد. این به این دلیل است که گوگل در واقع رتبه بندی جستجو را در جایی ایجاد می کند که سعی در جذب آن دارید. اگر یک ابزار گوگل در عملکرد وب سایت شما مشکلی پیدا کرده است. بهتر است این اطلاعات را جدی بگیرید.
  • همچنین استفاده از این ابزار فوق العاده آسان است. فقط URL سایت خود را وارد کنید. چند ثانیه صبر کنید و نتایج حاصل از نسخه موبایل و دسک تاپ وب سایت خود را مشاهده خواهید کرد. همه نتایج به زیبایی کدگذاری شده اند. بنابراین شما تمایل دارید که بلافاصله بفهمید که آیا وب سایت شما عملکرد خوبی دارد یا خیر.

گوگل فقط همه ویژگی هایی که سایر ابزارهای لیست ما دارند را ندارد. اما اگر می خواهید رتبه بالایی در سیستم عامل جستجوی آنها داشته باشید. قطعاً می خواهید نحوه ارزیابی سرعت صفحه شما توسط گوگل را بررسی کنید. در این حالت، اقتدار ابزار سودمندی آن را تحت الشعاع قرار می دهد.

3- Pingdom

در بیشتر موارد ، Pingdom ترکیبی زیبا و ساده از گزینه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین ترتیب، Pingdom مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • در پیکربندی فعلی، Pingdom به کاربران اجازه می دهد تا سرعت صفحه وب خود را از هر یک از چهار مکان مختلف آزمایش کنند. به طور کلی ، شما می خواهید نزدیکترین مکان آزمایش را به پایگاه کاربری جغرافیایی وب سایت خود انتخاب کنید.
  • خواندن نتایج با تجزیه و تحلیل بینش عملکرد درجه ای که همچنین لیست خاصی از موضوعات برای حل را ارائه می دهد. به طرز باورنکردنی خوانده می شود.

Pingdom یک فریبنده عمیق تست کننده سرعت صفحه وب است. رابط کاربری آن ساده و آسان برای استفاده است. داده های تولید شده به خوبی سازمان یافته است. به راحتی می توان از جزئیات آن کاسته یا به آنها افزود. Pingdom ابزاری عالی برای ارائه گزارش به مشتری است. در عین حال به توسعه دهنده شما اطلاعات کافی ویژه برای رفع مشکلات را می دهد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 ابزار عالی و رایگان تست سرعت سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد